O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Czy jest możliwe?

Ostatnia aktualizacja 14 lat temu
Krzysiek1994Krzysiek1994Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 14 lat temu
Szanowni forumowicze i kpt. Adamie
Stworzyłem projekt dostosowany do Kanału bydgoskiego i mostów na Brdzie.
Projektem tym jest bocznokołowiec motorowy o wymiarach
Długość...........................................52,5m
Szerokość.........................................9,0m
Wysokość ..............................3,85m, max 7,9m
Zanurzenie pusto................................0,90m
Zanurzenie zał....................................1,15 m
Silnik......................................2x150 KM
Prędkość..........................................20 km/h
Statek miałby pływać na trasie Bydgoszcz -Nakło n/Notecią raz w miesiącu do Szczecina.
Rzecznik Prasowy oraz Przewodniczący Rady Fundacji Żelazne Drogi

Miłośnik dawnych technologii.
G
Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 14 lat temu
Krzysiek 1994.Jak doświadczenia z wyporem i statecznością?
Pozdrawiam Włodek!!!
Edytowany przez x1109 dnia 14.04.2010, 14 lat temu
Krzysiek1994Krzysiek1994Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 14 lat temu
Bez większych porażek.
Owocem tych doświadczeń jest ten projekt.
Bardzo udana jednostka i bardzo stabilna przynajmniej jako model,
nie mogłem niestety zmniejszyć zanurzenia bo każda próba kończyła się lądowaniem modelu do góry dnem.
Pozdrawiam Krzysiek
Rzecznik Prasowy oraz Przewodniczący Rady Fundacji Żelazne Drogi

Miłośnik dawnych technologii.
Adam ReszkaAdam ReszkaUżytkownik Użytkownik
Dodano 14 lat temu
@Krzysiek 1994: Projektując kołowiec na wąskie szlaki żeglowne, weź na "deskę" tylnokołowiec, który pozbawiony tamborów może być szerszy. Zyskasz na zwiększonej wyporności LxBxT, uzyskując bardzo małe zanurzenie. Tylnokołowce na nasze rzeki opracowali Niemcy w XIX w - i sprawdzały się one pod każdym względem. Bocznokołowce dobre były tylko na Wisłę. Pomyśl!
Edytowany przez Adam Reszka dnia 14.04.2010, 14 lat temu
Krzysiek1994Krzysiek1994Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 14 lat temu
Szczerze dziękuję za poradę Panie kpt. Adamie z chęciom z niej skorzystam.
Muszę przyznać ,że w statkach na polskie szlaki żeglugowe denerwuje mnie brak możliwości zwiększenia ilości pokładów.
Polskie drogi wodne są chyba najgorszą zmorą dla osób projektujących jednostki pływające na Polskie wody.
Pozdrawiam Krzysiek
Rzecznik Prasowy oraz Przewodniczący Rady Fundacji Żelazne Drogi

Miłośnik dawnych technologii.
kojkojUżytkownik Użytkownik
Dodano 14 lat temu
Miałem się już nie wpowiadać w tym temacie ale:
- Wisła jaka jest każdy widzi, zaprojektowanie i nawet wybudowanie statku z xpokładami tego nie zmieni.
Jeśli chce się cokolwiek zobaczyć na Wiśle trzeba zacząć o budowy miejsc gdzie ludzie będą mogli bezpiecznie zejść z kajakiem na wodę - od tego zacznijmy.
Pewnie ważne są marzenia, ale trzeba pamiętać, że tylko na filmach marzenia szybko się realizują...
Kol. Krzysiek1994 projekt to jedno, a zatwierdzenie dokumentacji to drugie i drogie.
Pozdrawiam
Zbyszek
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies