"TUR-O-31"
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NUMER BUDOWY: B054/27
WYMIARY: długość: 20,86 m, szerokość: 5,98 m, wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 1,06 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby PRĘDKOŚĆ: 10 km/h;: ZAŁOGA:4 ludzi.
NUMERY REJESTRACYJNE: Gd-I-2 [I.Ż.Śr., Gdańsk]; GD-o1-003 [U.Ż.Śr. Gdańsk]
PRZEBIEG SŁUŻBY
1965: TUR O-31 - Przedsiębiorstwo Państwowe „Żegluga na Odrze”, Wrocław.
1965: TUR G-02 - Przedsiębiorstwo Państwowe ‘Żegluga Gdańska’ w Gdańsku.
1977: TUR B-10 - Przedsiębiorstwo Państwowe ‘Żegluga Bydgoska’, Bydgoszcz.
1982: - silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM
1995: TUR B-10 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz.
1999: - wycofany.
2003: NAUTILIUS - Nautilus S.A., Poraj.
Port mac.: Gdańsk.
2007: MACIEK - P.P.U.H. "Conservice", Gdańsk.