O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

BIZON IIIP

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-B-21"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/502P
WYMIARY:
długość: 20,88 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-21 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-21 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - zakupiony przez Retrans Cargo Sp. z o.o., Szczecin.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 18.10.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-B-23"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/503P
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,91 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 30,4 kVA 380 V
1 prądnica o mocy 7,2 kVA 380 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-B-23 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BIZON-B-23 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-157"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/504P
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,13 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 36 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-157 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-157 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-153"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/505P
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,13 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 36 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-153 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-153 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-154"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1979; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/506P
WYMIARY:
długość: 21,12 m; szerokość: 8,24 m; wysokość burt: 1,99 m; wysokość statku: 4,13 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 36 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-154 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-154 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 05.10.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-159"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/507P
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-159 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-159 - Odratrans S.A., Wrocław.
1993: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-160"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/508P
WYMIARY:
długość: 21,11 m; szerokość: 8,25 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-442 [I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-122 [UŻŚr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1980: BIZON-O-160 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-160 - Odratrans S.A., Wrocław.
2004: - wykreślony z rejestru UŻŚr., Wrocław.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-161"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/509P
WYMIARY:
długość: 21,12 m; szerokość: 8,26 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-161 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-161 - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-163"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/511P
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 8,17 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-445 [I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-121{UŻŚr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-163 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-163 - Odratrans S.A., Wrocław.
2004: - wykreślony z rejestru.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BIZON-O-164"


TYP STATKU: pchacz typu Bizon III P
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1980; Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NR. BUDOWY: B424/512P
WYMIARY:
długość: 20,35 m; szerokość: 8,20 m; wysokość burt: 1,97 m; wysokość statku: 4,87 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu 05H6A; 6 cylindrowe produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie o mocy łącznej 400 KM [294 kW]. Ilość obrotów na minutę: 1500; ilość obrotów śruby napędowej: 375/ min.
1 prądnica o mocy 46 kVA 400 V
1 prądnica o mocy 7,4 kVA 400 V
2 przetwornice o mocy 0,6 kVA 28 V prąd stały
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-446 [I.Ż.Śr. Wrocław] WR-01-133 [UŻŚr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1981: BIZON-O-164 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BIZON-O-164 - Odratrans S.A., Wrocław.
2004: - wykreślony z rejestru.
Waldemar Danielewicz
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies