O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

przeniesienie napędu

Ostatnia aktualizacja 17 lat temu
A
anaPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 17 lat temu
o ile przy pędnikach i silnikach miałam minimalne pojecie o tyle jesli chodzi o układy przeniesienia napędu to nie wiem kompletnie nic:) proszę o pomoc. MOze ktosmi powie jakie stosuje sie przekladnie na BM. prosze o wyrozumialosc--->są to przekladnie mechaniczne?pneumatycnze?hydrauliczne?elektroniczne??;)..... wiem ze moa byc redukcyjne i red.-nawr. i takie ponoc sa na BM. ale moze jakies typy? musze czegos sie zlapac a potem pojdzie jak po maśle;)
ana
S
SzaflikPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 17 lat temu
Witaj,Ano.Mam kompletny opis techniczny przekładni SR,wchodzącej w skład zespołu napędowego "Delfin"-jest tego ok.15stu stron maszynopisu(włącznie z rysunkami). Jeśli chcesz,chętnie Ci użycze.Musimy tylko uzgodnić w jaki sposób.Niestety nie mam skanera...
A
anaPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 17 lat temu
jakos zabraklo mi czasu aby posiedziec na forum:) ale przy niedzieli wracam do pracy. taki opis oczywiscie by mi sie przydal jak najbardziej, tylko czy w BM tosowano "delfiny"?
ana
M
Misiek Vb71Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 17 lat temu
Cześć Ana!
Niewiele Ci mogę pomóc, bo nie znalazłem żadnych stron w sieci, zawierających opis przekładni redukcyjno-nawrotnej, produkcji Lohmanna. Było tylko jedno zdjęcie z podobnymi sprzęgłami, ale bez opisu. Z tego co pamiętam, to było sprzęgło hydrauliczne, satelitarne, z dwoma wałkami pośrednimi. Spróbuj zapytać o to, via e-mail, Andrzeja Ogonka, kapitana statku szkolnego,"Sucharskiego". Na szkolnym statku, zawsze była dokumentacja całej maszynowni, więc pewnie sprzęgieł też. Silniki "Delfin", na beemkach, zaczęto montować w miejsce silników Puck B150W, w latach osiemdziesiątych. To były barki, chyba od nr 5518 do 5526, czyli ostatnie z serii BM-500.
Kazimierz Tomaszewski:)
Misiu
A
anaPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 17 lat temu
dziekuję bardzo!!! jestem wszystkim naprawdę wdzięczna za pomoc.
ana
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies