Hydepark

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

tiktak

Dziękuję za życzenia urodzinowe Smile

Seehund
27.06.2020
Andrzeju, co prawda dopiero dzisiaj, gdyż wczoraj nie mogłem: dużo, dużo zdrowia i pomyślności!

zamek
26.06.2020
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam... Wszystkiego najlepszego Andrzej.

Święto Marynarzy ŚródlądowychDrukuj

Święto Marynarzy ŚródlądowychCzy istnieje taki dzień? Czy mamy swojego patrona? Kiedyś w czasach PRL świętowaliśmy w czasie Dni Morza. Było to jakby automatyczne przeniesienie tradycji morskich na śródlądzie, ale chyba zbyt automatyczne.

W dzisiejszej dobie zwykle poszukuje się patronów danej profesji i ustala dzień tego patrona świętem wykonujących dany zawód. I tu niespodzianka a nawet dwie... Otrzymaliśmy list i życzenia dla wszystkich łodziarzy od dyr Jan Pysia poparte takim uzasadnieniem:

KonkursDrukuj

Wasz (Nasz) Administrator zgłosił stronę do konkursu na najlepszą stronę opartą o "silnik" PHP Fusion, tzn. stworzoną z wykorzystaniem bardzo popularnego i lubianego systemu zarządzania zawartością stron www (CMS). Zasady głosowania są proste.

Zwyciężyliśmy w XV edycji konkursu "Top Fusion Sites" !
Decyzją jury kionkursowego nasz serwis został uznany najlepszym ze zgłoszonych w listopadowej edycji

W nocy otrzymałem od organizatorów wiadomość tej treści:
Witamy Zwycięzcę XV Edycji rankingu: Top-Fusion Sites! Zwycięstwo jak najbardziej zasłużone! :) . Wasza strona uzyskała najwyższą ilość punktów w listopadowej edycji naszego rankingu, a co za tym idzie - została jej Zwycięzcą :) Składamy gratulacje od całej ekipy Top-Fusion Sites oraz załogi Polskiego Supportu PHP-Fusion! :)

Stowarzyszenie a Konferencja w Szczecinie - relacja W.RybickiegoDrukuj

Zgodnie z obietnicą chciałbym w kilku słowach odnieść się do Konferencji EBU i IVR w Szczecinie. Nie będę się rozpisywał, kto zorganizował i jaki był program, gdyż to wszytsko zostało już omówione.
Dla mnie udział w konferencji był bardzo ważny ze względu na możliwość zasygnalizowania naszej obecności w żeglugowym świecie i nawiązania kontaktów cennych dla działalności Stowarzyszenia.

Celem zorganizowanej przez Akademię Morską i EBU konferencji było prezentowanie działalności EBU pod kątem pozyskiwania polskich armatorów oraz prawo morskie i śródlądowe i ubezpieczenia śródlądowe (IVR). Merytorycznie w żaden sposób nie dotyczyło to naszej działalności. Tak się jednak składa, że było to...

Dziesięć w skali Barei !Drukuj

Nawiązując do nazwiska twórcy kultowych komedii i troszkę do filmu "Rejs" Piwowskiego zainaugurowaliśmy na naszej stronie pierwszą edycję konkursu "Nasz Rejs".
Podtrzymując wspaniałą atmosferę, którą stworzyliście Wy wszyscy - uczestnicy "naszego rejsu po falach internetu" - zaproponowaliśmy Wam zabawę w wybranie najzabawniejszego tekstu, wypowiedzi, komentarza, jakimi ozdabiacie tę stronę w poszczególnych działach. Zasady sa proste a strona konkursowa jest dostępna dla zalogowanych użytkowników poprzez odnośnik w menu głównym. Tam są przedstawione zasady i sposób głosowania. Jednakże....

