O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.


Koniec Portu Miejskiego i nabrzeża EC

26.09.2022
Koniec Portu Miejskiego i nabrzeża EC
Na terenie dawnego Portu Kleczków przy ulicy Kleczkowskiej, na powierzchni około 45 hektarów powstać ma wielofunkcyjny kompleks - oczywiście nazwany "światowo" City Port.

Znana wrocławska pracownia architektoniczna BCM ARCHITEKCI Sp. z o.o. przygotowała na zlecenie właściciela terenu Master Plan dla tego dużego terenu poprzemysłowego położonego nad Odrą.

– Na zlecenie właściciela terenu ( Fermy Drobiu Woźniak i ATC Development ) opracowaliśmy Master Plan dla portu Kleczków. Circa 45 hektarów. Projekt obejmuje wprowadzenie zabudowy mieszkaniowej , biurowej, usługowej na terenie obecnie użytkowanym jako składy, magazyny ect – informują Investmap.pl, architekci Zuzanna Bińczyk i Jacek Miller z pracowni BCM Architekci z Wrocławia.

– Oczywiście jest to wizja docelowa uwzględniająca analizy wynikowe obowiązującego studium zagospodarowania. Np. Układ komunikacyjny z nowym mostem i łącznikiem do ulicy Długiej. Nowa zabudowa portu przewiduje otwarcie na Odrę, tereny zielone ( zieleń miejska na końcu cypla, tereny oświatowe a przede wszystkim ludzką skalę. Najwyższe budynki są zaprojektowana w części wschodniej - bliżej ulicy Reymonta - na co Inwestor uzyskał już ostateczną decyzję środowiskową – dodają architekci.

– Całość opracowania wpisuje się w uchwałę rady Miasta podjętą przez radnych na ostatniej sesji o przystąpieniu do opracowywania MPZP w granicach pokrywających się z naszym Master Planem – podkreślają Zuzanna Bińczyk i Jacek Miller z pracowni BCM Architekci.

Koncepcja rewitalizacji Portu Miejskiego we Wrocławiu przygotowana przez pracownię BCM Architekci zakłada wkomponowanie budynków historycznych w tkankę miejską, nadając jej niepowtarzalny charakter. Rozwiązuje potrzeby mieszkańców osiedla, takie jak: zapewnienie dobrej komunikacji publicznej, kołowej oraz wodnej z pozostałymi częściami miasta, otwartość na wodę oraz dostęp do ogólnodostępnych terenów zielonych.

Więcej wizualizacji na stronie investmap.pl

Galeria

Image #1882
Image #1883

Udostępnij:

Apis 26.09.2022 1,181 1 komentarzy 0 z 0 ocena

1 komentarzy


  • Apis
    Apis
    Media onanizują się stwierdzeniami, że we Wrocławiu będzie "jak w Hamburgu i Amsterdamie". Jednak tam najpierw zbudowano nowe porty dla żeglugi śródlądowej a samą żeglugę rozwijano i rozwija się nadal. A we Wrocławiu? Trudno oprzeć się wrażeniu, że tylko po to tępiono (skutecznie) żeglugę śródlądową aby przejąć infrastrukturę jej służącą. Przykłady: Port Popowice, Stocznia Zacisze, Stocznia Kozanów, zimowisko barek Osobowice, nabrzeże Swojczyce i elewatora przy Kanale Miejskim, Port Miejski. Nie dano w zamian NIC. Nawet nie ma gdzie zatankować paliwa, wody, oddać fekaliów i śmieci.
    - 06.10.2022 08:50

    Dodaj lub popraw komentarz

    Zaloguj się, aby napisać komentarz.
    Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
    Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się by zagłosować.
    Niesamowite! (0)0 %
    Bardzo dobre (0)0 %
    Dobre (0)0 %
    Średnie (0)0 %
    Słabe (0)0 %
    Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
    Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies

      Nasz sondaż

    Jaka instytucja powinna dbać o utrzymanie dróg wodnych?