O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Firmy, które należy omijać szerokim łukiem

Ostatnia aktualizacja 7 lat temu
M
matrosUżytkownik Użytkownik
Dodano 16 lat temu
masz racje Teos zapomnialem o tonazu naszych polskich barek i o niezbyt dobrym zarzadzaniu,ale mam nadzieje ,ze i tonaz i zarzadzanie,a co za tym idzie i zarobki naszych kolegow w polskiej flocie poprawia sie.Pozdrawiam
matros-str Krzysiek Skwara +48790488121 bunkerbarge ANTVERPIA
G
Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 16 lat temu
Proszę kolegów sytuacja jest bardziej skomplikowana niż może wydawać się na pierwszy "rzut oka".
Firmy zachodnie ( pracuję w Niemczech od 20 lat ) są stabilnymi i zabezpieczonymi armatorami.Ich kapitał własny jest tak duży, że muszą "uciekać" z zyskami inwestując pieniądze w sprzęt i ludzi.W przeciwnym wypadku Urzędy Skarbowe nakładają na nie "kary" w postaci wyższych podatków.
Obecna zima dała się we znaki "młodym" armatorom.
Przymusowe postoje z powodu zalodzenia lub awarie, np. sterów strumieniwych lub przebicia powodują zwiększenie kosztów utrzymania i tak już kredytowanych statków.
W NVG gdzie pracowałem przez 12 lat min. na stanowisku kapitana i zarabiałem adekwatnie dużo, zabezpieczenie wynosiło wówczas 12 miesięcy, tzn. przez cały rok firma mogła nie zarabiać i nie splajtowała by.

Dla "małego" armatora lub dzierżawcy jeden miesiąc postoju powoduje niewymierne straty.
Ja zaczynając swoją prywatną działalność startowałem ze sporymi długami i byłem już bliski "załamania nerwowego" bo przecież "porzuciłem" stanowisko kapitana w niemieckiej firmie , które dawało mi doskonałe zabezpieczenie socjalne.
Wracając teraz do polskich reali trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie jak to wygląda w innych gałęziach gospodarki i usług.