"TUR-O-34"
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/42
WYMIARY:
długość: 20,94 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,91 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-34 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: TUR-X-01 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego „Odra-2”, Wrocław.
199. : TRANSBODE-1 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
1999: - dwa silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck/ Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec; nr. fabr.: 058000029 i 067900069; o mocy łącznej 330 KM [ 242 kW]
2007: TRANSBODE-1 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z geniusz, Szczecin.
Port mac. Wrocław.