O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

TUR

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-24"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/20
WYMIARY:
długość: 20,76 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 104/474 i 104/473 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-97 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1964: TUR-O-24 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1978: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
198.: - silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1992: - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/normal_TUR-24_PRZED_MOSTEM_MILENIJNYM_2006_R_.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 24.11.2007, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-26"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/20
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 104/478 i 104/479 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Gd-I-1 [I.Ż.Śr. Gdańsk]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1964: TUR-O-26 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1965: TUR-G-01 - P.P. Żegluga Gdańska, Gdańsk.
1977: TUR-B-09 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1982: - silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-28"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/22
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 104/500 i 104/501 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-98 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1964: TUR-O-28 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"ČS-PLO-TR-3"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/23
WYMIARY:
długość: 20,65 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 1,12 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 104/485 i 104/486 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY

1965: ČS-PLO-TR-3 - Ceskoslovenska Plavba Labsko-Oderska, Praha.
brak dalszych informacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-30"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/24
WYMIARY:
długość: 20,51 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,85 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/482 i 114/483 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-99 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1965: TUR-O-30 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywany
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"ČS-PLO-TR-4"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/25
WYMIARY:
długość: 20,65 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 1,09 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/508 i 114/508 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY

1965: ČS-PLO-TR-4 - Ceskoslovenska Plavba Labsko-Oderska, Praha.
brak dalszych informacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 24.11.2007, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-32"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/26
WYMIARY:
długość: 20,65 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/521 i 114/526 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-100 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1965: TUR-O-32 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-31"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NUMER BUDOWY: B054/27
WYMIARY: długość: 20,86 m, szerokość: 5,98 m, wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 1,06 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby PRĘDKOŚĆ: 10 km/h;: ZAŁOGA:4 ludzi.
NUMERY REJESTRACYJNE: Gd-I-2 [I.Ż.Śr., Gdańsk]; GD-o1-003 [U.Ż.Śr. Gdańsk]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1965: TUR O-31 - Przedsiębiorstwo Państwowe „Żegluga na Odrze”, Wrocław.
1965: TUR G-02 - Przedsiębiorstwo Państwowe ‘Żegluga Gdańska’ w Gdańsku.
1977: TUR B-10 - Przedsiębiorstwo Państwowe ‘Żegluga Bydgoska’, Bydgoszcz.
1982: - silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1995: TUR B-10 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: - wycofany.
2003: NAUTILIUS - Nautilus S.A., Poraj.
Port mac.: Gdańsk.
2007: MACIEK - P.P.U.H. "Conservice", Gdańsk.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Nautiliuscopy.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-S-01"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/28
WYMIARY:
długość: 20,86 m; szerokość: 5,98 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 1,10 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/537 i 114/538 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Sz-I-1 [I.Ż.Śr. Szczecin]; Wr-I-412 [I.Ż.Śr., Wrocław]; WR-01-091 [U.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1965: TUR-S-01 - P.P. Żegluga Szczecinska, Szczecin.
1977: TUR-O-01 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: TUR-O-01 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Tur-O-01_Wroclaw.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"ČS-PLO-TR-5"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/29
WYMIARY:
długość: 20,65 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 1,09 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/508 i 114/508 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY

1965: ČS-PLO-TR-5 - Ceskoslovenska Plavba Labsko-Oderska, Praha.
brak dalszych informacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"ČS-PLO-TR-6"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/30
WYMIARY:
długość: 20,63 m; szerokość: 6,02 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 1,09 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/508 i 114/508 o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE:Wr-I-717 [I.Ż.Śr., Wrocław]; SZ-01-090 [U.Ż.Śr., Szczecin]; KŻ-01-031 [U.Ż.Śr., Kędzierzyn-Kożle]

PRZEBIEG SŁUŻBY

1965: ČS-PLO-TR-6 * - Československa Plavba Labsko-Oderska, Praha.
19.. : - dwa silniki wysokoprężne typu 6L-160; 6 cylindrowe produkcji CKD Horovice numery fabryczne: 31760328 i 31750221 o łącznej mocy 324 KM
2000: MARAND - 5 - Transport Śródlądowy MARAND S.C., Zielona Góra.
Port mac. Wrocław.
2003.12.02: DOMTRANS-1 - Domtrans, Świnoujście. Port mac. Szczecin.
dwa silniki wysokoprężne Iveco o łącznej mocy 720
KM.
2006: - port mac. Kędzierzyn-Kożle
2007: - w eksploatacji.

* uwaga - informacje do końca nie potwierdzona.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/poznan/normal_tur_006.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-17"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/31
WYMIARY:
długość: 23,63 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 0,90 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku. mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1965: TUR-O-17 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
197. : Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1992: TUR-O-17 - Odratrans S.A., Wrocław.
1998: - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-19"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/32
WYMIARY:
długość: 20,67 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 0,98 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 136[I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-084 [U.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1965: TUR-O-19 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1988: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.
1992: TUR- O-19: - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
Edytowany przez Greg dnia 21.03.2016, 8 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-B-01"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/33
WYMIARY:
długość: 20,62 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,61 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,98 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 0,9 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-7[I.Ż.Śr. Bydgoszcz] BG-01-. [U.Ż.Śr., Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1965.IX: TUR-B-01 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1988: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.
1995: TUR-B-01 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.
Edytowany przez Greg dnia 21.03.2016, 8 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-21"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/34
WYMIARY:
długość: 20,63 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 0,98 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1965: TUR-O-21 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
197. : - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.
1992: TUR-O-21 - Odratrans S.A., Wrocław.
2003 - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-23"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/35
WYMIARY:
długość: 20,66 m; szerokość: 5,81 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] BG-I-079 [U.Ż.Śr., Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-23 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
1976: TUR-B-08 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
198. : - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.
1995: TUR-B-08: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2006 - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-B-02"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/36
WYMIARY:
długość: 20,65 m; szerokość: 5,82 m; wysokość burt: 1,61 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,98 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: 438 [RDW,Bydgoszcz];Bg-I-8[I.Ż.Śr. Bydgoszcz] BG-01-? [U.Ż.Śr., Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-B-02 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1982: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.
1995: TUR-B-02 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
2003 - nie wykazywany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 23.12.2007, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-25"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/37
WYMIARY:
długość: 20,64 m; szerokość: 5,83 m; wysokość burt: 1,61 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 126 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-25 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1992: TUR-O-25 - Odratrans S.A., Wrocław.
2003 - nie wykazywany..
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-27"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/38
WYMIARY:
długość: 20,64 m; szerokość: 5,83 m; wysokość burt: 1,61 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-27 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle.
198. : - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.
1992: TUR-O-27 - Odratrans S.A., Wrocław.
1999: - wycofany.
2000: WAWEL - Firma Handlowo Usługowa LECH, H. i L. Bętkowscy, Wawrzeńczyce.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.12.2007, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"TUR-O-29"

ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/39
WYMIARY:
długość: 20,96 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-138 [I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-085 [U.Ż.Śr., Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY
1966: TUR-O-29 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1992: TUR-O-29 - Odratrans S.A., Wrocław.
2007: - w eksploatacji.
2008.V: - złomowany
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 15.05.2008, 16 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies