Hydepark

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Apis
30.05.2020
Chodzi mi też o to, że "nasze" ministerium poza przekopem mierzei żadnych innych problemów żeglugi śródlądowej nie dostrzega. To boli...

Apis
30.05.2020
Proszę się nie obrażać. W Hydeparku można pisać wszystko. Zbudują kanał i śluzę - napiszemy o tym na pewno specjalnego newsa.

ango
30.05.2020
(...)Ile można pisać o Mierzei...(...) Ponieważ ostatnie informacje o Mierzei są zamieszczane przez mnie, rozumiem, że mam już nie "zaśmiecać" strony tym tematem ...

tiktak
29.05.2020

tiktak
29.05.2020

Odra może ożyć transportowo już w tym roku - są ładunkiDrukuj

Odra może ożyć transportowo już w tym roku - są ładunkiAdministratorzy naszych polskich dróg wodnych nie tylko nie utrzymują odpowiednich parametrów wymaganych ustawą o żegludze śródlądowej i rozporządzeniem o klasyfikacji dróg wodnych ale ciągle twierdzą, że nie ma o co kruszyć kopii ponieważ zainteresowanie transportem wodnym wśród spedytorów jest praktycznie żadne. To stwierdzenie być może jest prawdziwe w odniesieniu do tej części współczesnej generacji menadżerów firm spedytorskich czy logistycznych, która w życiu nie widziała na oczy transportu wodnego i "nie czuje" kompletnie potencjału w nim drzemiącego. Na szczęście nie tylko takich mamy.

Rada Kapitanów przedstawia zainteresowanym armatorom krajowym propozycję firmy Rhenus Port Logistics Sp. z o.o. ze Szczecina. Do przewiezienia w roku 2015 jest 40 tys. ton ścieru drzewnego w belach z portu Świnoujście do Kostrzyna. W obliczu realnej perspektywy długotrwałego zamknięcia śluzy Brzeg Dolny i tym samym ograniczenia możliwości uprawiania żeglugi towarowej na całej długości Odrzańskiej Drogi Wodnej - propozycja przewozów na tym odcinku Odry będzie zapewne interesująca dla sporej liczby właścicieli pchaczy i barek.

Spedytor oczekuje na ofertę z naszej strony (propozycje stawek frachtowych), więc będę wdzięczny za kontakt ze mną lub kpt. Szarkiem, aby z wszystkich sugestii zainteresowanych świadczeniem usług przewozowych opracować taką ofertę. Rzecz jasna niezbędne też jest wywarcie nacisku na RZGW Szczecin, aby w końcu doprowadził do porządku farwater w rejonie Gozdowic, który z powodu uszkodzenia zabudowy regulacyjnej na polskim brzegu Odry limituje obecnie głębokość tranzytową na trasie tych przewozów. Po wykonaniu niezbędnych prac możliwe będzie pełne wykorzystanie zdolności ładunkowej rodzimej floty (barki pchane, statki typu BM-500).

kpt. Andrzej Podgórski - rzecznik Rady Kapitanów
foto: kpt. Tadeusz Jankowski
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
  PRchecker.info Free counters!
Apis | Alhenag | Absolwenci TZS | Wierzbnik | Rada Kapitanów | PHP-Fusion PL