Hydepark

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

mkrakowiak74
03.10.2019
ZARZĄDZENIE NR 1/2019 DYREKTORA U Ż Ś WE WROCŁAWIU http://edziennik.m
alopolska.uw.gov.p
l/WDU_K/2019/6873/
akt.pdf

mkrakowiak74
01.10.2019
Pracownicy Centrum Operacyjnego w Poznaniu stworzyli graficzną prezentację aktualnych warunków żeglugowych. http://www.poznan.
rzgw.gov.pl/szlaki
-zeglowne/aktualne
-warunki-zeglugowe

Ziomal
27.09.2019

mkrakowiak74
24.09.2019

Ziomal
20.09.2019

Całkiem nowy Wirtualny StatekDrukuj

To nie jest tylko nowa farba na burtach i pokładach, wymieniony silnik i kosmetyczne zmiany. Oddaję Załodze do użytku całkiem nowy Wirtualny Statek. Prace "stoczniowe" trwały niemal trzy miesiące: przygotowanie się do bezstratnego przekonwertowania całej, nagromadzonej przez pięć lat treści serwisu, to tak jak przeładowanie ze statku na statek ładunku zboża bez utraty najmniejszego ziarenka. Ze względu jednak na ogrom pracy prosiłem o zarchiwizowanie sobie Prywatnych Wiadomości, gdyż nastąpiło ich usunięcie - łączna ich liczba w skrzynkach użytkowników sięgała 100 000 ! - tak, tak! Również opracowanie szaty graficznej zajęło mi sporo godzin ślęczenia nocami przed ekranem komputera.

Statek ma nowy układ kabin i ładowni, ale sądzę, że wszyscy łatwo się przyzwyczają i już po chwili będą się poruszać po pokładzie z zamkniętymi oczami. W pierwszej kolejności proszę wszystkich o zalogowanie się i skorzystanie z opcji "Edytuj profil" (nadal na górze strony, ale tym razem po prawej). Proszę dodać według uznania swoje Imię i Nazwisko, gdyż poprzednie wpisy nie dały się skonwertować. Można poprawić swoją datę urodzin i inne zawarte tam informacje. Zrezygnowałem z pól na podawanie nr telefonu oraz np. ukończonej szkoły czy obecnego zawodu. Gdyby ktoś napotkał trudności w logowaniu się - proszę o kontakt (zakładka KONTAKT jest teraz u dołu strony).

Zmieniła się strona startowa, choć - aby uniknąć nieporozumień - "stara" wciąż działa. Proszę zmienić w swoich ulubionych obecny adres strony, a najlepiej zapisywać tylko domenę www.zegluga-rzeczna.pl bez końcówek. Działają tez wszystkie "stare" odnośniki do miejsc takich jak "Kajuta TE WPW" czy informacji o dobrowolnych dotacjach, przedstawienia kadry dowódczej itd. Pewną niedogodnością jest też fakt, że nowy silnik aplikacji nie przewidział podziału Forum na podkategorie, co wprowadziło troszkę zamieszania w "Życiorysach statków". Postaram się w przyszłości wprowadzić poprzedni podział.

Wszystkie ikony partnerów serwisu wyświetlają się teraz w ruchomym pasku u dołu strony. Najechanie kursorem na którąkolwiek zatrzyma ruch i można w nią wówczas kliknąć, aby otworzyć stronę internetową wybranego celu. Po staremu nadal głosujemy w rankingu "Żagle".

