Temat wątku: Żegluga śródlądowa wczoraj, dziś, jutro w Polsce i Europie :: TUR

Opublikowane przez Valdemaras dnia 16.12.2007
#46

"TUR-O-37"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/45
WYMIARY:
długość: 20,70 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 145 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-37 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: TUR-X-02 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-2", Wrocław.
199. : TRANSBODE-2 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
199.: - silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck/ Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec; nr. fabr.: 9302000003 i 9302000005; o mocy łącznej 330 KM [ 242 kW]
2007: TRANSBODE-2 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z geniusz, Szczecin.
Port mac. Wrocław.

Edytowany przez Valdemaras dnia 06.03.2008