O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Pchacz typu "Tur"

Ostatnia aktualizacja 17 lat temu
norbinorbiUżytkownik Użytkownik
Dodano 18 lat temu
TYP STATKU: pchacz typu Tur

MIEJSCE BUDOWY: Tczewska Stocznia Rzeczna w Tczewie

WYMIARY:

długość - L - 20,8 m
szrokość - B - 6 m
zanurzenie - T - 0,96 m
wysokość - H - 4 m

SILNIKI GŁÓWNE:

2 silniki wysokoprężne typu: PUCK B-120; prod.: Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc: 240 KM

później

2 silniki wysokoprężne typu:SW680/195; 6 cylindrowe; prod.: Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku ; moc: 329 KM

PĘDNIK: 2 śruby

ZAŁOGA: 3 ludzi

OPIS

zegluga.szympanstudio.pl/albums/opisy/Tur.jpg

TUR O-24

zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/tur_0_24.jpg

TUR B-05 Płynołem kiedyś na nim Nogatem na ponton na Wiśle na spotkanie Koziorożca B-02

zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/Turb05.jpg

TUR B-01Płynąłem na nim kilka razy z Panem Tadeuszem, Kapitanem tego statku, serdecznie pozdrawiam, jeżeli bendzie to czytał!

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/Turb0103.jpg

MASZYNOWNIA TURA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/tur_maszynownia_1.jpg

MASZYNOWNIA TURA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/tur_maszynownia_2.jpg

Dodałem ten temat, ponieważ zdawało Mi się, wszyscy zapomnieli o tych popularnych i licznie reprezentowanych na drogach wodnych pchaczach.
Z POWAŻANIEM NORBERT WEGNER - norbi
tel. : +48600675205
gg : 33251026
Edytowany przez Apis dnia 05.12.2015, 9 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
To jest temat obszerny i na niego przyjdzie czas ale to jest ogromnie pracochłonne a ztym czasem to różnie bywa ciągle mało i tak szybko leci
Waldemar Danielewicz
norbinorbiUżytkownik Użytkownik
Dodano 18 lat temu
Dlatego staram się trochę pomóc ;)
Z POWAŻANIEM NORBERT WEGNER - norbi
tel. : +48600675205
gg : 33251026
norbinorbiUżytkownik Użytkownik
Dodano 18 lat temu
Wrzuciłem na "galerię floty" fotkę tego pchacza.

Tur B-11 z barką w Brdyujściu, steruje Pan Tadeusz obecny kapitan Tura B-01.

www.zegluga-rzeczna.pl/images/photoalbum/album_15/35.jpg
Z POWAŻANIEM NORBERT WEGNER - norbi
tel. : +48600675205
gg : 33251026
Edytowany przez Apis dnia 05.12.2015, 9 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
Dziękuję Kazimierzowi Tomaszewskiemu za nadesłane uwagi i sprostowania co do opisu pchacza "Tur".
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
Wspomniany już wyżej Kazimierz Tomaszewski podesłał mi taki problem - Mam wrażenie, że w opisach Turów, wkradł sie błąd. Jak pamiętam, Tury
>> do 39 numeru w ŻnO, to były tzw. "jamniki", powyżej do 76, miały
>> wysokie sterówki rozbierane i dalej już wysokie, mechanicznie
>> opuszczane. Jamniki miały wysokość porównywalną z Żubrami, te następne
>> były wyższe. Może o 100cm, ale tego już nie pamietam.

Chciałem wyjaśnić że ja podaję w opisie wysokość minimalną a nie najwyższą a ta ostatnia jest rzeczywiście różna.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
dodam jeszcze że hmin. = minimalna wysokość przelotowa mierzona od wodnicy statku pustego do najwyżej położonego punktu stałej konstrukcji statku po opuszczeniu sterówki, pokładówki lub masztu.
hmax. = maksymalna wysokość przelotowa mierzona od wodnicy statku pustego do najwyżej położonego punktu stałej konstrukcji statku.
Waldemar Danielewicz
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies