O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.


Port w Straubing inwestuje w obsługę nadgabarytów i sztuk ciężkich

07.08.2024
Port w Straubing inwestuje w obsługę nadgabarytów i sztuk ciężkich
Aby móc sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na transport o dużej przepustowości i transporcie ciężkim, Port w Straubing inwestuje w terminal do transportu ciężkiego z wystarczającą ilością miejsc magazynowych i parkingowych. W ramach tego spedytor ciężkich ładunków Klaus Altmann kupił już dźwig gąsienicowy od Sennebogen.

Ze względu na rosnące znaczenie transportu wodnego, doskonałe połączenia drogowe dla transportu ponadgabarytowego i ogólny rozwój rynku, port Straubing -Sand odnotowuje rosnący wolumen ładunków cięzkich i ponadgabarytowych. Z tego powodu Unia Europejska finansuje budowę wydajnego terminalu o długości 190 metrów do ciężkich ładunków z wystarczającą powierzchnią magazynową i parkingową w porcie Dolnej Bawarii kwotą 7,7 mln euro.

W oczekiwaniu na to rozwiązanie spedytor ciężkich ładunków Klaus Altmann zakupił mobilny dźwig gąsienicowy Sennebogen typu 5500 o masie własnej około 200 ton i długości wysięgnika 35,5 metra. Żuraw jest zainstalowany na istniejącej płycie o dużej wytrzymałości na nabrzeżu południowym i może podnosić do 120 ton w promieniu 6,5 metra. Podczas załadunku lub rozładunku statków żuraw osiąga udźwig 74,7 tony przy promieniu jedenastu metrów.

W przyszłym roku firma zajmująca się transportem ciężkim Klaus Altmann chce wymienić istniejący dźwig na jeszcze mocniejszy żuraw gąsienicowy 7700. Będzie miał masę własną około 300 ton i będzie w stanie unieść do 227 ton w promieniu siedmiu metrów. Przy promieniu dwunastu metrów ładowność wyniesie około 112 ton. W przyszłości dla planowanego nowego terminalu ciężkiego planowana jest także portowa suwnica linowa na podwoziu bramowym o udźwigu 130 ton na wysokości 19 metrów.




tłum. A. Podgórski

Udostępnij:

Apis 07.08.2024 511 0 komentarzy 0 z 0 ocena

0 komentarzy


  • Żadne komentarze nie zostały dodane.


Dodaj lub popraw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się by zagłosować.
Niesamowite! (0)0 %
Bardzo dobre (0)0 %
Dobre (0)0 %
Średnie (0)0 %
Słabe (0)0 %
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies

  Nasz sondaż

Jaka instytucja powinna dbać o utrzymanie dróg wodnych?