O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

ŻUBR - W -22

Ostatnia aktualizacja 18 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
"ŻUBR-W-22"

TYP STATKU: pchacz typu Żubr
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Warszawska Stocznia Rzeczna, Warszawa.
NR.BUD.:B1/79
WYMIARY:
długość-20,62 m; szerokość-5,92 m; zanurzenie-0,75 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
2 wysokoprężne silniki typu B90W; 4 cylindrowe; prod.: Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc łączna: 180 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 ludzi w systemie jednozmianowym

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1967.XI: ŻUBR-W-22 - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Warszawska, Warszawa.
1988: - wymiana silników na typ:UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec/Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc łączna: 329 KM
1992: - wycofany.
199.:ŻUBR-W-22 - BEL-POL Sp. z o.o., Warszawa.
1999: ŻUBR-W-22 - Radan Sp. z o.o., Gliwice.
2004: ŻUBR-W-22 - P & D. Baustoffe, Furstenwalde. Port mac.: Gliwice.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 16.05.2007, 18 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies