ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-A-01"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/98T
WYMIARY:
długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-A-01 - Okręgowa Dyrekcja Gospodarki Wodnej, Wrocław.
2000: BIZON-A-01 - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej, Wrocław.
2005: BIZON-A-01 - Gospodarstwo Pomocnicze przy RZGW, Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-O-169"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/97T
WYMIARY:
długość: 21,12 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-O-169 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-169 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 02.11.2008,
16 lat temuValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-O-168"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/95T
WYMIARY:
długość: 21,15 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 28 kVA; 1 prądnica 7,2 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-O-168 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-168 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-O-167"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/94T
WYMIARY:
długość: 20,31 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-O-167 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-167 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-O-166"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/93T
WYMIARY:
długość: 21,20 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-O-166 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-166 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-O-165"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/92T
WYMIARY:
długość: 20,35 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]
1981: BIZON-O-165 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-165 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-30"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/91T
WYMIARY:
długość: 21,10 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-B-30 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-30 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 01.11.2008,
16 lat temuValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-O-158"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/90T
WYMIARY:
długość: 20,31 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]
1981: BIZON-O-158 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-158 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-29"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/87T
WYMIARY:
długość: 21,10 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-B-29 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-29 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-28"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/86T
WYMIARY:
długość: 20,30 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,25 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-B-28 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-28 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-27"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/85T
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-B-27 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-27 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
200.: - złomowany.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-26"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/84T
WYMIARY:
długość: 21,09 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-B-26 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-26 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: - nie wykazywany – prawdopodobnie zakupiony przez Akademię Morską w Szczecinie.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-25"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/83T
WYMIARY:
długość: 21,27 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1981: BIZON-B-25 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-25 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-24"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/82T
WYMIARY:
długość: 20,28 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- ….. → SZ-01-066
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]
1980: BIZON-B-24 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-24 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: RETRANS CARGO-1 - Retrans Cargo Sp. z o.o., Szczecin.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-22"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/81T
WYMIARY:
długość: 20,21 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1980: BIZON-B-22 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-22 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - W eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-19"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/80T
WYMIARY:
długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1980: BIZON-B-19 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-19 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-O-152"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/79T
WYMIARY:
długość: 21,13 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1980: BIZON-O-152 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-152 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-O-151"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/78T
WYMIARY:
długość: 20,20 m; szerokość: 8,21 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1980: BIZON-O-151 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-151 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-17"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/77T
WYMIARY:
długość: 20,24 m; szerokość: 8,21 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1980: BIZON-B-17 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-17 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - złomowany w Czarnkowie.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 18.10.2008,
16 lat temuValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BIZON-B-16"
TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/76T
WYMIARY:
długość: 20,24 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1980: BIZON-B-16 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-16 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
200. : - przekazany do Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 18.10.2008,
16 lat temu