O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

BM 500

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM-5020"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/20/6.
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,37 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,03 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 94/167 i 94/168; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-6 [ I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: BM 5020 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5021"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/21/7
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,75 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 470 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/171 i 104/172; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-7 [ I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: BM 5021 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/BARKI%20MOTOROWE/normal_BM_-_5021_na_Osobowicach.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 27.11.2015, 9 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5022"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/22/8
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,74 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,01 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/178 i 104/193; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-8 [ I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: BM 5022 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5023"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B068/23/9
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,60 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,70 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 472 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 114/492 i 114/495; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-9 [ I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: BM 5023 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5024"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 004/24/10.
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,69 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,70 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 473 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 114/510 i 94/145; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-10 [ I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: BM 5024 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5025"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/25/11
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,74 m, szerokość: 7,50 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 471 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1959; numery seryjne: 94/135; 94/169; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-11 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5025 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5026"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/26/12
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,68 m, szerokość: 7,99 m; wysokość burt: 2,60 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 475 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/190 i 104/94; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-12 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5026 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5027"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/27/13
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,68 m, szerokość: 7,99 m; wysokość burt: 2,60 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 475 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/190 i 104/94; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-13 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5027 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_bm5027.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 22.03.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5028"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/28/14
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,53 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 472 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/199 i 104/186; moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-14 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5028 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5032"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/29/15
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,61 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,65 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 475 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/206 i 104/208 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-18 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5032 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5033"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/30/16
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,70 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,04 m; wysokość statku: 3,65 m; zanurzenie maks.: 1,71 m; nośność: 467 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 140/210 i 104/214 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-19 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5033 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM-5034"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1960; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/31/17
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,76 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,70 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/211 i 104/213 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-20 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5034 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 25.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5035"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/32/18
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/180 i 104/183 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-21 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5035 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 25.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5036"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/34/20
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,65 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/217 i 219 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-22 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5036 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5037"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/35/21
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,64 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,65 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/191 i 104/234 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-23 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5037 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM-5038"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/36/22
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,65 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,65 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/221 i 94/170 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-24 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: BM 5038 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_BM_-_5038.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 25.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM-5039"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/37/23
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,70 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,75 m; zanurzenie maks.: 1,72 m; nośność: 471 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/196 i 104/236 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-25 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5039 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM-5040"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/38/24
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,63 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,02 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/223 i 104/245 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-26 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5040 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM-5041"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/39/25
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,67 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 469 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/237 i 104/236 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-27 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5041 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM-5042"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1961; STOCZNIA: Wrocławskie Stocznie Rzeczne, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 068/40/26
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,60 m, szerokość: 7,56 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t,
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu B 120W; 4 cylindrowe; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku 1960; numery seryjne: 104/243 i 104/253 i 104/236 moc: 240 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 11 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-28 [I.Ż.Śr., Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: BM 5042 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: BM-5042 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 20.08.2008, 16 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies