O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

BM 500

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5172"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/137
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-139
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5172 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992.XI: - złomowana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5173"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/137
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,50 m, szerokość: 7,50 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-140
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5173 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992.XI: - złomowana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5174"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/139
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-141
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5174 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1988: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BM- 5175"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/140
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,53 m, szerokość: 7,51 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 459 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-142
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5175 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2001: - wycofana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5176"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/141
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 457 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-143
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5176 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2003: - wycofana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5177"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/142
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,59 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-144
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5177 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2003: - wycofana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5178"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/143
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,53 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 464 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-145
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5178 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2003: ANIA - Petrocargo/OW Bunker Sp. z o.o., Szczecin.
- jako barka paliwowa.
2007: - w eksploatacji
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5179"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/144
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,58 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-146
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5179 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5180"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/145
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,56 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-147
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5180 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1984.VIII.01: - wycofana.
1992.VI: - złomowana przez firmę "Unitex".
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 24.05.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5181"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/146
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,54 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-148
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5181 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1994.X: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5183"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/147
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,51 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-150
PRZEBIEG SŁUŻBY

1967: BM 5183 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1994.X: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5184"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1967: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/148
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,58 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-151
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5184 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1994.IX: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5185"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/149
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-152
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5185 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5186"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/150
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-153
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5186 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1994.XI: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5187"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/151
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 465 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-154
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5187 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5188"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/152
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,55 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 466 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-155
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5188 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1993: - nie wykazywana.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5189"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/153
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,55 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-156
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5189 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2003: AGATA - Petrocargo/OW Bunker Sp. z o.o., Szczecin.
- jako barka paliwowa.
2007: AGATA I - Oktan Energy & V/L Service Sp. z o.o., Szczecin.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5190"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/154
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,56 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 460 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-157
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5190 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1993.VI: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5191"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/155
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,60 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 468 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-158
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5191 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1993.VI: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"BM- 5192"

TYP STATKU: barka motorowa typu BM 500
ROK BUDOWY: 1968: STOCZNIA: Wrocławska Stocznia Rzeczna, Wrocław.
NUMER BUDOWY: B 100/156
DANE TECHNICZNE:
długość: 56,57 m, szerokość: 7,57 m; wysokość burt: 2,00 m; wysokość statku: 3,60 m; zanurzenie maks.: 1,70 m; nośność: 467 t.
SILNIKI GŁÓWNE
dwa silniki wysokoprężne typu: 6NVD-24; 6-cio cylindrowe prod.: VEB. Schwermaschinembau Karl Liebknecht, Magdeburg o mocy łącznej 300 KM;
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 12,4 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-159
PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: BM 5192 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
1993.IV: - złomowana przez Centrozłom, Gliwice.
Waldemar Danielewicz
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies