O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Towarowce motorowe

326 postów | Ostatnia aktywność na 17.08.2008 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=maroon][b]"BM- 5521"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/162 DANE TECHNICZNE: długość: 56,61 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-246 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY [/u] 1969: BM-5521 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1983: - nowe silniki typu UE 680/193/1; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=olive][b]"BM- 5520"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/161 DANE TECHNICZNE: długość: 56,57 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-243 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5520 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: - nowe silniki typu UE 680/193/1; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywana.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=blue][b]"BM- 5519"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/160 DANE TECHNICZNE: długość: 56,68 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,55 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 470 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-243 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5519 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywana.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=navy][b]"BM- 5518"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/159 DANE TECHNICZNE: długość: 56,70 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-243 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5518 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=purple][b]"BM- 5517"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/158 DANE TECHNICZNE: długość: 56,54 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 468 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-242 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5517 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 17.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=black][b]"BM- 5516"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/157 DANE TECHNICZNE: długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-241 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5516 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 19. . - nowe silniki typu UE 680/193/1; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 16.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=blue][b]"BM- 5515"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/156 DANE TECHNICZNE: długość: 56,61 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-240 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5515 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1996: - brak informacji.
Valdemaras
Valdemaras 16.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=olive][b]"BM- 5514"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/155 DANE TECHNICZNE: długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-239 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5514 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1987: - nowe silniki typu UE 680/193/1; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1994.VI: - sprzedana do Holandii.
Valdemaras
Valdemaras 16.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=green][b]"BM- 5513"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/154 DANE TECHNICZNE: długość: 56,70 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,50 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 455 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-237 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1969: BM-5513 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1993.XII.31: - wycofana. 1995.XI: - złomowana.
Valdemaras
Valdemaras 16.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=brown][b]"BM- 5512"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/153 DANE TECHNICZNE: długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 470 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-236; WR-01-010 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5512 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 19. . : - nowe silniki typu SW680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 16.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=red][b]"BM- 5511"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/152 DANE TECHNICZNE: długość: 56,73 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 455 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-235 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5511 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1994.XII: - złomowana Wipo, Poznań
Valdemaras
Valdemaras 16.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=maroon][b]"BM- 5510"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/151 DANE TECHNICZNE: długość: 56,73 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-234 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5510 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1995.XI: - złomowana Wipo, Poznań.
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=maroon][b]"BM-5509"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/150 DANE TECHNICZNE: długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 454 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-228; WR-01-017 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5509 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1990: - 27 kwietnia na statku wybuchł pożar. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 199. : - zmiana silników na typ 4NVD26-2; produkcji VEB. Schwermaschinenbau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 272 KM [200 W] 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=red][b]"BM- 5508"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/148 DANE TECHNICZNE: długość: 56,68 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-227 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5508 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1998: - wycofana.
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=brown][b]"BM- 5507"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/148 DANE TECHNICZNE: długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-226 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5507 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - nie wykazywana. 1993.IX: - złomowana w Szczecinie.
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=green][b]"BM- 5506"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/147 DANE TECHNICZNE: długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-225 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5506 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - nie wykazywana. 1994.X: - złomowana.
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=olive][b]"BM- 5505"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/146 DANE TECHNICZNE: długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,51 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 459 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-224 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5505 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - wycofana. 1995.II: - złomowana.
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=blue][b]"BM- 5504"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/145 DANE TECHNICZNE: długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,51 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 460 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-223 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5504 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - wycofana. 1994: - złomowana Centrozłom, Gliwice.
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=navy][b]"BM- 5503"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/144 DANE TECHNICZNE: długość: 56,76 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-216 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5503 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 199. : - zmiana silników na typ MVD26-2; produkcji VEB. Schwermaschinenbau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 272 KM [200 kW] 2008: - w eksploatacji.
Valdemaras
Valdemaras 15.08.2008, 16 lat temu
Odp: BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna
[color=purple][b]"BM- 5502"[/b][/color] TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500 ROK BUDOWY: 1968; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku. NUMER BUDOWY: B 068/143 DANE TECHNICZNE: długość: 56,72 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,63 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 463 t. SILNIKI GŁÓWNE dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 240 KM PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-215; Sz-I-257; SZ-01-71 [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: BM-5502 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu SW680/193/1; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1994.X: - sprzedana do firmy "Fabico" - Zbigniew Fabiańczyk, Szczecin. 1997: ALFA - "Fabico" Zbigniew Fabiańczyk, Szczecin. 2008: - w eksploatacji.
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies