O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

BIZON IIIP

Ostatnia aktualizacja 13 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-37"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/422P/19
WYMIARY:
długość: 20,90 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,45 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-205 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]


PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-37 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-29"

TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/423P/20
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-197 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]


PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-29 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-30"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/424P/20
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,11 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-198 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]


PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-30 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-30 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-38"

TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/425P/22
WYMIARY:
długość: 21,08 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,08 m; zanurzenie: 1,11 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 0,6 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-198 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]


PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-38 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-38 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-31"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/426P/23
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,02 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-199 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]


PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-31 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-31 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-32"

TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/427P/24
WYMIARY:
długość: 21,04 m; szerokość: 8,15 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,10 m; zanurzenie: 1,45 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-200 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-32 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-39"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/428P/25
WYMIARY:
długość: 21,10 m; szerokość: 8,08 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,08 m; zanurzenie: 1,45 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-207 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]


PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-39 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-40"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/429P/26
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,10 m; zanurzenie: 1,48 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-208 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-40 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-40 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-33"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/430P/27
WYMIARY:
długość: 20,85 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-208 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]


PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-33 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-33 - Odratrans S.A., Wrocław.
2000: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 14 lat temu
"BIZON-O-41"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/431P/28
WYMIARY:
długość: 21,08 m; szerokość: 8,10 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,10 m; zanurzenie: 1,08 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-209 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-41 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-34"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/432P/29
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-202 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-34 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-35"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/433P/30
WYMIARY:
długość: 20,88 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-203 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-35 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.

Uzupełnienie:

Bizon - O - 35 został sprzedany w 1995 do Belgii gdzie przeszedł metamorfozę. Jego dalsze losy - http://www.debinn...tail/8009/

Wyglądał po drodze tak:

www.schiffbilder.de/bilder/ein-ex-polnisches-schubschiff-bizon-jetzt-3545.jpg
pod bandera belgijską jako "Palestel 26" (rok 2006)


www4.picturepush.com/photo/a/8608197/img/8608197.jpg
pod banderą holenderską jako "Timmy" (rok 2008)
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 18.08.2014, 7 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-42"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/434P/31
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-212 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-42 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-43"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/435P/32
WYMIARY:
długość: 20,85 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,08 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-213 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-43 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: BIZON-O-43 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-44"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/436P/32
WYMIARY:
długość: 20,84 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,09 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-214 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1971: BIZON-O-44 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-45"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/437P/33
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
2 prądnice o mocy 1 kW = 28 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-215 [I.Ż.Śr. Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1971: BIZON-O-45 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-46"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/438P/34
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-278 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1971: BIZON-O-46 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-46 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-47"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/439P/36
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-279 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1971: BIZON-O-47 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-47 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-48"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/440P/37
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-280 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1972: BIZON-O-48 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-48 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - po remoncie w Kożlu w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 07.09.2008, 13 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
"BIZON-O-49"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1971; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B229/441P/38
WYMIARY:
długość: 20,85 m; szerokość: 8,06 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 4,00 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]
1 prądnica o mocy 27 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 9 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-281 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1972: BIZON-O-49 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-49 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies