Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

tiktak
14.09.2020

tiktak
21.08.2020
[https://www.wody.
gov.pl/aktualnosci
/1274-wody-polskie
-uzyskaly-dofinans
owanie-na-rozwoj-o
drzanskiej-drogi-w
odnej-2][/url]

tiktak
10.08.2020

tiktak
04.08.2020
[url][/https://www
.portalmorski.pl/z
egluga/45901-jest-
projekt-uchwaly-ws
-rozbudowy-odrzans
kiej-drogi-wodnej-
na-odcinku-od-malc
zyc-do-lubiaza]

tiktak
04.08.2020
[https://www.porta
lmorski.pl/zegluga
/45876-ruszaja-rem
onty-kanalow-na-sz
laku-wielkich-jezi
or-mazurskich][/ur
l]

Zarządy Dorzeczy - Gawłowski nadal forsuje koncepcję likwidacji UŻŚDrukuj

Zarządy Dorzeczy - Gawłowski nadal forsuje koncepcję likwidacji UŻŚUtworzenie dwóch nowych instytucji, które przejmą część kompetencji regionalnych zarządów gospodarki wodnej, przewiduje projekt nowej ustawy prawo wodne. Mają to być Zarząd Dorzecza Odry i Zarząd Dorzecza Wisły. Wiele wskazuje na to, że siedziba tego pierwszego będzie znajdować się we Wrocławiu, a drugiego - prawdopodobnie w Bydgoszczy.

Michał Milewski z Zespołu ds. Komunikacji i Promocji Ministerstwa Środowiska poinformował, że trwają prace legislacyjne związane nową ustawą. Jej projekt ma być przyjęty przez Radę Ministrów na przełomie tego i przyszłego miesiąca. Dotychczas, zgodnie z obowiązującymi procedurami prawnymi, odbyły się konsultacje społeczne, uzgodnienia międzyresortowe oraz rozpatrzenie i uzgodnienia przeprowadzone przez Komitet do Spraw Europejskich.

Według nowych uregulowań prawnych, zlikwidowanych zostanie siedem regionalnych zarządów gospodarki wodnej i osiem urzędów żeglugi śródlądowej. W ich miejsce utworzonych będzie, w wyniku reorganizacji regionalnych zarządów i urzędów żeglugi, sześć urzędów gospodarki wodnej. Projekt ustawy zawiera propozycje powołania do życia dwóch zarządów dorzeczy Wisły i Odry. Ich dyrektorzy będą zatrudniani przez ministra właściwego do spraw gospodarki wodnej na drodze otwartych i konkurencyjnych naborów. Zarządy zajmą się zarządzaniem infrastrukturą rzek, od źródeł do ujść. Otwartą kwestią pozostaje lokalizacja ich siedzib.

Czytaj więcej: dziennikbaltycki.pl
zdjęcie: Janusz Fąfara
#1 | Apis dnia 06.09.2014 09:00

Cytaj

Dotychczas, zgodnie z obowiązującymi procedurami prawnymi, odbyły się konsultacje społeczne, uzgodnienia międzyresortowe oraz rozpatrzenie i uzgodnienia przeprowadzone przez Komitet do Spraw Europejskich

W konsultacjach likwidacja UŻŚ oceniona została negatywnie przez znakomitą większość respondentów - w tym MiR (uzgodnienia międzyresortowe). Widać Gaweł jest głuchy, ślepy albo.... ustosunkowany i ma konsultacje w... niedomówieniu. Republika Bananowa - psiakrew. Temu panu zabawki należy odebrać i spalić, bo nigdy nie będzie w Polsce dobrze. Nigdzie w dokumentach unijnych nie napisano, że infrastrukturą dróg wodnych i gospodarką wodną ma się zajmować Ministerstwo Środowiska. Polska jest ewenementem światowym.
#2 | czechtw dnia 06.09.2014 21:34
Za mej młodości była żegluga i były ryby w wodach, wcale nie małe. Gdy nastąpiły zmiany w zarządzaniu wodami, ryb brak i żeglugi też. Nigdy nie będzie dobrze na "wodzie", pod zarządem ekologów. Wystarczy przepłynąć byle jaką rzeką lub kanałem aby dojść do wniosku - Ktoś uprawia tu sabotaż.
#3 | Wojciech Rytter dnia 09.09.2014 07:18
Już od wielu lat jest wiadome,że w naszych władzach siedzą ci ,co nie mają pojęcia o wodzie.Mają tytuły mgr.dr.prof.I co z tego,jak czynią wszystko na przekór logice.Nie czują tematu ekonomi,zasobów bogactwa rzek ,olbrzymich możliwości ,jakie daje Żegluga i nie dbają o nią.Liczy się tylko pełna kabza i tytuły.No i oczywiście kwitnie EKOTERROR. Ale jazda....To tylko tylko tu w naszej Polsce.
#4 | Szafranek dnia 14.09.2014 13:33
Brak prawa i kompetencji doprowadziło nasze wody do stanu takiego jaki jest,ale nie ma się co martwić,bo lepiej już było i wcale nie jest powiedziane, ze gorzej być nie może,o by nie,ale to czas pokaże.Pozdrawiam serdecznie Szafranek.
#5 | sepbeder dnia 02.10.2014 09:53
Kim jest ten oszolom Gawlowski
#6 | Wojciech Rytter dnia 02.10.2014 16:25
Facet,który nazwał swoim imieniem ostatnio zwodowany nowoczesny lodołamacz.
#7 | ango dnia 14.10.2014 22:08
Reorganizacja przypomina to, co zrobiono z PKP - setki spółek i spółeczek : od lewej i prawej szyny, od peronu, od sieci trakcyjnej, od słupów, od budynków, od wagonów, od lokomotyw, poczekalni, kas, dworcowych barów itp. Efekt jest każdemu znany a obrona takiego stanu rzeczy (i latem i zimą) to sławetne już dzisiaj powiedzenie ; "sorry, taki mamy klimat".
PSL ma chyba wielu jeszcze krewnych i znajomych królika, którzy chętnie popracują na rządowych posadach. Oby reorganizacja administrowania wodami śródlądowymi nie czerpała z tych "wzorców", jakie zastosowano onegdaj w PKP ...

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Oceny

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?

  PRchecker.info Free counters!
Apis | Alhenag | Absolwenci TZS | Wierzbnik | Rada Kapitanów | PHP-Fusion PL