O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Elektryczne pchacze firmy Kotug

01.06.2021
Elektryczne pchacze firmy Kotug


Firma holownicza Kotug International chce zdobyć punkty w żegludze śródlądowej dzięki elektrycznie sterowanym pchaczom oraz sterowanych przez sztuczną inteligencję dostawie i planowaniu tras.

Celem jest wsparcie globalnej transformacji energetycznej i przeniesienia ruchu z dróg na drogi wodne, przy jednoczesnym zaspokojeniu rosnącego zapotrzebowania na statki z napędem elektrycznym, wyjaśnia Kotug.

Rozwój żeglugi śródlądowej wynika z opracowania szeregu modułowych i skalowalnych pchaczy elektrycznych serii „E-Pushers”, które zasilane są w energię elektryczną z wymiennych „kontenerów energetycznych”. Seria E-Pusher obejmuje obecnie trzy modele o długości od 5,5 do 22 m i maksymalnym zanurzeniu od 0,45 do 1,35 m - o 30% mniej niż konwencjonalne pchacze i holowniki.

W celu inteligentnego działania Kotug chce korzystać z narzędzia do planowania, tras i raportowania OptiPort, zautomatyzowanego systemu planowania, który jest oparty na informacjach historycznych i czasie rzeczywistym oraz łączy informacje o portach i terminalach z operacjami statków. Narzędzie wspiera właścicieli flot w optymalizacji spodziewanych czasów odjazdu i przyjazdu, prowadzenia po trasie i kontroli prędkości, co prowadzi do zmniejszenia zużycia energii i punktualności wyjścia i dojścia do celu.

System jest obecnie używany przez armatorów w Australii, Japonii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Belgii i Holandii. Dzięki Kotug CityBarge firma żeglugowa jest ostatnio aktywna w mieście Leiden z e-pchaczem o długości 5,5 m obsługiwanym we współpracy z Circle Line Logistics.

Dzięki modułowemu podejściu czas budowy można skrócić o ponad 25% w porównaniu z konwencjonalnymi statkami, wyjaśnia Kotug. Wraz z partnerami firma żeglugowa opracowała różne "kontenery energii", od oleju napędowego V poziomu, (bio)gazu i wodoru po rozwiązania akumulatorowe.

„Rynek żeglugi śródlądowej oferuje ogromne możliwości dla zrównoważonych rozwiązań logistycznych” - mówi Ard-Jan Kooren, dyrektor generalny Kotug International. „Rozpoczęcie działalności na rynku żeglugi śródlądowej to naturalny rozwój i krok naprzód w naszych dążeniach do bycia częścią rozwiązania umożliwiającego przejście na bezemisyjny przemysł morski”.

Apis 01.06.2021 453 0 komentarz 0 z 0 ocena

0 komentarz

Pozostaw komentarz

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Żadne komentarze nie zostały dodane.

Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się by zagłosować.
Niesamowite! (0)0 %
Bardzo dobre (0)0 %
Dobre (0)0 %
Średnie (0)0 %
Słabe (0)0 %
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies

Pogoda i stany wód

Dzisiaj jest wtorek
15 czerwca 2021 roku
Mamy 45.140.621 unikalnych wizyt

Stany wód rzek Europy

Polska - Hydro Monitor
przegląd stacji wodowskazowych głównych rzek Polski - stan wód aktualizowany automatycznie co godzinę
Belgia
aktualizacja raz dziennie, 7 dni w tygodniu
Czechy
dorzecze Odry - stan wód aktualizowany automatycznie co godzinę
Holandia
aktualizacja raz dziennie, 7 dni w tygodniu
Rzeki Niemiec i Austrii (ELVIS)
aktualizacja raz dziennie, 7 dni w tygodniu

Komunikaty nawigacyjne