Jak to zwykle bywa po wyjściu ze stoczni - zapewne znajdą się jeszcze jakieś rzeczy do poprawienia, aby wszystko na pokładzie posiadało właściwy klar... Mam jednak nadzieję, że nieco spóźniony jubileuszowy prezent dla Mojej Załogi (wodowanie Nowego Wirtualnego Statku miało nastąpić w piątą rocznicę powstania serwisu) spodoba się, czym dacie wyraz w entuzjastycznych komentarzach pod tym newsem.
Wasz Kapitan
#1 | Wojtek F dnia 14.09.2011 22:57
Gratulacje - na entuzjazm pewnie przyjdzie czas gdy się trochę wczytamy w zmiany - tymczasem fajnie że znowu Statek płynie.Pozdrawiam Wojtek
#2 | marek56 dnia 15.09.2011 07:57
OOooo ! to nie tylko nowe farby i silnik ! To całkiem przebudowany kadłub ! No to kawał dobrej roboty wykonany. Gratulacje Panie Kapitanie ! Tylko załodze przybędzie na początek więcej pracy, bo trzeba się przecież nauczyć obsługi nowych mechanizmów, a i trafić na właściwy trap też na początku nie będzie łatwo. Ale co tam, damy radę !
Pozdrawiam serdecznie
Marek Madura
#3 | Janusz Tyburcy dnia 15.09.2011 08:40
Jesteś profesjonalny i bezkonkurencyjny w tym, co robisz Andrzeju. Uważam, że zmiana wyglądu "Wirtualnego Statku" jest jasna i przejrzysta. Niestety - trzeba tylko od nowa uczyć się nim sterować, ale na pewno damy radę.
Pozdrawiam - Janusz.
#4 | Apis dnia 15.09.2011 11:59
Dziekuję Wam za miłe słowa. Uprzedzając ewentualne pytania "po co" chcę zaznaczyć, że zmiana głównego napędu jest nieodzowna ze względów bezpieczeństwa. Zawsze nowe wersje używanych przez nas aplikacji są wyposażone w nowe mechanizmy zabezpieczeń i zwykle oferują więcej niż dotąd możliwości. Nie zawsze jednak nowy silnik da się włożyć w stary kadłub... Stąd gruntowne odmłodzenie naszego Statku.
#5 | szkutnik57 dnia 15.09.2011 16:23
No proszę a więc to prawda, że każdy może być szkutnikiem ! piękna przebudowa tego statku gratulacje !
#6 | Teos dnia 15.09.2011 17:27
Apis, gratuluję profesjonalnie wykonanej roboty. Wyobrażam sobie ile Cie to musiało nerwów i czasu kosztować. A ze szkutnikiem57 się nie zgadzam, nie każdy może być szkutnikiem, trzeba mieć do tego talent !!!
#7 | Apis dnia 15.09.2011 20:30
Na stronie startowej pojawił się też panel z ostatnio dodanymi fotkami. Cały czas jeszcze pracuję nad tym, aby funkcje do których przywykliście pojawiły się również na nowym statku choć w nieco zmienionej formie. Dzięki, @Teos i @Szkutnik57 za uznanie dla mrówczej pracy Grin
#8 | Janusz Miszewski dnia 15.09.2011 21:21
Kapitanie-świetna robota! Bardzo mi się podoba!
Pozdrawiam serdecznie!
#9 | Apis dnia 15.09.2011 22:57
Jeszcze jedna zmiana: galerie "Żegluga w malarstwie" oraz "Żegluga w filatelistyce" są teraz zagnieżdżone w serwisie co umożliwia dodawanie komentarzy, ocenianie oraz zliczanie liczby wyświetleń. Zmiana ucieszy zapewne Mirka Rajskiego oraz Mietka Adamskiego - kolekcjonerów znaczków o tematyce żeglugowej. Mietka przepraszam za opóźnienie w dodaniu jego zbiorów, ale najpierw musiałem się uporać z wodowaniem statku Grin
#10 | miroslaw rajski dnia 15.09.2011 23:19
Remont statku udał się doskonale!! Trudno mi jeszcze poruszać się po odnowionych pomieszczeniach, ale to kwestia treningu.
Dziękuję Andrzej za odświerzenie "Żeglugi w filatelistyce" i cieszę się z dodania ostatniej partii znaczków. No i oczywiście że mam partnera w osobie Mietka Adamskiego (to ten o dźwięcznym przydomku "bodzka"Wink. Jesteśmy w stałym kontakcie i zdążyliśmy już wymienić mnóstwo znaczków!
#11 | Apis dnia 15.09.2011 23:27
Mirku - zawsze pomocny jest przycisk "START" pozwalający przenieść się do czterech głównych kategorii a w nich najnowszych i najpopularniejszych publikacji oraz najnowszych komentarzy do nich.
#12 | bodzka dnia 16.09.2011 12:04
Jako długoletni "żeglugowiec" w swej praktyce zawodowej zaliczyłem sporo remontów stoczniowych - zawsze były jakieś reklamacje do wykonawców - ale w tym wypadku brak mi słów podziwu: gratulacje, i jeszcze raz gratulacje, Kapitanie, za tak wspaniałą robotę!!!
A dodatkowo dziękuję za "Żeglugę w filatelistyce" ; przeprosiny przyjęte - podczas każdego remontu stoczniowego zdarzają się różne nieprzewidziane okoliczności...W najbliższym czasie coś jeszcze podeślę do Galerii filatelistycznej...
#13 | tomil dnia 16.09.2011 15:32
Wspaniale się teraz prezentyuje nasz statek. Kawał bardzo dobrej roboty. Musimy się tylko przyzwyczaić do nowego układy i znów będziemy "śmigać" po wszystkich wiadomościach, forach itp. GRATULACJE
Pozdrawiam
Tomek
#14 | Fidelis dnia 17.09.2011 16:21
Panie kapitanie,wszystko jest o key,brakuje mi tylko w czołówce naszej strony,któregoś z naszych parowców-mógłby to być np wiślany p/s ,,BAŁTYK'' , albo piękny odrzański majestatyczny, p/s ,,ŚLĄSK'',te małe figlarne papierowe stateczki -nie wiem,kojarzą mi się z papierową żeglugą, myślę , że zasługujemy na więcej, pozdrawiam serdecznie i po marynarsku z szacunkiem.
#15 | Jurek dnia 17.09.2011 19:51
Panie kapitanie -gratulacje i serdeczne podziękowania za całą pracę i wysiłek ! Z przyjemnością i dumą powracam na pokład.
Serdecznie pozdrawiam.
Jerzy
#16 | tricity dnia 18.09.2011 20:48
Panie kapitanie , jestem zachwycony.Remont zakończony "klasa"odnowiona. Smile Szczęście ogromne i radość daje nam ta strona.Pozdrawiam serdecznie .Robert.

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 83% [5 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 17% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
  PRchecker.info Free counters!
Apis | Alhenag | Absolwenci TZS | Wierzbnik | Rada Kapitanów | PHP-Fusion PL