O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

BM 500

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5067"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/61
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,55 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 461 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1961; numery seryjne: 104/299 i 104/300 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Sz-I-46 [I.Ż.Śr., Szczecin] Wr-I-565 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5067 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Szczecin.
1975: BM-5067 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: - nie wykazywana
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5068"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/62
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,48 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1961; numery seryjne: 104/345 i 104/346 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Sz-I-47 [I.Ż.Śr., Szczecin] Wr-I-179 [ I.Ż.Śr., Wrocław]Gd-I-105 [I.Ż.Śr., Gdańsk]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5068 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Szczecin.
1968: BM-5068 - P. P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1971: BM-5405 - P.P. Żegluga Gdańska, Gdańsk.
1975: BM-5805 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1996: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 20.08.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5069"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/63
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,51 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 104/339 i 104/340 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Sz-I-48 [I.Ż.Śr., Szczecin]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5069 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Szczecin.
1975: BM 5069 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 09.03.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5070"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/64
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,50 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 104/347 i 104/351 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Sz-I-49 [I.Ż.Śr., Szczecin]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5070 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Szczecin.
1975: BM 5070 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5071"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/65
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,55 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 104/344 i 104/342 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-47 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5071 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5072"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/66
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 104/348 i 104/349 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-48 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5072 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5083"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/67
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,59 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 463 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 104/364 i 104/365 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-59 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5083 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5092"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/68
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,50 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 104/329 i 104/372 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-60 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5092 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
19.. : - nowe silniki typu SW680/195; 6 cylindrowe produkcji WSK-Mielec/PZM-Puck o mocy łącznej 330 KM [213 kW]
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - wycofana.
2001: - przebudowa na barkę paliwową.
200. : ZOSIA - BGM Petrotrade Poland Sp. z o.o.,Szczecin.
2006: - Petrocargo OW Bunker Sp. z o.o., Szczecin.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5093"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/69
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,56 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 469 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 104/380 i 104/383 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-61 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5093 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5106"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1962; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/70
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,50 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 94/154 i 94/166 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-63 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1964: BM 5106 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5107"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/71
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,50 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 94/164 i 94/165 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-64 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5107 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1991: - dwa nowe silniki typu 4NVD-26-2; 6 cylindrowe produkcji Motoren und Systemtechnik A.G., Magdeburg o mocy łącznej 280 KM.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_80.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 09.03.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5094"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/72
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,60 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 469 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1962; numery seryjne: 104/366 i 104/367 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-62 [I.Ż.Śr., Wrocław]Gd-I-103 {I.Ż.Śr., Gdańsk]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5094 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1971: BM 5409 - P.P. Żegluga Gdańska, Gdańsk.
1975: BM 5803 - P.P. Żegluga Szczecinska, Szczecin.
1996: - nie wykazywana
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 20.08.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5095"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/73/1
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinenbau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; rok produkcji 1963; numery fabryczne: 37634/2659 i 38268/2693
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-36 [I.Ż.Śr., Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5095 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura w Gliwicach.
1975: - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5096"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/74/2
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinenbau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; rok produkcji 1963; numery fabryczne:37587/2612 i 37588/2613
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-70 [I.Ż.Śr., Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5096 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura w Gliwicach.
1975: - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5097"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/75/3
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,49 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 470 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinenbau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; rok produkcji 1963; numery fabryczne: 37638/2663 i 28970/2795
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-56 [I.Ż.Śr., Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5097 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura w Gliwicach.
1975: - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5098"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/76/4
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,46 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; rok produkcji 1963; numery fabryczne: 38623/2688 i 38264/2869
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-38 [I.Ż.Śr., Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5098 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura w Gliwicach.
1975: - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5099"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/77/5
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,49 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; rok produkcji 1963; numery fabryczne: 38299/2724 i 38300/2725
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-40 [I.Ż.Śr., Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5099 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura w Gliwicach.
1975: - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
'BM- 5105"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/78/6
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; rok produkcji 1963; numery fabryczne: 37635/2660 i 37636/2661
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-47 [I.Ż.Śr., Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5105 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura w Gliwicach.
1975: - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5109"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Kozielska Stocznia Rzeczna, Kożle.
NUMER BUDOWY: B 0100/79/8
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; rok produkcji 1963; numery fabryczne: 38261/2685 i 38266/2691
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-72 [I.Ż.Śr., Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: BM 5109 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura w Gliwicach.
1975: - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5100"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1963; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/80/9
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM; rok produkcji 1963; numery fabryczne: 28901/2726 i 38932/2757
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-107 [I.Ż.Śr., Kożle]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1964: BM 5100 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura w Gliwicach.
1975: - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies