O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

pierwszy raz na barce

Ostatnia aktualizacja 10 lat temu
L
leonawigatorNowicjusz Nowicjusz
Dodano 14 lat temu
Pływałem jako oficer pokładowy na morzu , jako szyper na holownikach w porcie , zatoce i stoczni, jako kapitan na pogłebiarkach i szalandach .
Od 10 lat pracuję na ladzie.
Posiadam aktualny patent Kapitana Klasy A uzyskany na podstawie dyplomów morskich.Nigdy nie pływałem na rzece.

Jakie jeszcze są potrzebne papiery do pływania i ile z takimpatentem mogę wyciagąć.
Jestem Absolwentem WSM Gdynia.Jak pływałem i widziałem pływające barki bardzo to mi sie podobało więcej widać naokoło

Pozdrawiam

Leszek
Adam ReszkaAdam ReszkaUżytkownik Użytkownik
Dodano 14 lat temu
Panie Leszku!
Będąc posiadaczem patentu kapitana ż.ś. klasy A, ma Pan prawo prowadzić statki po rzekach, będących śródlądowymi drogami wodnymi. Ale niech Pan uprzejmie zapamięta - kapitan z klasą A ma prawo wchodzenia na wody poza właściwościami Urzędu Morskiego w Gdyni, podczas gdy kapitan klasy B nie ma prawa wejścia z Wisły na teren Portu Gdańskiego lub przejścia do Gdyni przez Zatokę, a wiślanego kapitana z klasą A uzurpatorskie władze portowe zmuszają do brania pilota! Pływanie po Martwej Wiśle, Szkarpawie do Elbląga i Nogacie nie sprawi Panu większych trudności, ale zetknięcie się z Wisłą Pomorską czyli "pruską" będzie dla Pana szokiem. Natomiast Wisła "ruska" od Silna km 719 do Warszawy, stanowić będzie dla Pana "Amazonię" nie do przebycia. Aby pływać Wisłą, należy odbyć praktykę na statkach nielicznych, chodzących jeszcze po tych trasach dobrze znających locję tej rzeki kapitanów i jednoczesnie armatorów, których uważam za "ostatnich Mohikanów" rzeczonej profesji. Dodam też, bez próby zniechęcania Pana do podjęcia pracy na Wiśle - jesli tę rzekę miał Pan na uwadze - że od r. 1972 zaprzestano nie tylko budowy, ale nawet remontów budowli hydrotechnicznych - ostróg i opasek - co doprowadziło do prawie całkowitej dewastacji tej rzeki jako drogi wodnej. Niemniej jednak mój ulubiony armator z uporem lepszej sprawy prowadzi ciężkie hole z Gdańska do Sandomierza i nawet do Krakowa. Z amatorstwa często się z nim zabieram, by choć trochę - jak w dawnych czasach - posterować. O ew. kontakt proszę na Prywatne Wiadomości.
Pozdrawiam - Adam Reszka
T
taniukNowicjusz Nowicjusz
Dodano 13 lat temu
witam wszystkich,chciełbym sie dowiedziec co musze zabrać ze sobą do roboty na barke(tnz jakie ciuchy itp) żeby mic wszystko co potrzeba, prosze o wszystkie info które mogą sie przydać. pozdrawiam
pingwinpingwinPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 10 lat temu
Śmichy chichy a ja też zapytam jak z ciuchami roboczymi na barkach? Na morzu podawalem z wyprzedzeniem wzrost, wagę i nr buta i komplet wszelkich kurtek, kombinezonów z logo armatora, butów i co tam jeszcze czekał na burcie. Pozdrawiam Irek
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies