O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

BIZON IIIP

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-130"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/482P
WYMIARY:
długość: 21,15 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-130 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-130 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-131"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/483P
WYMIARY:
długość: 21,15 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-131 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-131 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-132"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/484P
WYMIARY:
długość: 21,14 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-132 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-132 - Odratrans S.A., Wrocław.
1993: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-133"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/485P
WYMIARY:
długość: 21,14 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-133 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-133 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-134"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/486P
WYMIARY:
długość: 20,90 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,98 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-134 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-134 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-135"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/487P
WYMIARY:
długość: 21,13 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-135 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-135 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-136"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/488P
WYMIARY:
długość: 21,30 m; szerokość: 8,25 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-136 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-136 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-137"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/489P
WYMIARY:
długość: 21,14 m; szerokość: 8,25 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-137 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-137 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-138"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/490P
WYMIARY:
długość: 21,15 m; szerokość: 8,25 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-138 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-138 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 29.09.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-139"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/491P
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-139 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-139 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-140"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/492P
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1978: BIZON-O-140 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-140 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-141"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1978; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/493P
WYMIARY:
długość: 20,89 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,98 m; wysokość statku: 4,93 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1979: BIZON-O-141 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-141 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-W-01"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/494P
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 9,3 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1979: BIZON-W-01 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Baza w Płocku.
1992: BIZON-X-01 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-2", Wrocław.
2004: FABICO-4 - Zbigniew Fabiańczyk "Fabico", Szczecin.
2008: w eksplatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 29.09.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-W-02"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/495P
WYMIARY:
długość: 20,88 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 9,3 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] Gd-I-249 [I.Ż.Śr. Gdańsk]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1979: BIZON-W-02 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Baza w Płocku.
1988. BIZON-G-01 - Hydrotechniczna Spółdzielnia Pracy im. L. Waryńskiego "Spelwar", Gdańsk.
1996: TRANSBODE-5 - Transbode S.C., Wrocław.
2004: TRANSBODE-5 - Transbode Spółka Jawna, Wrocław.
2006: TRANSBODE-5 - Transbode Spółka Jawna. Z. Bogumił, Z. Geniusz, Szczecin.
port mac. Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 29.09.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-I"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/496P
WYMIARY:
długość: 21,12 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,89 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 45 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 9,3 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Gd-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1979: BIZON-W-03 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa, Baza w Płocku.
1982: BIZON-I - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. Baza Sprzętowo-Transportowa Nr 1 w Toruniu.
1990; BIZON-I - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-3", Szczecin.
1991: GEPARD - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-3", Szczecin.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 02.10.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-155"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/497P
WYMIARY:
długość: 20,89 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,98 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1979: BIZON-O-155 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-155 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-156"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/498P
WYMIARY:
długość: 20,89 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1979: BIZON-O-156 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-156 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"MAMUT"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/499P
WYMIARY:
długość: 21,13 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: SZ-01-026 [UŻŚr., Szczecin]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: MAMUT - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Sandomierz.
1982: MAMUT - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. Baza Sprzętowo-Transportowa Nr-1, Toruń. Port mac. Bydgoszcz.
1990: MAMUT - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-3", Szczecin.
2000.V: MAMUT - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-3" Sp. z o.o., Szczecin.
2005: - jeszcze w eksploatacji.
2006: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 05.10.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-B-18"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/500P
WYMIARY:
długość: 20,52 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-18 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-18 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
200. : - złomowany w Ujściu.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 18.10.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-B-20"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/501P
WYMIARY:
długość: 20,89 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-20 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-20 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
200. : - złomowany w Szczecinie.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 18.10.2008, 16 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies