Temat wątku: Żegluga śródlądowa wczoraj, dziś, jutro w Polsce i Europie :: TUR

Opublikowane przez Valdemaras dnia 24.11.2007
#32

range'>"TUR-O-17"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/31
WYMIARY:
długość: 23,63 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 0,90 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku. mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1965: TUR-O-17 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
197. : Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: TUR-O-17 - Odratrans S.A., Wrocław.
1998: - nie wykazywany.