O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Towarowce motorowe

326 postów | Ostatnia aktywność na 15.08.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[b]"BM- 5501"[/b] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/142 DANE TECHNICZNE: długość: 56,64 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,64 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 469 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-214 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5501 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - nie wykazywana.
Valdemaras
Valdemaras 10.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=maroon][b]"BM- 5802"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/139 DANE TECHNICZNE: długość: 56,57 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,69 m; nośność: 466 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Sz-I-105 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5802 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin. 1981: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu SW680/195; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 280 KM [206 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 2000: TRANSBODE-8 - Transbode S.C., Wrocław. 2006: BONA - Barka-Trans, Szczecin. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 09.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=red][b]"BM- 5801"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/138 DANE TECHNICZNE: długość: 56,65 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,69 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Sz-I-104 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5801 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin. 1989: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu DELFIN-2; 6 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 280 KM [206 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1999: - Żegluga Szczecińska, Szczecin. 2006: - Odratrans. S.A., Wrocław. Port mac. Szczecin. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 09.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=brown][b]"BM- 5282"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/136 DANE TECHNICZNE: długość: 56,71 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,51 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 143 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5282 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 198. : - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2004: ARDO - Ardek Przedsiębiorstwo Transportu Wodnego S.C., Władysław Rycak i Jarosław Zjawiński, Szczecin. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 09.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=green][b]"BM- 5281"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/135 DANE TECHNICZNE: długość: 56,54 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 457 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 142 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5281 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1981: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 09.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=olive][b]"BM- 5280"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/134 DANE TECHNICZNE: długość: 56,70 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- 141 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5280 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1983: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 09.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=blue][b]"BM- 5279"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/133 DANE TECHNICZNE: długość: 56,65 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- 140 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5279 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1980: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 09.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=navy][b]"BM- 5166"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/132 DANE TECHNICZNE: długość: 56,61 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-207 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5166 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - przebudowa, dwa silniki wysokoprężne typu 4NVD 26-2; 6 cylindrowe; prod.: SKL- Motoren u. Systemtechnik A.G., Magdeburg o mocy łącznej 266 KM [196 kW]; ilość obrotów 750/min.; dwie prądnice x 2 kW =28 V. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 09.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=purple][b]"BM- 5165"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/131 DANE TECHNICZNE: długość: 56,61 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,50 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-211 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5165 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1991: - przebudowa, dwa silniki wysokoprężne typu 4NVD 26-2; 6 cylindrowe; prod.: SKL- Motoren u. Systemtechnik A.G., Magdeburg o mocy łącznej 266 KM [196 kW]; ilość obrotów 750/min.; dwie prądnice x 2 kW =28 V. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2002: - przebudowa na barkę bez napędu. Dane techniczne: długość:51,00, zanurzenie:1,84 m. 2003: ODRATRANS-504 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 09.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[b]"BM- 5164"[/b] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/130 DANE TECHNICZNE: długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,56 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-210 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5164 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1988: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu SW680/195; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 2 kW = 24 V. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1996: - nie wykazywana.
Valdemaras
Valdemaras 07.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500
[color=olive][b]"BM- 5198"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław. NUMER BUDOWY: B 100/162 DANE TECHNICZNE: długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 469 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-165 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM 5198 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1996: - nie wykazywana-brak dalszych informacji.
Odpowiedział(a) w BM 500
Valdemaras
Valdemaras 07.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500
[color=green][b]"BM- 5197"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław. NUMER BUDOWY: B 100/161 DANE TECHNICZNE: długość: 56,53 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 469 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-164 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM 5197 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1996: - nie wykazywana-brak dalszych informacji.
Odpowiedział(a) w BM 500
Valdemaras
Valdemaras 07.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500
[color=brown][b]"BM- 5196"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław. NUMER BUDOWY: B 100/160 DANE TECHNICZNE: długość: 56,52 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-163 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM 5196 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1993: - nie wykazywana-brak dalszych informacji.
Odpowiedział(a) w BM 500
Valdemaras
Valdemaras 23.07.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=navy][b]"BM- 5163"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/129 DANE TECHNICZNE: długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,56 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-204 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5163 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1988: - nie wykazywana.
Valdemaras
Valdemaras 23.07.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=purple][b]"BM- 5162"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/128 DANE TECHNICZNE: długość: 56,64 m, szerokość: 7,52 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-203; Gd-I-107 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5162 - P. P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1971: BM-5413 - P.P. Żegluga Gdańska, Gdańsk. 1987.XII.04: - na skutek pozostawienia przez załogę włączonej kuchenki elektrycznej na statku wybuchł pożar. Spaleniu uległą sterówka. 1995: - Zbigniew Fabiańczyk, Szczecin. 2004 : - sprzedana, przebudowana na kawiarnię, demontaż maszyn napędowych. 200. : MELODY - Piotr Banaś, Koronowo. zakotwiczona na Brdzie w Bydgoszczy jko pub przy Hali Widowiskowo-Sportowej "Łuczniczka".
Valdemaras
Valdemaras 23.07.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=black][b]"BM- 5161"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/127 DANE TECHNICZNE: długość: 56,64 m, szerokość: 7,52 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-203 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5161 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1986: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu SW680/195; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 2 kW = 24 V. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1998: - wycofana-brak informacji
Valdemaras
Valdemaras 23.07.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=maroon][b]"BM- 5278"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1967; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/126 DANE TECHNICZNE: długość: 56,65 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5278 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1979: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 20.07.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500
[color=red][b] "BM- 5195"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław. NUMER BUDOWY: B 100/159 DANE TECHNICZNE: długość: 56,51 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-162 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM 5195 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1993: - nie wykazywana.
Odpowiedział(a) w BM 500
Valdemaras
Valdemaras 20.07.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500
[color=navy][b]"BM- 5194"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław. NUMER BUDOWY: B 100/158 DANE TECHNICZNE: długość: 56,53 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 470 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-161 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM 5194 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1993.VI: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Odpowiedział(a) w BM 500
Valdemaras
Valdemaras 20.07.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500
[color=purple][b]"BM- 5193"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław. NUMER BUDOWY: B 100/157 DANE TECHNICZNE: długość: 56,48 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-160 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM 5193 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1993.IV: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Odpowiedział(a) w BM 500
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies