Hydepark

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

mkrakowiak74
03.10.2019
ZARZĄDZENIE NR 1/2019 DYREKTORA U Ż Ś WE WROCŁAWIU http://edziennik.m
alopolska.uw.gov.p
l/WDU_K/2019/6873/
akt.pdf

mkrakowiak74
01.10.2019
Pracownicy Centrum Operacyjnego w Poznaniu stworzyli graficzną prezentację aktualnych warunków żeglugowych. http://www.poznan.
rzgw.gov.pl/szlaki
-zeglowne/aktualne
-warunki-zeglugowe

Ziomal
27.09.2019

mkrakowiak74
24.09.2019

Ziomal
20.09.2019

Śródlądowe drogi wodne pokazują przydatność - wielkogabarytowe wyposażenie dla huty KGHMDrukuj

Śródlądowe drogi wodne pokazują przydatność - wielkogabarytowe wyposażenie dla huty KGHMKGHM Zanam to nie tylko producent maszyn górniczych, ale również wykonawca specjalistycznego transportu ładunków. 30 września Spółka należąca do Grupy Kapitałowej KGHM dostarczyła wieże o ponadgabarytowych rozmiarach i wadze do Huty Miedzi Legnica. Największy z transportowanych elementów miał ponad 16 metrów długości, a całość ładunku liczyła 40 metrów długości. Zostały one przewiezione na trasie: Istambuł (Turcja) - port w Szczecinie -️ Odra -️ port rzeczny w Malczycach -️ Huta Miedzi Legnica.

Zadanie zostało realizowane w ramach projektu "Wymiana wież absorpcyjnych i suszących Fabryki Kwasu Siarkowego" (FKS) dla Huty Miedzi Legnica.

W strukturze Spółki KGHM Zanam ważną rolę odgrywa pion usługowy. Firma zaangażowana jest w wiele projektów realizowanych dla podmiotów z Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź SA. Ostatnio spółka zaangażowana jest w realizację kolejnego dużego zadania - "Wymiana wież absorpcyjnych i suszących FKS", która odbywa się w ramach modernizacji Huty Miedzi Legnica. Inwestycja wykonywana jest w ramach formuły EPC, co oznacza, że KGHM Zanam odpowiedzialny jest za wszelkie prace inżynierskie, zamówienie wszystkich niezbędnych materiałów oraz budowę.

W związku z tą inwestycją Spółka KGHM Zanam zrealizowała skomplikowane logistycznie przedsięwzięcie polegające na transporcie ładunków wielkogabarytowych i o dużej wadze. Największy z przewożonych elementów miał ponad 16 metrów długości, a całość ładunku wraz z zestawem transportowym, niskopodwoziowym liczyła 40 metrów. Transport wież dokonywany był na wiele sposobów począwszy od transportu kołowego do portu w Istambule, poprzez morski z Turcji do Polski do portu w Szczecinie, następnie transportem śródlądowym po rzece Odrze. Na końcowym odcinku trasy ładunek został przeładowany w porcie rzecznym w Malczycach i specjalnym transportem ponadgabarytowym dostarczony w dniu 30 września 2019 r. do Huty Miedzi w Legnicy.

Powyższe zadanie logistyczne nie zakończyłoby się sukcesem gdyby nie zaangażowanie i współpraca różnych rodzajów służb i instytucji, takich jak: GDDKiA, Przedsiębiorstwo Wody Polskie, PKP, Policja, specjalistyczna firma transportowa, firma świadcząca usługi transportu barkami, zarządcy dróg lokalnych na trasie przejazdu, którym serdecznie dziękujemy za pomoc w realizacji tego skomplikowanego zadania.

Podstawowym produktem zlokalizowanej na Dolnym Śląsku Huty Miedzi "Legnica" jest miedź elektrolityczna w postaci katod o wadze ok. 100 kg. Huta Miedzi "Legnica" w Polsce produkuje miedź o zawartości 99,99% Cu w postaci katod i wlewków.

#1 | wanoga dnia 17.10.2019 15:29
Przy okazji wyszło na jaw, że jesteśmy opóźnieni ok. 80 lat w możliwościach wytwórczych przemysłu produkującego fabryki chemiczne, za Turcją. Ponad 40 lat temu Polimex-Cekop dostarczył do Duisburga (wówczas RFN nie zjednoczone) kompletną fabrykę kwasu siarkowego całkowicie polskiej konstrukcji i produkcji. Ukłony dla generalnych prywatyzatorów Czeciejerpe: Lewandowskiego i Balcerowicza

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
  PRchecker.info Free counters!
Apis | Alhenag | Absolwenci TZS | Wierzbnik | Rada Kapitanów | PHP-Fusion PL