O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Towarowce motorowe

326 postów | Ostatnia aktywność na 27.08.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 27.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=maroon][b]"BM- 5297"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/182 DANE TECHNICZNE: długość: 56,86 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 168 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5297 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1980: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 1996.X: - sprzedana do Szczecina.
Valdemaras
Valdemaras 26.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=black][b]"BM- 5296"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/181 DANE TECHNICZNE: długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 474 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 167 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5296 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1984: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 1997.V: - sprzedana Vega, Szczecin.
Valdemaras
Valdemaras 26.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=purple][b]"BM- 5295"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/180 DANE TECHNICZNE: długość: 56,72 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 166 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5295 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1985: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 26.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=navy][b]"BM- 5294"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/179 DANE TECHNICZNE: długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,55 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 165 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5294 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1986: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2000.12.: - sprzedana do Wrocławia.
Valdemaras
Valdemaras 23.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=blue][b]"BM- 5293"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/178 DANE TECHNICZNE: długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 461 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 164 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5293 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1982: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 23.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=olive][b]"BM- 5292"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/177 DANE TECHNICZNE: długość: 56,70 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 470 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 163 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5292 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1986: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 1997.XII.: - złomowana w Czarnkowie.
Valdemaras
Valdemaras 23.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=green][b]"BM- 5291"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/176 DANE TECHNICZNE: długość: 56,68 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 461 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 162 [u] PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5291 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1984: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995.IX: - sprzedana Stoczni w Elblągu.
Valdemaras
Valdemaras 21.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=green][b]"BM- 5290"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/175 DANE TECHNICZNE: długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,51 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 456 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 161 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5290 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1981: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2006: - P.T.W. "Ren-Bar", Szczecin. Port mac. Bydgoszcz. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 21.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=black][b]"BM-5289"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/174 DANE TECHNICZNE: długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,55 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 160 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5289 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1981: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2001: TRANSBODE-11 - Transbode S.C., Wrocław. 2003: TRANSBODE-11 - Transbode Spółka Jawna, Wrocław. 2006: TRANSBODE-11 - Transbode Spółka Jawna, Szczecin. Port mac. Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 21.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=brown][b]"BM- 5288"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/173 DANE TECHNICZNE: długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 159 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1970: BM-5288 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1985: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 1996.II: - złomowana w Czarnkowie.
Valdemaras
Valdemaras 21.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=orange][b]"BM- 5287"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/172 DANE TECHNICZNE: długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 158 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5287 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1986: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 1997.XII: - złomowana w Czarnkowie.
Valdemaras
Valdemaras 21.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=red][b]"BM- 5286"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/171 DANE TECHNICZNE: długość: 56,55 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 454 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 157 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5286 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1981: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1994: - sprzedana na złom.
Valdemaras
Valdemaras 21.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=maroon][b]"BM- 5285"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/170 DANE TECHNICZNE: długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 455 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 156 PRZEBIEG SŁUŻBY 1969: BM-5285 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1980: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=black][b]"BM- 5284"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 069/169 DANE TECHNICZNE: długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5284 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1983: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=purple][b]"BM- 5283"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/168 DANE TECHNICZNE: długość: 56,65 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 457 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu P-150 ; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 154; BG-01-61. [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5283 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1982: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V. 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=blue][b]"BM- 5526"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/167 DANE TECHNICZNE: długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 459 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-…. [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5526 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywana.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=olive][b]"BM- 5525"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/166 DANE TECHNICZNE: długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-269; WR-03-212 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5525 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1995: - jako magazymn pływający bez napędu. 2007: - złomowana we Wrocławiu.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=green][b]"BM- 5524"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/165 DANE TECHNICZNE: długość: 56,65 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 456 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-…. [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5524 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywana.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=brown][b]"BM- 5523"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/164 DANE TECHNICZNE: długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 459 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-…. [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5523 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=red][b]"BM- 5522"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/163 DANE TECHNICZNE: długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 470 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-266 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5522 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies