ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5297"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/182
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,86 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 463 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 168
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5297 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1980: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1996.X: - sprzedana do Szczecina.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5296"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/181
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 474 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 167
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5296 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1984: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1997.V: - sprzedana Vega, Szczecin.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5295"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/180
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,72 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 463 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 166
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5295 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1985: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5294"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/179
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,55 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 165
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5294 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1986: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2000.12.: - sprzedana do Wrocławia.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5293"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/178
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 461 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 164
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5293 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1982: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5292"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/177
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,70 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 470 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 163
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5292 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1986: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1997.XII.: - złomowana w Czarnkowie.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5291"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/176
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,68 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 461 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 162
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5291 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1984: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995.IX: - sprzedana Stoczni w Elblągu.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5290"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/175
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,51 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 456 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 161
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5290 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1981: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2006: - P.T.W. "Ren-Bar", Szczecin. Port mac. Bydgoszcz.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 21.08.2008,
16 lat temuValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM-5289"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/174
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,55 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 463 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 160
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5289 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1981: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2001: TRANSBODE-11 - Transbode S.C., Wrocław.
2003: TRANSBODE-11 - Transbode Spółka Jawna, Wrocław.
2006: TRANSBODE-11 - Transbode Spółka Jawna, Szczecin. Port mac. Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 27.08.2008,
16 lat temuValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5288"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/173
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 159
PRZEBIEG SŁUŻBY
1970: BM-5288 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1985: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1996.II: - złomowana w Czarnkowie.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5287"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/172
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 158
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5287 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1986: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1997.XII: - złomowana w Czarnkowie.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5286"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/171
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,55 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 454 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 157
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5286 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1981: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1994: - sprzedana na złom.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5285"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/170
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 455 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 156
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5285 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1980: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5284"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 069/169
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I-
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5284 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1983: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5283"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/168
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,65 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 457 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu P-150 ; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg- I- 154; BG-01-61.
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5283 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1982: - nowe dwa silniki wysokoprężne typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck; moc: 330 KM [242 kW] ; ilość obrotów silnika 2000/min.; śruby: 500/min.; 2 prądnice po 0,9 kW = 24 V.
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 20.08.2008,
16 lat temuValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5526"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/167
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-….
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5526 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywana.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5525"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/166
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 462 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-269; WR-03-212
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5525 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1995: - jako magazymn pływający bez napędu.
2007: - złomowana we Wrocławiu.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 20.08.2008,
16 lat temuValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5524"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/165
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,65 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 456 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-….
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5524 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywana.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5523"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/164
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-….
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5523 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.
ValdemarasAdministrator Dodano
16 lat temu"BM- 5522"
TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1969; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/163
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 470 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 150; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku moc: 300 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-266
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: BM-5522 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198. : - nowe silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe o łącznej mocy 330 KM. Ilość obrotów silnika 2000/min. obroty śruby: 500/min.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2008: - w eksploatacji.