O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

TUR

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-68"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/13/80
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-68 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-69"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/14/81
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,65 m; zanurzenie: 1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-69 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-69 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-70"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/15/82
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-70 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1980: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-70 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-71"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/16/83
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-71 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-71 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-72"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/17/84
WYMIARY:
długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-72 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1979: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-72 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-73"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/18/85
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-73 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-73 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-74"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/18/86
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-74 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1981: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-74 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_P1080132_copy.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 18.01.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-75"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/19/87
WYMIARY:
długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-75 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-75 - Odratrans S.A., Wrocław.
2005: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-76"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/20/88
WYMIARY:
długość: 20,71 m; szerokość: 5,84 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku maksymalna: 4,80 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-76 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-76 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_017Tur_O_76BudowakanUlgi.jpg
.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-S-07"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/21/89
WYMIARY:
długość: 20,82 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,65 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-S-07 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1977: TUR-O-31 - P.P. Żegluga na Odrze,Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-31 - Odratrans S.A., Wrocław.
1993: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-79"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/22/90
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-79 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-79 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_86993%5B1%5D.jpg
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-80"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/23/91
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-80 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-80 - Odratrans S.A., Wrocław.
1993: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.01.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-78"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/24/92
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1970: TUR-O-78 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-78 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_P1080049_copy.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.01.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-77"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/25/93
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,01 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1971: TUR-O-77 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-77 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-81"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/26/94
WYMIARY:
długość: 20,88 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; zanurzenie: 1,02 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1971: TUR-O-81 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-81 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-82"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/27/95
WYMIARY:
długość: 20,87 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,74 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1971: TUR-O-82 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-83"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1970; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223M/28/96
WYMIARY:
długość: 20,85 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,66 m; wysokość statku minimalna: 3,72 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1971: TUR-O-83 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
To już wszystkie pchacze typu "TUR". Opisałem je w kolejności numerów budowy. Jak widać wiele z ich losów nie ma zakończenia mimo że było to tak niedawno - myślę że jest to do ustalenia. Będę wdzięczny za każdą pomoc, każdą informację, ciekawostkę, no i nazwiska ludzi bo mimo że statki mają duszę [ja w to wierzę ] to jednak bez załóg były by tylko martwym przedmiotem. W najbliższym czasie wykonam listę z nazwami tych pchaczy aby łatwiej je było odszukać w postach
np. TUR-O-31 patrz TUR-S-07. Liczę na państwa pomoc.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
1. TUR-B-03 patrz TUR-1
2. TUR-O-02 TUR-2
3. TUR-O-03 TUR-3
4. TUR-O-04 TUR-4
5. TUR-B-06 TUR-O-10
6. TUR-B-07 TUR-O-11
7. TUR-W-01 TUR-O-13
8. TUR-B-09 ex TUR-G-01 TUR-O-26
9. MACIEK ex NAUTILIUS ex TUR-B-10 ex TUR-G-02 patrz TUR-O-31
10. TUR-O-01 TUR-S-01
11. DOMTRANS-1 ex MARAND-1 patrz CS-PLO-TR-6
12. TUR-B-08 TUR-O-23
13. WAWEL TUR-O-27
14. TUR-B-05 TUR-O-31
15. TUR-B-11 ex TUR-G-03 TUR-O-33
16. TRANSBODE-1 ex TUR-X-01 patrz TUR-O-34
17. TUR-B-04 TUR-O-35
18. TRANSBODE-2 ex TUR-X-02 patrz TUR-O-37
19. TUR-O-10 TUR-S-02
20. ANDY TUR-O-40
21. TRANSBODE-10 TUR-O-44
22. MARAND-2 TUR-O-46
23. TUR-O-11 TUR-S-03
24. TUR-O-23 TUR-S-04
25. TUR-O31 TUR-S-07
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 06.04.2008, 16 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies