Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

tiktak
14.09.2020

tiktak
21.08.2020
[https://www.wody.
gov.pl/aktualnosci
/1274-wody-polskie
-uzyskaly-dofinans
owanie-na-rozwoj-o
drzanskiej-drogi-w
odnej-2][/url]

tiktak
10.08.2020

tiktak
04.08.2020
[url][/https://www
.portalmorski.pl/z
egluga/45901-jest-
projekt-uchwaly-ws
-rozbudowy-odrzans
kiej-drogi-wodnej-
na-odcinku-od-malc
zyc-do-lubiaza]

tiktak
04.08.2020
[https://www.porta
lmorski.pl/zegluga
/45876-ruszaja-rem
onty-kanalow-na-sz
laku-wielkich-jezi
or-mazurskich][/ur
l]

Statkiem roku 2019 śródlądowy kontenerowiecDrukuj

Statkiem roku 2019 śródlądowy kontenerowiecTegoroczna nagroda KNVTS Ship of the Year (statek roku) przyznana. Laureatem został innowacyjny kontenerowiec śródlądowy Sendo Liner zaprojektowany przez Sendo Shipping i zbudowany przez Concordia Damen Shipbuilding BV w Werkendam w Holandii.

Jury konkursu doceniło przyszłościowy napęd jednostki (koncepcja podwójnej śruby z napędem elektrycznym napędzanej dwoma generatorami, wspieranymi przez akumulator do dostarczania szczytowej mocy) i przyznało, że był to kluczowy czynnik wyboru zwycięzcy.

Nagroda została wręczona podczas gali Maritime Awards 2019.

Sendo Liner to śródlądowy kontenerowiec o wymiarach 110 x 11,45 x 3,2 m ). Został zbudowany przez Concordię Damen w ścisłej współpracy z klientem i właścicielem statku Sendo Shipping. Podczas projektowania statku Concordia Damen i Sendo Shipping zwracały dużą uwagę na to, aby statek był jak najbardziej wydajny, ekonomiczny i ekologiczny w zakresie transportu kontenerów na śródlądowych drogach wodnych. Dokument projektowy zawierał również wymóg, aby statek był "przyszłościowy".

Ponadto, statek może pomieścić czternaście rzędów kontenerów w przeciwieństwie do normalnych trzynastu (ładowność zwiększona o 8%).

Jak powiedział Chris Kornet, dyrektor generalny Concordia Damen: "Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że nasza jednostka została laureatem konkursu KNVTS Ship of the year 2019. Nagroda ta jest wynikiem ścisłej i produktywnej współpracy między nami a Sendo Shipping. Nasza wspólna wizja zrównoważonego rozwoju pchnęła ten projekt do przodu. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować".

O tegoroczną nagrodę KNVTS Ship of the Year konkurowały trzy bardzo różne statki: super jacht Bravo Eugenia, pogłębiarka DC Orisant i statek żeglugi śródlądowej Sendo Liner. Co czyni te statki wyjątkowymi możemy zobaczyć w oficjalnych filmach wydanych przez Maritime Awards Foundation. Wszystkie zamieszczamy pod artykułem.







gospodarkamorska.pl
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?

  PRchecker.info Free counters!
Apis | Alhenag | Absolwenci TZS | Wierzbnik | Rada Kapitanów | PHP-Fusion PL