O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Remont Łosia X-01

Ostatnia aktualizacja 15 lat temu
M
MarandUżytkownik Użytkownik
Dodano 15 lat temu
Wal zawsze bedzie krecic sie w innym kierunku przy biegu "naprzod" i "wstecz".Natomiast uciag odbywa sie tylko przy biegu "naprzod".Kierunek jazdy reguluje sie wtedy zastawkami "naprzod" lub "wstecz".Jesli piszesz ze odkreciles wal i silnik nadal nie ma uciagu przy biegu "naprzod" a przy wstecz osiaga normalne obroty,to problem lezy w przekladni.Wyglada na to ze jest uszkodzona lub przytarta.
hermodhermodPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 15 lat temu
Nie rozumiem tego statku :D Przekładnia została wymieniona ( pracowała na innym statku, jest 100% sprawna) i problem jaki był taki został. Silnik jest ok, przekładnia również. Wał jest po sprawdzeniu i przesmarowaniu. Nie mam juz pomysłow co może byc przyczyną oporu na biegu naprzód.
F
FidelisPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 15 lat temu

Cytat

wojpa napisał/a:
na drugim zdjeciu w lewym rogu widac dziob westerplatte II
norbinorbiUżytkownik Użytkownik
Dodano 15 lat temu
Witam tak jak obiecałem koledze z forum dodałem zdjątka Łosia X-01, oto jedno z nich
zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/026~0.jpg
Łoś X-01 na "wózkach" stoczni w Chełmnie w okresie przedświątecznym.
Z POWAŻANIEM NORBERT WEGNER - norbi
tel. : +48600675205
gg : 33251026
hermodhermodPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 15 lat temu
Witam
Proszę Was Drodzy koledzy o pomoc.
Poszukuję dokumentacji technicznej lub w miarę dokładnych danych technicznych ( ciśnienie robocze, wymiary wałków) przekładni redukcyjno- nawrotnej z Łosia. Ta na naszym statku nie pracuje tak jak powinna i nie możemy dojśc co jest nie tak. W internecie żadnych planów owej przekładni nie znalałzem. Byłbym wdzięczny za każdą okazaną pomoc
pozdraiwam ;)
hermodhermodPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 15 lat temu
Znależliśmy problem z napedem. Problem tkwił w... regulatorze pompy wtryskowej. Po prostu gdy silnik zaczął pracować pod obciażeniem regulator nie dawał takiego stopnia spręzania paliwa jaki powinien dawać. Mamy jeszcze problemy z chłodzeniem silnika. Jak na mój gust ten układ na Łosiu jest za bardzo skomplikowany. Mozna było zastosować układ "przelotowy". Woda zasysana była by z "Kingstona" po czym trafiałaby do silnika, chłodziłaby go i wyrzucana by była za burtę. Ten układ by był o wiele prostszy i sprawniejszy od obecnego .
pozdrawiam i dziękuje za pomoc ; )
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies