O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Sprzedaż lodołamacz"ŚWISTAK"

Ostatnia aktualizacja 10 miesięcy temu
D
DudarNowicjusz Nowicjusz
Dodano 10 miesięcy temu
Lodołamacz „ŚWISTAK”
1. Bandera: polska
Port macierzysty: Szczecin
Nr rejestracyjny: SZ-01-021
Jedn. Europejski nr id.: 25100121
Nr rejestru PRS: 2000006
Rodzaj statku: lodołamacz
Właściciel: PGW Wody Polskie, RZGW w Szczecinie
Budowana w stoczni: Stocznia Marynarki Wojennej w Gdyni
Rok budowy: 1969
Symbol budowy: L-400/2
Klasyfikator: PRS
Symbol klasy: * sKM 2 ld
Wymiary L x B x H : 28,06 x 7,06 x 2,40 m
Moc SG: 300 kW
Świadectwo klasy ważne do: 2025-03-09
Unijne świadectwo zdolności żeglugowej ważne do:2025-03-09
2.Opis techniczny.
Lodołamacz zaprojektowany i przeznaczony do walki z zalodzeniem rzek i akwenów. Od
rozpoczęcia budowy i przez cały okres eksploatacji podlegał nadzorowi Polskiego Rejestru Statków.
Do dnia 2025-03-09 formalnie lodołamacz spełnia wymagania Urzędu Żeglugi Śródlądowej na
zgodność z wymaganiami UE.
Lodołamacz został zaprojektowany i przeznaczony do walki z zalodzeniem rzek i akwenów jako
lodołamacz liniowy. Od rozpoczęcia budowy do ostatniego odnowienia klasy, przez cały okres
eksploatacji podlegał nadzorowi Polskiego Rejestru Statków. W UŻŚ zarejestrowany jest jako
lodołamacz liniowy.
Kadłub zbudowany zgodnie z przepisami PRS (1969) dla lodołamaczy i holowników
śródlądowych. Stal gatunku A i (B) z atestem PRS. Część dziobowa z usztywnieniami owręża
prostopadłymi do PS. Część burt z odbojnicami. Dno otwarte poza rejonem zbiorników. Pokład
podparty konstrukcyjnie, związany węzłówkami z wręgami dla zapewnienia wymaganej sztywności.
Konstrukcja pokładu w rejonie haka holowniczego, windy holowniczej, windy kotwicznej i pachołów
odpowiednio wzmocniona. Konstrukcyjne wzniosy pokładu w kierunku rufy i dziobu. Na rufie za śrubą
napędową ostroga lodowa.
Napęd główny z wałem śrubowym i śrubą stałą w systemie bezpośrednio-nawrotnym;
uruchamiany sprężonym powietrzem. Silnik główny produkcji VEB SKL-Magdeburg DDR typ:
8NVD36-1U bez doładowania.
Zespół prądotwórczy na paliwo Diesla o temperaturze zapłonu powyżej 60oC.
Urządzenie sterowe
Wciągarka kotwiczna ręczna na dziobie
Górna część nadbudówki opuszczana hydraulicznie; maszt nawigacyjny składany.
Cena wywoławcza – 344 000,0 zł
Umówienie wizyty na lodołamaczu, czy jakichkolwiek pytań - tel: 532033554
link do strony przetargu sprzedaży lodołamaczy:
https://przetargi...odola.html
Edytowany przez Dudar dnia 16.12.2024, 10 miesięcy temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies