O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

TUR

Ostatnia aktualizacja 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-31"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/40
WYMIARY:
długość: 20,96 m; szerokość: 5,89 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-31 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
197. : TUR-B-05 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1998: - nie wykazywany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/normal_Turb05.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-33"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/41
WYMIARY:
długość: 20,95 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-33 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1966: TUR-G-03 - P.P. Żegluga Gdańska, Gdańsk.
1977 : TUR-B-11 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1985.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 prądnice o mocy 0,3 kW = 24 V
1995: TUR-B-11 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2003: - nie wykazywany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_TurB11copy.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-34"


ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/42
WYMIARY:
długość: 20,94 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,91 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-34 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: TUR-X-01 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego „Odra-2”, Wrocław.
199. : TRANSBODE-1 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
1999: - dwa silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck/ Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec; nr. fabr.: 058000029 i 067900069; o mocy łącznej 330 KM [ 242 kW]
2007: TRANSBODE-1 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z geniusz, Szczecin.
Port mac. Wrocław.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Schowek09.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-35"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/43
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1966: TUR-O-35 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1967 :TUR-B-04 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1995: TUR-B-04 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1998: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-36"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/44
WYMIARY:
długość: 20,72 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 144 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-36 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1992: TUR-O-36 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_DSC_0082.JPG
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-37"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/45
WYMIARY:
długość: 20,70 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 145 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-37 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: TUR-X-02 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-2", Wrocław.
199. : TRANSBODE-2 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
199.: - silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck/ Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec; nr. fabr.: 9302000003 i 9302000005; o mocy łącznej 330 KM [ 242 kW]
2007: TRANSBODE-2 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z geniusz, Szczecin.
Port mac. Wrocław.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 06.03.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-38"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/46
WYMIARY:
długość: 20,69 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,91 m; zanurzenie: 0,98 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 147 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-38 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: TUR-O-38 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - nie wykazywany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_013Tur_O_38Opole.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-S-02"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/47
WYMIARY:
długość: 20,72 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 145 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-S-02 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin.
1978 :TUR-O-10 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1992: TUR-O-10 - Odratrans S.A., Wrocław.
1998: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-39"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/48
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 149 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-39 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1987: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1992: TUR-O-39 - Odratrans S.A., Wrocław.
1998: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-26"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/49
WYMIARY:
długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,67 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 149 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-26 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1993: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-40"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/50
WYMIARY:
długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 150 [I.Ż.Śr. Wrocław]; SZ-O1-103 [U.Ż.Śr., Szczecin]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-40 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1993: - wycofany.
2005. : ANDY - Zakład Robót Hydrotechnicznych i Podwodnych UW Sernice, Sp. z o.o., Szczecin.
- dwa silniki typu SW680/193; 6 cylindrowe; produkcji PZM., Puck/WSK., Mielec.; moc: 330 KM [2x121 kW]
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-41"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/51
WYMIARY:
długość: 20,71 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 151 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-41 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.
1993: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-42"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/52
WYMIARY:
długość: 20,72 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,66 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 152 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1967: TUR-O-42 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 pradnice o mocy 2 kW = 30 V
1993: - nie wykazywany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_TurO042.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 29.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-43"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/53
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,66 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-153 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-43 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1983.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 pradnice o mocy 2 kW = 24 V
1992: TUR-O-43 - Odratrans S.A., Wrocław.
1998: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-44"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/54
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-44 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: TUR-O-44 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-1", Opole.
1986: - dwa silniki typu SW680/195; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.; 2 prądnice o mocy 1,5 kW = 24 V; 2 prądnice o mocy 1,7 kW = 28 V
2000: TRANSBOSDE-10 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
2007: TRANSBODE-10 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z Geniusz, Szczecin. Port mac. Wrocław.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-45"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/55
WYMIARY:
długość: 20,70 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,98 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 155 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-45 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: TUR-O-45 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-1", Opole.
2003: - nie wykazywany
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-46"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/56
WYMIARY:
długość: 20,70 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; numery fabryczne: 94/129 i 114/711
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-46 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1970: TUR-O-46 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego „Odra-1”, Opole.
2000: - wycofany.
2004: MARAND-2 - PEKAO LEASING Sp. z o.o., Warszawa. Port mac. Wrocław.
2006: - nie wykazywany
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-47"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/57
WYMIARY:
długość: 20,72 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-159 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-47 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-47 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-48"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/58
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; numery fabryczne: 94/129 i 114/711
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-160 [I.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-48 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-48 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"TUR-O-49"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/59
WYMIARY:
długość: 20,73 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM;
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-161 [I.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1968: TUR-O-49 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1982: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM.
1992: TUR-O-49 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Tur_O_49_14072007KK6.JPG
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 29.12.2007, 17 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies