O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

BM 500 - Płocka Stocznia Rzeczna

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5226"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/162/60
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,60 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/504 i 114/506 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-48 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1964; BM-5226 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1983: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5226 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
199. : MARAND-4 - MARAND S.C. Transport Śródlądowy, Zielona Góra. Port mac. Wrocław.
2003: JANKO - Jan Stupnicki "Jakmon", Szczecin.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 21.06.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5227"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/163/61
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,50 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/512 i 114/509 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-49 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1964; BM-5227 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1983: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5227 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_78.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 22.03.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5228"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/164/62
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,53 m; zanurzenie maks.: 1,69 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/514 i 114/517 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-59 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5228 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
198. : - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5228 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5229"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/165/63
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,61 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,52 m; zanurzenie maks.: 1,96 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/518 i 114/519 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-51 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5229 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5229 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5230"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1964; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/166/64
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,62 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/525 i 114/529 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-52 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5230 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1986: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5230 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: - nie wykazywana.
2004: - Transport Wodny "Fracht", Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 06.04.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5231"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/65
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/530 i 114/531 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-53 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5231 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1985: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5231 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1997.XII: - złomowana w Chełmnie/Wisłą.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5232"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/66
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/534 i 114/535 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-54; BG-01-006; SZ-01-105
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5232 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1986: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5232 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2005: ŁYKO-1 - Transport Wodny "Łyko", Szczecin.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 15.06.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5233"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/67
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,62 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/542 i 114/543 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-55; Wr-III-1275; WR-03-250
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5233 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1985: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1993: - nie wykazywana.
2000: - w Stoczni "Dobrzeń"przebudowana na barkę bez napędu. Lc:51,70 m; nośność: 552,8 t.
2001: BPM-4 - Transport Śródlądowy Marand S.C., Wrocław.
2004.II: BPD-4 - Janina Deniusz "Deni", Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 15.06.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5234"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/68
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,64 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/546 i 114/547 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-56; Sz-I-256; SZ-01-065.
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5234 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1980: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5234 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1997.VI: - Hydrostal-Meba Sp. z o.o., Dobrzany. p.m. Szczecin.
2002: MEBA II - zmiana nazwy.
2005: - Meba-Poland Sp. z o.o., Dobrzany p.m. Szczecin.
2005.VI: - Józef Chwalewski, Wrocław. p.m. Szczecin.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 15.06.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5235"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/69
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,64 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/548 i 114/549 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-57; Sz-I-278; SZ-01-041
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5235 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1982: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5235 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: - nie wykazywana.
2002: AGRA - "Frachtpol" S.C. A. Rogulski & A. Gojke, Szczecin.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 21.06.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5236"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/70
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/554 i 114/556 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-58 [I.Ż.Śr., Bydgoszcz]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5236 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BM-5236 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1997: - sprzedana na złom.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5237"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/71
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/561 i 114/569 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5237 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: BM-5237 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
199 : - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5238"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/72
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,69 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/572 i 114/573 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1966; BM-5238 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1985: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5238 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1998: BM-TRANS-1 - "BM-TRANS" S.C., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5239"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/73
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,66 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/559 i 114/565 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5239 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1980: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5239 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2001: ANNA - "Fryport" Firma Transportowa, Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 08.04.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5240"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/74
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,56 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/555 i 114/563 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5240 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1986: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5240 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5241"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/75
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/567 i 114/568 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5241 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1981: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5241 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2000: BM-5241 - Stefan Wesołowski "Wodtrans" S.C., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 08.04.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5242"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/76
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/574 i 114/575 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5242 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1983: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1997.VII: - złomowana w Czarnkowie.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5243"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/77
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/580 i 114/582 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5243 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1987: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5243 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1998.VI: - złomowana w Czarnkowie.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5244"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/78
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,54 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/583 i 114/584 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5244 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1981: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5244 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1998.VI: - złomowana w Czarnkowie.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5245"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1965; STOCZNIA: Płocka Stocznia Rzeczna w Płocku.
NUMER BUDOWY: B 068/79
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,46 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 462 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1964; numery seryjne: 114/589 i 114/590 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1965; BM-5245 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1980: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji WSK Mielec i PZM Puck o mocy łącznej 330 KM.
1995: BM-5245 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2001.X.28: - sprzedana.
2002: BM-5245 - "Konstabl" Paweł Pietruszak, Szczecin.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 08.04.2008, 17 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies