O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

KC-100 i inne

Ostatnia aktualizacja 13 lat temu
S
szam1953Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 16 lat temu

Cytat

zamek napisał/a:
Tak, Znam tę stronę już od 1,5 roku. Jednak stylistyka tych nowych KC-110, nie za bardzo mi się podoba. Stare KC-100A i KC100D1 miały bardzo przyjemne kształty a te nowe są lekko mówiąc toporne. Ale silniki to już mają różna. Wszystko zależy od portfela klienta!
PS. Może zdradzisz na jakim pływałeś?


:) Cz. Zamierzam sprowadzić kc-100 z za wschodniej granicy. Zanim złożę zamówienie powinienem wiedzić czym różni się kc-100 A od kc-100 D1. Może Ty wyjaśnisz?, może nawet zdjęcia masz na których widoczne będą róznice?. Obiecuję, że jak dostanę oferty , to przedstawię na forum.

Pozdrawiam Szam
zamekzamekUżytkownik Użytkownik
Dodano 16 lat temu
Sprawa jest prosta:

To jest KC100A (stary)

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_kc100Mewa2.JPG

...to jest KC100D1 (nowszy)

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_zar_02072007_2.jpg


... a ten to już reprezentant rodziny obecnie produkowanych kutrów KC110, KC110-48 (najnowszy)


zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_kc_110_Perkoz_4.jpg

Dla chętnych zamieszczam link do strony producenta tych jednostek
Pozdrawiam
Piotr Zamiecki
S
szam1953Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 16 lat temu
:) Cz. Dziękuje bardzo. :) Rozumiem, że parametry jednostek kc-100 A i kc-100 D1 są jednkowe, a różnice tkwią tylko w nadbudówkach.
W oczekiwaniu na odpowiedź zorientowałem się w cenach w Rosji. Takie do remontu kapitalnego zaczynają się od 100 000 rubli - ok. 10000 zł ( trudno trafić), w stanie średnim ok 300-400 tys. rubli (tych jest nawięcej), te w dobrym stanie nawet 600-1000 tys. rubli.
No i pytanie - czy to mozliwe , że te kutry palą 30 l/ godz. ropy ?

Pozdrawiam Szam
S
szam1953Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 16 lat temu
:) Cz. Nie wiem co się dzieje - otrzymałem mailem informacje o dwóch odpowiedziach i nie widzę ich na forum.

Pozdrawiam Szam
brunobrunoUżytkownik Użytkownik
Dodano 16 lat temu
Witam! odnośnie KC 100 "WICHER" jest to w chwili obecnej po przebudowie mały statek pasażerski "PERKOZ" pływający w Żegludze Ostródzko-Elbląskiej. Postaram się w niedalekim czasie zamieścić fotkę tegoż statku.
brunobrunoUżytkownik Użytkownik
Dodano 16 lat temu
Ponownie witam wszystkich! Poszukuje używanego KC "zza Buga" czy ktoś ma informacje gdzie szukać?? Dzięki z góry za wszelkie informacje.
wklimczakwklimczakUżytkownik Użytkownik
Dodano 13 lat temu
Witam.
Poszukuję wszelkich informacji o losach KC -100 "Heweliusz", który służył najprawdopodobniej w PBW Tczew.
Od 2001 roku jestem jego armatorem i sprawcą przebudowy na barkę turystyczną - "Marzenie Admirała" (www.marzenieadmirala.pl).
Chciałbym znać historię statku na którym mam przyjemność pływać, wizyty w PBW Tczew ( wówczas w likwidacji ) nie przyniosły rezultatów.
Będę wdzięczny za każdą informację.

Pozdrawiam- Włodek.
maja123maja123Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
Witam Panie Włodku,obawiam sie ze Heweliusz raczej nie byl jednostka floty PBW Tczew,w latach 90 tych plywalem na statkach PBW co prawda jako dziecko.. ale wszystkie znam dokladnie, takiego kutra tam raczej nigdy nie widzialem..pozdrawiam
wklimczakwklimczakUżytkownik Użytkownik
Dodano 13 lat temu
Witam,
@maja123, bardzo, bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc w odtworzeniu historii mojego KC.
Mam świadomość, że te kutry niebyły pierwszoplanowymi jednostkami, więc tym bardziej będąc w rękach armatorów amatorów nie mogą wzbudzić zainteresowania zawodowców, tym bardziej dziękuję @maja123.
Moje przypuszczenia iż jest to "Heweliusz" z Tczewa wzbudziło zdjęcie autorstwa p. Waldemara Danielewicza zamieszczone w galerii przedstawiające zimujący KC o tej nazwie w Przegalinie w 1983 roku. Co w zestawieniu z czytelną nazwą portu macierzystego http://marzenieadmirala.pl/galeria.html i trudno czytelną nazwą na falszburcie pozwoliło na identyfikację.
Pozdrawiam i ponawiam prośbę o pomoc w odtworzeniu historii tego statku - Włodek.
maja123maja123Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
Witam ponownie panie Włodku,popytalem troszke i ma pan racje..Heweliusz byl jednostka PBW Tczew w latach 80tych.Z tego co sie dowiedzialem byl podobno jeszcze jeden kc-100 o nazwie Sambor.W roku 1990 juz tych statkow nie mozna bylo zasatc pod bandera PBW. Kto je kupil i gdzie plywaly to jest wielka zagadka,a nazwe Sambor odziedziczyl piekny Koziorozec na ktorym mialem przyjemnosc przez dobrych pare lat plywac.Pozdrawiam
szkutnik57szkutnik57Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
Trzeba Włodku budować nową historię !
Marzenie Admirała to nie źle brzmi i na trwale w tą historię się wpisuje !
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
Rzeczywiście PBW z Tczewa miało w składzie swojej floty dwa kutry KC-100 o nazwach HEWELIUSZ i SAMBOR. Obydwa wybudowane w ZSRR w 1974 r. do Tczewa trafiły w 1977 r.
Waldemar Danielewicz
maja123maja123Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
Witam serdecznie mam pytanko do pana Waldemara..chodzi mi o malego holownika z PBW TCZEW o nazwie WITOLD co sie z nim stalo, co to byl za typ statku a moze raczy gdzies jeszcze swoja miniatorowa postora na naszych wodach srodladowych??pozdrawiam i zgory dziekuje za informacje...
wklimczakwklimczakUżytkownik Użytkownik
Dodano 13 lat temu
Tak, tak Januszu, masz rację "...trzeba z żywymi naprzód iść, po życie sięgać nowe..." , więc dziękuję wszystkim z którymi mogę pisać nie tyle nową, co dalszą historię tej jednostki.
Jednakże fajnie jest, gdy dowiaduję się o tym co było. Bardzo dziękuję, Panie Waldemarze za informacje, sądziłem że wyprodukowano "mojego KC" na przełomie lat 70 i 80-tych. Swoją drogą zastanawia mnie ta zwłoka , prod. 1974 - służba w PBW Tczew 1978,czy pływał gdzie indziej, czy jest to efekt planowej gospodarki socjalistycznej, czy działań rozdzielnikowo- logistycznych?

Dziękuję i serdecznie pozdrawiam- Włodek.
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
Z tego co wiem to była to zupełnie nowa jednostka a ja przepraszam za swój błąd trafił do PBW Tczew w 1977 r. lecz w 1975. Jego numer budowy 2722. Niestety nie wiem, która radziecka stocznia go zbudowała. Pamiętam go doskonale. Myślę że wkrótce coś jeszcze dodam.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
A co holownika "Witold" to zamieszczę jego historię w innym poście. Pozdrawiam
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 13 lat temu
Życiorys "Witolda" jest już na stronie w temacie - holowniki motorowe- a fotki w galerii
Waldemar Danielewicz
maja123maja123Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
Witam panie Waldemarze,dziekuje za wszystkie informacje na temat starego WITOLDA,tyle ze poszukuje jeszcze innej jednostki o nazwie Witold tez z PBW Tczew troszke mlodszej budowa prawdopodobnie 1990 przez Elbląg..pozdrawiam i przepraszam ze zaklocam spokoj:)
Janusz MiszewskiJanusz MiszewskiPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
Panie Sebastianie pchacz "Witold" o który Pan pyta zbudowany został w 1986 roku. W chwili obecnej jego armatorem jest firma "Investmel" z Elbląga i zatrudniony jest obecnie przy pracach pogłębiarskich na Kanale Elbląskim w ramach programu rewitalizacji tego szlaku. Pozdrawiam!
maja123maja123Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
Dziekuje slicznie panie Januszu za info.pozdrawiam.
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies