O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

BIZON III T

Ostatnia aktualizacja 15 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-A-01"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/98T
WYMIARY:
długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-A-01 - Okręgowa Dyrekcja Gospodarki Wodnej, Wrocław.
2000: BIZON-A-01 - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej, Wrocław.
2005: BIZON-A-01 - Gospodarstwo Pomocnicze przy RZGW, Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-O-169"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/97T
WYMIARY:
długość: 21,12 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-169 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-169 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 02.11.2008, 15 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-O-168"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/95T
WYMIARY:
długość: 21,15 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 28 kVA; 1 prądnica 7,2 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-168 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-168 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-O-167"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1981; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/94T
WYMIARY:
długość: 20,31 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-167 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-167 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-O-166"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/93T
WYMIARY:
długość: 21,20 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9,3 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-166 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-166 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-O-165"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/92T
WYMIARY:
długość: 20,35 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]

1981: BIZON-O-165 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-165 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-30"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/91T
WYMIARY:
długość: 21,10 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-30 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-30 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 01.11.2008, 15 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-O-158"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/90T
WYMIARY:
długość: 20,31 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]

1981: BIZON-O-158 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-158 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-29"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/87T
WYMIARY:
długość: 21,10 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-29 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-29 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-28"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/86T
WYMIARY:
długość: 20,30 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,25 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-28 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-28 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-27"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/85T
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-27 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-27 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
200.: - złomowany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-26"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/84T
WYMIARY:
długość: 21,09 m; szerokość: 8,27 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 38 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-26 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-26 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: - nie wykazywany – prawdopodobnie zakupiony przez Akademię Morską w Szczecinie.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-25"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/83T
WYMIARY:
długość: 21,27 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,02 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-B-25 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-25 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-24"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/82T
WYMIARY:
długość: 20,28 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- ….. → SZ-01-066
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]

1980: BIZON-B-24 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-24 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: RETRANS CARGO-1 - Retrans Cargo Sp. z o.o., Szczecin.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-22"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/81T
WYMIARY:
długość: 20,21 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-22 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-22 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - W eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-19"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/80T
WYMIARY:
długość: 19,56 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-19 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-19 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-O-152"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/79T
WYMIARY:
długość: 21,13 m; szerokość: 8,28 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-152 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-152 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-O-151"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/78T
WYMIARY:
długość: 20,20 m; szerokość: 8,21 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,01 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 36 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-151 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-151 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-17"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/77T
WYMIARY:
długość: 20,24 m; szerokość: 8,21 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 45 kVA; 1 prądnica 9 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-17 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-17 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - złomowany w Czarnkowie.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 18.10.2008, 15 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"BIZON-B-16"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III T
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie.
NR. BUDOWY: B372/76T
WYMIARY:
długość: 20,24 m; szerokość: 8,22 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 5,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 057H6Aa; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie.; moc łączna 421 KM [310 kW]; ilość obrotów 1600/min; ilość obrotów śruby: 400/min.
1 prądnica 30,4 kVA; 1 prądnica 7,4 kVA prąd 380 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-16 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-16 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
200. : - przekazany do Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 18.10.2008, 15 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies