O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Holowniki HR 150

Ostatnia aktualizacja 15 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"JURAND"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 159
NOŚNOŚĆ: 5 t
WYMIARY:.
długość-18,80 m, szerokość- 3,81 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,25 m, zanurzenie- 0,65 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE:Gd-I- ...; GD-01-030

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1969: JURAND - Okręgowy Zarząd Wodny, Tczew
1973: JURAND - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Tczew.
2000: - przebudowa, dwa silniki wysokoprężne 6 cylindrowe typu SW400/M2 "Rekin" prod. Wytwórnia Silników Wysokoprężnych w Andrychowie/Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc: 2 x 95 KM
2003 : - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego Sp. z o.o. w Tczewie.
2007: - w eksploatacji.
2011.01: - wycofany i sprzedany na złom, obecnie oczekuje złomowania w Gdańsku-Przeróbce.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/holowniki/hr150/normal_Jurand02.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 28.01.2011, 13 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"JAGIEŁŁO"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 160
NOŚNOŚĆ: 6 t
WYMIARY:.
długość-18,70 m, szerokość- 3,82 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/2,26 m, zanurzenie- 0,60 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola 6 cylindrowy; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie ;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:13 km/godz.; ZAŁOGA: 3-4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-253 [I.Ż.Śr. Wrocław]

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1968: JAGIEŁŁO - Okręgowy Zarząd Wodny, Wrocław.
1974: JAGIEŁŁO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra 2" we Wrocławiu.
2003: JAGIEŁŁO - "Margo" Marek Orłowski, Wrocław.
2004: - przeznaczony na sprzedaż.
2006: - wniosek o wyrejestrowanie z U.Ż.Śr., Wrocław.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 23.08.2008, 15 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"KOPERNIK"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1968r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 161
NOŚNOŚĆ:5 t
WYMIARY:.
długość-18,70 m, szerokość- 3,82 m, wysokość burt/całkowita- 1,30/3,24 m, zanurzenie- 0,60 m.
SILNIK GŁÓWNY:
1 silnik spalinowy typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie;moc:150 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA : 4 osoby.

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1968: KOPERNIK - Okręgowy Zarząd Wodny, Bydgoszcz.
1974: KOPERNIK - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz.
1976: KOPERNIK - P.B.W.; Bydgoszcz. Baza Sprzętowo-Transportowa Nr 1 w Toruniu.
1988: KOPERNIK - Zakład Budżetowy Budownictwa Wodnego, Bydgoszcz. Baza w Toruniu.
1997: KOPERNIK - Przedsiębiorstwo Wydobycia Kruszywa "WIR-BUD", Bydgoszcz.
2007: - w eksploatacji.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Kopernik03.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 23.08.2008, 15 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"RYSIO"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1969r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 164
NOŚNOŚĆ:5 ton
WYMIARY: długość- 18.66 m, szerokość- 3.70 m, wysokość burt/całkowita - 1.30/3.25 m, zanurzenie- 0.65 m
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik wysokoprężny; typ DM-150 Wola;6 cylindrowy produkcji: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie; moc:150 KM
PĘDNIK:2 śruby: PREDKOŚĆ:14 km/godz.; ZAŁOGA:4 osoby.

PRZEBIEG SŁUŻBY:


1969: RYSIO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Morskiego w Gdańsku. Baza w Szczecinie.
1971: RYSIO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Morskiego "Hydrobudowa 11", Szczecin.
1978: RYSIO - Przedsiębiorstwo Morskiego Budownictwa Hydrotechnicznego "Energopol 5", Szczecin.
1991: - złomowany.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 22.08.2008, 15 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 15 lat temu
"FRANIO"

TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1969r.;Krakowska Stocznia Rzeczna, Kraków.
NR. BUDOWY: 165
NOŚNOŚĆ:
WYMIARY: długość-18,79 m, szerokość- 3,80 m, wysokość burt/całkowita – 1,30/3,10 m, zanurzenie- 0,65 m
SILNIKI GŁÓWNE:
1 silnik wysokoprężny typ DM-150 Wola;6 cylindrowy; prod.Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki w Warszawie; moc:150 KM
PĘDNIK:2 śruby,PREDKOŚĆ:12 km/godz.; ZAŁOGA:4 osoby.
NUMERY REJESTRACYJNE:

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1969: FRANIO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Morskiego w Gdańsku.
1971: FRANIO - Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno Morskiego "Hydrobudowa 4", Gdańsk.
1978: FRANIO - Przedsiębiorstwo Morskiego Budownictwa Hydrotechnicznego "Energopol 4", Gdańsk.
1984: FRANIO - Przedsiębiorstwo Morskiego Budownictwa Hydrotechnicznego "Hydrobudowa", Gdańsk.
1988: - wycofany.
1989: - złomowany.

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Franio.jpg
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 22.08.2008, 15 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies