Temat wątku: Żegluga śródlądowa wczoraj, dziś, jutro w Polsce i Europie :: TUR

Opublikowane przez Valdemaras dnia 19.01.2008
#92

"TUR-O-80"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/23/91
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-80 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-80 - Odratrans S.A., Wrocław.
1993: - nie wykazywany.

Edytowany przez Valdemaras dnia 19.01.2008