Tak wiem ,już dzwoniłem w poniedziałek idę zrobić badania a w środę-czwartek jadę do szczecina,a możesz napisać dokładnie jakie dokumenty mam wziąć ze sobą,jakie kserokopię itd.
z góry dziękuję i pozdrawiam
Ja już teraz dokładnie nie pamiętam ale na stronie urzędu są wszystkie druki do pobrania i wszystkie namiary co potrzebne do wyrobienia tak że w domu wszystko kompletujesz i jedziesz z gotowymi dokumentami i po złożeniu czekasz 14 dni na odbiór,Powodzenia
Kolego Marcinie. Zalatwiajac dokumenty w UZS nie musisz sie nastawic na "walke". Calkiem inna kultura niz w UM. Ja przechodzac z morza na barki dostalem starszego marynarza majac O/S. Teraz sprawy sie pozmienialy. Przyszedl do mnie na barke moj kolega z Liceum ktory ma skonczona Akademie Marynarki Wojennej i dostal...mlodszego marynarza.
Ja po siedmiu latach w srodladowce (holenderska barka)
wracam na morze.
Gdybys mial jakies pytania pisz smialo na ajc77@wp.pl
dostaniesz st mar na podstawie nowelizacji z 2009 do ustawy z 2003. Wez ze soba 4 zdjecia 2x2.5 cm i jedno paszportowe, swiadectwo zdrowia w 3 jezykach i sw. mar wachtowego. W swiadectwie zdrowia niech ci lekarz wpisze marynarz -motorzysta, st. marynarz, bosman, sternik. Unikniesz ganiania do lekarza co pol roku przy awansach. Nalezy ci sie st mar oraz popros o sw. marynarz motorzysta. O dziwo za st. mar. najczesciej dostaniesz deksmana na Ren ale za mar-mot. Niemcy wpisuja matrose-motorman na kanaly i matrose na Ren.
hej marcin wyśle Ci na meila swiadectwo zdrowia w pdf to sobie wydrukujesz to swiadectwa z firmy ISA Szczecin chyba w 2 językach polski i ang , po ang wystarczy do Starslundu do niura żeglugi śródl czyli WSA. Skąd jesteś jak rejon Kołobrzegu lub Słupska to dam Ci namiary na lekarzy w tym rejonie lub na Szczecin .Pozdrawiam
wysłalem Ci z ISA Szczecin , świd w 3 językach polski, ang i niem , od razu tam masz namiary na Stralsund , byłem tam kiedyś z kumplem on sobioe wyrabiał ks. żegl. niem i nie było problemu , miły młody chłopak gada też po ang i zrobił mu z polskiego sternika , niemieckiego sternika i bosmana na ren. Pozdrawiam
witam ,dostałem maila ,wielkie dzięki,od poniedziałku idę działać ,umówiony jestem z dr.Kopeć na poniedziałek powiedziała że nie będzie żadnego problemu,jeszcze raz bardzo dziękuję za maila,pozdrawiam
Witam, jestem początkującym użytkownikiem portalu Żegluga Śródlądowa. Od wielu lat interesuję się szeroko pojętą tematyką "wodną" jednak bardziej związaną z żeglarstwem. Mieszkałem w Nowej Soli i siłą rzeczy tematy "barek" też mnie interesowały jednak nigdy na tyle, abym mógł się poświęcić temu zawodowo. Z powodu różnych innych obowiązków (rodzina, praca zawodowa), zajęcia związane z wodą traktowałem jako hobby. Obecnie szukam sposobu na zrealizowanie części z dawnych marzeń. Tak trafiłem na to forum, za pośrednictwem którego chciałbym prosić o pomoc w odpowiedzi na pytanie w jaki sposób mogę zdobywać praktykę w żegludze śródlądowej. W ubiegłym roku zrobiłem uprawnienia stermotorzysty i chciałbym kontynuować zdobywanie niezbędnej wiedzy. Mam praktykę wyłącznie na małych łodziach motorowych. Zajęcie to traktuję dalej jako hobby (pracuję w zupełnie innym zawodzie), dlatego nie jestem zainteresowany wielotygodniowymi kontraktami. Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieją inne możliwość zdobywania kwalifikacji? Na przykład jako pomocnik na jakiś wybranych odcinkach rzecznych. Moje pytanie wzbudzi pewnie uśmiech doświadczonych marynarzy, jednak wolę próbować i jestem zdecydowany ponieść gorzką porażkę, niż żyć ze świadomością, iż nie spróbowałem zrealizować swoich marzeń.
Z serdecznymi pozdrowieniami,
Szukający
Witaj MlodyLukasz, zapewniam Ciebie, że uważnie czytając treści forum dyskusyjnego zdobędziesz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania, a jak jesteś bystry posiądziesz niesamowitą ilość wiedzy (teoretycznej na razie). Twoje pytanie jest dość złożone, w związku z tym trudno jest odpowiedzieć wyczerpująco w jednym poście. Ale zaufaj mi, poczytaj posty, to skarbnica wiedzy i informacji, przy odrobinie chęci i przychylności kolegów z forum śmiało można pracę magisterską napisać ;) Pozdrawiam i powodzenia Tobie życzę.
W dniach 29.10 – 4.11 udało mi się zdobyć trochę doświadczenia na trasie Szczecin - Trzebież - Świnoujście - Kroslin - Wolgast - Ueckermunde - Trzebież – Szczecin. Nie był to typowy statek tylko jacht motorowy. W niedzielę popołudniem 4 listopada w okolicach Polic mijałem na kanale barkę z Wrocławia o numerach BM 5158. Chciałbym tą drogą serdecznie pozdrowić jej Kapitana. Może ktoś go zna, oczywiście nie jestem pewien czy odwiedza to forum.
Witam.Wiem z mojego doswiadczenia bo pływałem na kontraktach że o/s nie pelni wacht za sterem i to z pilotem.Od tego jest A/B a na manewrach w porcie zawsze byl sternik manewrowy.Coś sie zmieniło?
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum. możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum. nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji. nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum. nie możesz dodawać załączniki w tym forum. nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies