TYP STATKU: pchacz typu Żubr
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Warszawska Stocznia Rzeczna, Warszawa.
NR. BUD.: B1/41
WYMIARY:
długość-20,70 m, szerokość-5,85, zanurzenie-0,77 m.
SILNIKI GŁÓWNE
2 silniki wysokoprężne typu:B90W; 4 cylindrowe; prod.: Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc: 180 KM.
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/godz. ; ZAŁOGA: 4 ludzi.
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1963: ŻUBR-W-08 - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Warszawska, Warszawa.
1972: - nowe silniki typu 09H6; prod.: Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa; moc: 289 KM.
1994: ŻUBR-W-08 - Transport Wodny Międzynarodowy Sp. z o.o., Warszawa.
2000: DOMMIL-2 - Szarek Czesław - PTŚ Dommil, Kędzierzyn-Koźle
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.04.2007, 18 lat temu
DOMMIL-2 to najbardziej aktywna jednostka floty towarowej na Warcie. Pchacz realizował przewozy z Konina, Poznania, Gorzowa, a nawet z Obornik. Przeważały ładunki wielkogabarytowe. Poza obecnością armatora z Kędzierzyna - Koźla, w XXI wieku na Warcie pojawiały się też pchacze ze szczecińskiej firmy Navigar.
Dobry pchacz! Pływam na nim od 1 sierpnia u Pana Czesława Szarka. Pchacz ostał przebudowany, podwyższona składana sterówka, silniki wymienione na IVECO itd.
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum. możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum. nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji. nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum. nie możesz dodawać załączniki w tym forum. nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies