"TUR-O-59"
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/4/71
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 4,00 m; maksymaln: 4,70 m; azanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1969: TUR-O-59 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-59 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.