PorozumienieDrukuj

W dniu dzisiejszym zaszla pozytywna zmniana na naszej stronie.
Na górnej listwie dodany jest link do Strony TZS.
Rowniez u naszych kolegow jest podobna nowosc. Po wielotygodniowej "przepychance" doszlo do porozumienia miedzy Andrzejem Podgorskim i Darkiem Bonkiem w interesie nas wszystkich.

Plon? konferencji w Szczecinie...Drukuj

Wszyscy czekamy na relację naszych przedstawicieli z Konferencji "Żegluga Śródlądowa w rozszerzonej Unii Europejskiej" jaka odbyła się w Szczecinie. Pierwsze - gorące wrażenia przkazał już w komentarzach do poprzedniej informacji o konferencji @gpspectrum, który był tam wolnym obserwatorem. Lada chwila spodziewamy się obszerniejszego sprawozdania od Waldemara Rybickiego - Prezesa Stowarzyszenia. Swój komentarz obiecał mi także Jerzy Hopfer, postać wielce zasłużona dla rozwoju naszej branży, poseł, absolwent TŻŚ, od spotkania z Waldkiem Rybickim już członek naszego Stowarzyszenia. Na gorąco jednak....

INBAT - co to takiego?Drukuj

Jak się okazuje - nie jest tak źle z naszymi ośrodkami akademickimi i wystarczyłby jedynie impuls, dobra wola rządzących naszym województwem i nie tylko nim, aby przełamać żeglugową zapaść na Odrze.

Wrocław przez wiele lat był centrum projektowym, szkoleniowym i badawczym świadczącym usługi na potrzeby żeglugi śródlądowej. Rolę tą przejmuje Szczecin. Gross floty największego armatora odrzańskiego ODRATRANS, którego główna siedziba znajduje się we Wrocławiu operuje w rejonie Szczecina w relacjach do państw UE.

Po umyciu pokładu - malowanie....Drukuj

Dotarły do mnie zarzuty, że nasza łajba ma mało profesjonalny wygląd: farba łuszczy się miejscami i wygląda jak bezzałogowa barka pchana.... Żartuję. Poważny zarzut dotyczył w istocie zbyt żartobliwego charakteru strony i trudności wyłowienia z niej istotnych treści. Aby wilk był syty i owca nienaruszona - postanowiłem poinformować "internetową rzekę" dokąd płyniemy i kto naszą łajbą steruje a wybór "ładowni z wiadomościami" pozostawiłem każdemu "wchodzącemu na pokład".

Odeszła kolejna dusza szkolna.....Drukuj

19 listopada 2006 r. zmarła nauczycielka języka polskiego Stanisława INGLOT - uczyła u nas języka polskiego w latach 1953 - 1966.

Pogrzeb odbędzie się 25 (sobota) listopada o godz. 11.00 na cmentarzu przy ul. Bardzkiej.

Konferencja "Żegluga Śródlądowa w rozszerzonej Unii Europejskiej"Drukuj

Zakład Żeglugi Śródlądowej i Gospodarki Wodnej Instytutu Inżynierii Transportu na Wydziale Inżynieryjno-Ekonomicznym Transportu Akademii Morskiej w Szczecinie, Internationale Vereinigung des Rheinschiffsregisters (IVR) Rotterdam oraz European Barge Union organizują Międzynarodową Konferencją Gospodarczą "Żegluga Śródlądowa w rozszerzonej Unii Europejskiej", która odbędzie się w dniu 23 listopada 2006 w Auli im. prof. Zdzisława Łaskiego Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1/2. Na konferencję zostali zaproszeni przedstawiciele ...

Gondolierzy znad OdryDrukuj

Niedawno napisałem w "Artykułach" o wrocławskiej "Zatoce Gondoli" (Link) Pisząc ten tekst poprosiłem Dyrekcję Wrocławskiego Zarządu Zieleni Miejskiej - pomysłodawcę odtworzenia Zatoki Gondoli - o informowanie nas o planach i postępach ewentualnych prac. Wczoraj otrzymałem sympatyczny list a w nim między innymi:...