O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

TUR

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-50"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/60
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-162 [I.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-50 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-50 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-S-03"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/61
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 0,99 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-S-03 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1977: TUR-O-11 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-11 - Odratrans S.A., Wrocław.
2006: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-S-04"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/62
WYMIARY:
długość: 20,69 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 0,99 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-S-04 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1977: TUR-O-23 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-23 - Odratrans S.A., Wrocław.
2006: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 06.04.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-51"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/63
WYMIARY:
długość: 20,71 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-163 [I.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: TUR-O-51 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-51 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-52"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/64
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-219 [I.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: TUR-O-52 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-52 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-53"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/65
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,66 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: TUR-O-53 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1981: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-53 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-54"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/66
WYMIARY:
długość: 20,70 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,65 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY

1968: TUR-O-54 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1986: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-54 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-55"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/67
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość minimalna: 3,63 m; wysokość maksymalna: 3,85 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-55 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-55 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-56"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/1/68
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minim.: 3,98 m; maksymalna: 4,63 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.

NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-56 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-56 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 06.03.2018, 7 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-57"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/2/69
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,94 m; maksymalna: 4,70 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.

NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-57 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1986: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-57 - Odratrans S.A., Wrocław.
2000: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-58"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/3/70
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,84 m; maksymalna: 4,71 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.

NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-58 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1983: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-58 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 06.03.2018, 7 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-59"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/4/71
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 4,00 m; maksymaln: 4,70 m; azanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.

NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-59 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-59 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Tur_O_59_06102007KK7.JPG
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 29.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-60"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/5/72
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,86 m;maksymalna: 4,50 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.

NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-60 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-60 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/normal_Tur_60_wchodzi_na_wroclawskie_Osobowice.JPG
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 29.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-61"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/6/73
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 5,81 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,70 m; maksymalna: 3,92 m; zanurzenie: 1,15 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.

NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-61 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-61 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-62"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/7/74
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,65 m; maksymalna: 3,95 m; zanurzenie:1,00 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.

NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-62 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 31.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-63"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/8/75
WYMIARY:
długość: 20,77 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-63 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-63 - Odratrans S.A., Wrocław.
2002: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-64"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/9/76
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-64 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1986: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1993: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-65"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1968; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/10/77
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-65 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-65 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-66"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/11/78
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-66 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
19: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1993: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-67"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1969; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B223/12/79
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku minimalna: 3,64 m; zanurzenie: 0,96 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu P-150, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 300 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 2 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:
PRZEBIEG SŁUŻBY

1969: TUR-O-67 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-67 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Maj2007_582.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 15.01.2008, 17 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies