O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Holowniki HR 150

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"FRANIO"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1969r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 165
NOŚNOŚĆ:
WYMIARY: długość-18,79 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita – 1,30/3,10 m, zanurzenie- 0,65 m
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik wysokoprężny typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie; moc:150 KM
PĘDNIK:2 śruby,PREDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA:4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1969: FRANIO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Morskiego w Gdańsku.
1971: FRANIO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Morskiego "Hydrobudowa 4", Gdańsk.
1978: FRANIO - Przedsiębiorstwo Morskiego Budownictwa Hydrotechnicznego "Energopol 4", Gdańsk.
1984: FRANIO - Przedsiębiorstwo Morskiego Budownictwa Hydrotechnicznego "Hydrobudowa", Gdańsk.
1988: - wycofany.
1989: - złomowany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Franio.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 22.08.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"RYSIO"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1969r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 164
NOŚNOŚĆ:5 ton
WYMIARY: długość- 18.66 m, szerokość- 3.70 m, wysokość burt/całkowita - 1.30/3.25 m, zanurzenie- 0.65 m
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik wysokoprężny; typ DM-150 Wola;6 cylindrowy produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie; moc:150 KM
PĘDNIK:2 śruby: PREDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA:4 osoby.

PRZEBIEG SŁUŻBY:


1969: RYSIO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Morskiego w Gdańsku. Baza w Szczecinie.
1971: RYSIO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Morskiego "Hydrobudowa 11", Szczecin.
1978: RYSIO - Przedsiębiorstwo Morskiego Budownictwa Hydrotechnicznego "Energopol 5", Szczecin.
1991: - złomowany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 22.08.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"KOPERNIK"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 161
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,70 m, szerokość- 3,82 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,24 m, zanurzenie- 0,60 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA : 4 osoby.

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1968: KOPERNIK - Okręgowy Zarząd Wodny, Bydgoszcz.
1974: KOPERNIK - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz.
1976: KOPERNIK - P.B.W.; Bydgoszcz. Baza Sprzętowo-Transportowa Nr 1 w Toruniu.
1988: KOPERNIK - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. Baza w Toruniu.
1997: KOPERNIK - Przedsiębiorstwo Wydobycia Kruszywa "WIR-BUD", Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Kopernik03.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 23.08.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"JAGIEŁŁO"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 160
NOŚNOŚĆ: 6 t
WYMIARY:.
długość-18,70 m, szerokość- 3,82 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/2,26 m, zanurzenie- 0,60 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola 6 cylindrowy; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-253 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1968: JAGIEŁŁO - Okręgowy Zarząd Wodny, Wrocław.
1974: JAGIEŁŁO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 2" we Wrocławiu.
2003: JAGIEŁŁO - "Margo" Marek Orłowski, Wrocław.
2004: - przeznaczony na sprzedaż.
2006: - wniosek o wyrejestrowanie z U.Ż.Śr., Wrocław.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 23.08.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"JURAND"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 159
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,80 m, szerokość- 3,81 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,25 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE:Gd-I- ...; GD-01-030

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1969: JURAND - Okręgowy Zarząd Wodny, Tczew
1973: JURAND - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Tczew.
2000: - przebudowa, dwa silniki wysokoprężne 6 cylindrowe typu SW400/M2 "Rekin" prod. Wytwórnia Silników Wysokoprężnych w Andrychowie/Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc: 2 x 95 KM
2003 : - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego Sp. z o.o. w Tczewie.
2007: - w eksploatacji.
2011.01: - wycofany i sprzedany na złom, obecnie oczekuje złomowania w Gdańsku-Przeróbce.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/holowniki/hr150/normal_Jurand02.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 28.01.2011, 14 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
"MIESZKO I"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 157
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,78 m, szerokość- 3,78 m, wysokość burt/całkowita- 1,35/3,25 m, zanurzenie- 0,54 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-147

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1968: MIESZKO I - Okręgowy Zarząd Wodny, Poznań.
1973: - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Poznań.
1999: - nie wykazywany.

W dniu 04.11.1998 r. nabyty od Przedsiębiorstwa Budownictwa Wodnego w likwidacji przez "POZ-BRUK SOBOTA" s.c Małgorzata Nowicka, Tomasz Nowicki. Od 31.10.2001 r. armator działa pod nazwą "POZ-BRUK" Spółka z o.o. z siedzibą w miejscowości Sobota na północ od Poznania (obok drogi na Oborniki).
Stopień zużycia w 2001 r.- 28 % (dane z listy środków trwałych).
Cały tabor firmy pływający został zgrupowany w porcie w Gorzowie Wlkp.
W 2002 r. jednostka w bardzo złym stanie technicznym stoi bezczynnie w basenie portu. Na przełomie 2003 i 2004 r. statek zostaje złomowany na terenie stoczni w Gorzowie Wlkp.



uzup. Iwo Szyfter
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 28.01.2011, 14 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"OPOLE"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 156
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,69 m, szerokość- 3,78 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Kż-I-167

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1968: OPOLE - Okręgowy Zarząd Wodny, Opole.
1973: ALBATROS - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 1", Opole.
1993: - nie figuruje w rejestrze PRS, dalej ???
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"MARIAN"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 155
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,72 m, szerokość- 3,78 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,15 m, zanurzenie- 0,52 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy prod: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA : 4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1969: MARIAN - Okręgowy Zarząd Wodny, Warszawa, Oddział Płock.
1974: MARIAN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa.
1993: - wycofany, dalej ???
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"ZBYSZKO"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 154
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,84 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,35/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola 6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1968: ZBYSZKO - Okręgowy Zarząd Wodny, Sandomierz
1974: ZBYSZKO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Sandomierz
1990: ZBYSZKO - Zając Waldemar, Kółko Żabienickie
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"GNIEZNO"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 153
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,50 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod .Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1966 r.; nr seryjny: 3679; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NR. REJESTRACYJNE: Wa-I-103 [ IŻŚr. Warszawa]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1967: GNIEZNO - Okręgowy Zarząd Wodny, Warszawa. Oddział w Płocku.
1974: GNIEZNO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Oddział w Płocku.
1999: - nie wykazywany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Gniezno02.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 15.03.2008, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"WOŁODYJOWSKI"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY:152.
NOŚNOŚĆ: 6 t
WYMIARY:.
długość-18,50 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,50/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola 6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMER REJESTRACYJNY: Kr-I-38 [IŻŚr. Kraków]; KR-01-0040 [UŻŚr. Kraków]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1968: WOŁODYJOWSKI - Okręgowy Zarząd Wodny, Sandomierz.
1974: WOŁODYJOWSKI - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Sandomierz.
1992: - sprzedany Stanisław Mądry, Mielec.
remont, nowe 2 silniki spalinowe typu SW400; 6 cylindrowe prod.: Wytwórnia Silników Wysokoprężnych w Andrychowie; moc: 2 x 95 KM.
1998: WOŁODYJOWSKI - Firma HUB-Rzeka, Mielec. Port mac. Szczucin.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/holowniki/hr150/normal_102_0206.JPG
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 05.12.2015, 9 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"SKRZETUSKI"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 151
NOŚNOŚĆ: 6 ton.
WYMIARY:
długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość boczna/całkowita:1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,75 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie moc:150 KM; rok produkcji 1967; numer fabryczny: 3680.
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:16 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNY: Wa-I-100 [I.Ż.Śr., Warszawa]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1967: SKRZETUSKI - Okręgowy Zarząd Wodny, Puławy.
1974: SKRZETUSKI - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Puławy.
1988: SKRZETUSKI - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego w Puławach.
2002: SKRZETUSKI - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie. Oddział w Puławach.
2007: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"ZAGŁOBA"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 115
NOŚNOŚĆ:6 t.
WYMIARY:
długość-18,67 m, szerokość- 3, 80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963r. Nr seryjny: 3365;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NR. REJESTRACYJNE: Kż-I-128 [ IŻŚr. Kożle]; Bg-I-153 [IŻŚr. Bydgoszcz]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1963: ZAGŁOBA - Katowickie Przedsiębiorstwo Transportu Budownictwa
Przemysłowego, Gliwice.
1977: STASZIC - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz.
1992: - wycofany.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"WERNYHORA"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 119
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,74 m, szerokość- 3,60 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cyindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby
NR. REJESTRACYJNE: Gż-I-20 [IŻŚr. Giżycko] GŻ-01-0035 [UŻŚr. Gizycko]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1963: WERNYHORA - Okręgowy Zarząd Wodny, Giżycko.
1974: WERNYHORA - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Giżycko.
1985: WERNYHORA - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodno Inżynieryjnego w Giżycku. Oddział w Ostołece.
1993: WERNYHORA - Okręgowa Dyrekcja Gospodarki Wodnej w Warszawie, Gospodarstwo Pomocnicze w Giżycku.
2000: WERNYHORA - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie. Gospodarstwo Pomocnicze w Giżycku.
2008: WERNYHORA - Leszek Zawadzki, Płock.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/holowniki/hr150/normal_Wernychora02.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 05.12.2015, 9 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"KORDIAN"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1963r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 118
NOŚNOŚĆ: 6 t.
WYMIARY:
długość-18,70 m, szerokość- 3,81 m, wysokość boczna/całkowita:1,30/3,20 m, zanurzenie- 0,62 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963 rok; nr. fabryczny: 3360; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: 385 [ RDW., Warszawa]; Wa-I-17 [IŻŚr. Warszawa]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1963.X: KORDIAN - Okręgowy Zarząd Wodny, Puławy.
1974: KORDIAN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Puławy.
1988: KORDIAN - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego w Puławach.
1990: - wycofany.
1992: - sprzedany Zachmyc Wojciech, Warszawa.
2004: przebudowany na statek pasażerski przez Kijek i H. Gudel z Giżycka. Jego dane: Lc = 21,04 m; L = 20,50 m; Bc = 5,20 m, B = 4,70 m; Hb = 1,50 m; H= 3,70 m; T = 0,72 m; 1 silniki spalinowy typu SW400M2/1 produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy 95 KM; 70 pasażerów.
2007: KORDIAN - Usługi w Żegludze Śródlądowej, Giżycko.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Kordian0707_3.JPG
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 05.12.2015, 9 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"KMICIC"

TYP STATKU: holownik
ROK BUDOWY: 1963
MIEJSCE BUDOWY: Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 117
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,69 m, szerokość- 3,82 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy: typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NR. REJESTRACYJNE: Wr-I-144 [IŻŚr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1964: KMICIC - Okręgowy Zarząd Wodny, Wrocław.
1973: KMICIC - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego " Odra 2 " we Wrocławiu.
2001: - wycofany.
200. : - Spedycja Transport Ciężarowy Piotr Pawełczak, Zielona Góra. Port mac. Nowa Sól.
2005.VI.16: - decyzją Komornika Sądowego Rewiru V przy Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze odbyła się w Januszkowicach PW Atut Stocznia Rzeczna odbyła się druga licytacja.
2005: - J & D Sp. Zielona Góra.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 20.08.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"BOHUN"

TYP STATKU: holownik
ROK BUDOWY: 1963.
MIEJSCE BUDOWY: Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 116
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,74 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0.65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy: typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1963 r. nr. seryjny: 3363 ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby, PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 4 osoby.
NR. REJESTRACYJNY: Sz-I-12 [ IŻŚr. Szczecin]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1964: BOHUN - Okręgowy Zarząd Wodny, Szczecin, Oddział Gorzów Wielkopolski.
1973: BOHUN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 2" we Wrocławiu. Zarząd Budowlany w Szczecinie.
1989: BOHUN - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 3" w Szczecinie.
1998: - wycofany.
2002: BOHUN - EMO S. C. Baczewscy, Elbląg.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_012%7E0.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 21.08.2008, 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
W wyniku awarii w opisywanych jednostkach nastąpiły straty, znikły posty dotyczące holowników: BOHUN, KMICIC, KORDIAN, WERNYHORA i ZAGŁOBA dlatego będą one odtworzone poniżej. Wprawdzie naruszy to umieszczenie ich według klucza jakim jest stoczniowy numer budowy za co przepraszam.
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"JANOSIK"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 150
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:
długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,24 m, zanurzenie- 0,53 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz. ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NR. REJESTRACYJNE: Kż-I-149 [IŻŚr. Kędzierzyn-Kożle]; Gż-I-152 [IŻŚr. Giżycko]; GŻ-01-0049 [UŻŚr. Giżycko]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1967: JANOSIK - Okręgowy Zarząd Wodny, Opole.
1974: JANOSIK - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 1",Opole.
1989.XI.08: - wycofany
199.: - kupiony przez Hotel Gołębiewski w Mikołajkach celem przebudowy na statek pasażerski.
1999.X.3 - sprzedany, przebudowany na statek pasażerski. Otrzymał silnik wysokoprężny typu UE680/189/1 "Delfin" 6 cylindrowy produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy 165 KM; pędnik 1 śruba, prędkość: 18 km/godz.; załoga: 3 ludzi; pasażerów: 48.
2003: SYBILLA - Robert Śliwiński-Żegluga Pasażerska Mikołajki w Starych Sadach.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Sybilla_0707_1.JPG
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 05.12.2015, 9 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
"ALBATROS"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1967r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 149
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:
długość-18,84 m, szerokość- 3,70 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,00 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy; typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie 1967 r.; nr. seryjny 3661; moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wa-I-98 [ I.Ż.Śr., Warszawa]; Gż-I-121 [I.Ż.Śr., Giżycko]; GŻ-01-0003 [UŻŚr., Giżycko]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1967: ALBATROS - Okręgowy Zarząd Wodny, Warszawa. Oddział w Płocku.
1973: ALBATROS - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Warszawa. Oddział w Płocku.
1996: - sprzedany i przebudowany w Bazie Remontowej Żeglugi Mazurskiej w Giżycku, klasyfikowany jako łódż motorowa. Silnik wysokoprężny typu SW 400M2/1; produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; nr fabryczny 260604;moc: 95 KM
1998: VICTOR - Pollop Sp. z o.o., Wiązowna. Port mac. Giżycko.
2002: - sprzedany Mirosław i Krzysztof Gostomscy, Giżycko, przebudowa na statek pasażerski zabiera 40 pasażerów:
2004: BOSMAN I - Bosman S.C., Śródlądowy Transport Wodny, Giżycko.
2007: - w eksploatacji.


zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_BosmanI_0707_1.JPG
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 05.12.2015, 9 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies