O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

SAMBOR

Ostatnia aktualizacja 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
SAMBOR

TYP STATKU: pchacz typu Koziorożec
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1985; Stocznia Odra, Szczecin.
NR. BUD.: B598/15
WYMIARY:
długość-20,27 m, szerokość-8,60 m, zanurzenie-0,90 m.
SILNIKI GŁÓWNE
2 silniki wysokoprężne typu:UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku ; moc: 329 KM
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 13 km/godz. ; ZAŁOGA: 3 ludzi.

PRZEBIEG SŁUŻBY:

1986: SAMBOR - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego, Tczew.
2006: - w eksploatacji
Waldemar Danielewicz
norbinorbiUżytkownik Użytkownik
Dodano 17 lat temu
WIDZIAŁEM CZENSTO TEGO "KOZIOŁKA" W TCZEWIE W PORCIE, JAK ROBILIŚMY PRZECHOLUNKI DLA STOCZNI TCZEWSKIEJ. NAWET, NAWET SIĘ WTEDY TRZYMAŁ. WIDZIAŁEM GO TAERZ PARE RAZY NA NOGACIE, JAK P.B.W. TCZEW POGŁĘBIAŁO NOGAT KOŁO BIAŁEJ GÓRY OD STRONY MALBORKA.
M
MSzymanskiPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 17 lat temu
[quote]norbi napisał/a:
Dobry Wieczór jestem nowym użytkownikiem - pragnę się ze wszystkimi przywitać.
Ja widziałem tego pchacza podczas robót pogłębiarskich w porcie Gdynia, PBW
Tczew pogłębiało kanał przy nabrzeżu na nowy terminal kontenerowy.
Sambor holował (pchał) szalandę S-HB-22 na klapowisko na Zatoce Gdańskiej i przyprowadzał ją z powrotem do Gdyni. W symbolu klasy jednostki mam cyfrę 2 co znaczy, że może pływać, gdy fala ma ax. wysokość 1,2m. Ale w dobrych warunjach pogodowch może wychodzić też na Zatokę - rejon 1. Było to ambitne zjęcie dla jednostki:)
Pozdrawiam
PRS-iak
S
sssss85Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 17 lat temu
witam moglbym prosic jakies zdjecia sambora,najlepsza jednostka na jakiej mialem okazje plywac,jakby mozna bylo to bym prosil tez o koziolka w-02. Sambor dluzszy czas pływal po zatoce helskiej,PBW Tczew poglebialo zatoke w rejonie Pucka,Chałup,Kuznicy i Jastarni.Statek świetnie daje sobie rade na rzekach jak i na zatoce.chcialem dodac ze podnoszące sie sterowki na koziołkach to dobra rzecz,przy wyzszej fali nie chlapalo nam przynajmniej na przednia szybe:):):)pozdrawiam
sssss
Edytowany przez sssss85 dnia 19.04.2007, 17 lat temu
M
MSzymanskiPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 17 lat temu

Cytat

sssss85 napisał/a:
Sambor dluzszy czas pływal po zatoce helskiej,PBW Tczew poglebialo zatoke w rejonie Pucka,Chałup,Kuznicy i Jastarni.Statek świetnie daje sobie rade na rzekach jak i na zatoce.pozdrawiam

Zatoka Pucka to rejon śródlądowy 2 czyli tak jak ma w symbolu klasy:) - przejście prez Zatokę Gdańską to może być ambitniejsze zadanie:)
Pozdrawiam
PRS-iak
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
Pewnie zdjęcia mile widziane, prześlij na mój mail lub Piotrka zameckiego to zamieścimy w galerii.

Pozdrawiam
Waldemar Danielewicz
zamekzamekUżytkownik Użytkownik
Dodano 17 lat temu
Oczywiście zdjęcia zawsze bardzo mile widziane!!! Mój email :

PS. Waldku, Zamiecki.!!! Ale i tak już się przyzwyczaiłem, bo nie wiem czemu ale dużo osób tak właśnie przekręca moje nazwisko ;)
Pozdrawiam
Piotr Zamiecki
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 17 lat temu
Sorry za przekręt nazwiska, poprawie się.
Waldemar Danielewicz
zamekzamekUżytkownik Użytkownik
Dodano 17 lat temu
Zdjęcia "Sambor"-a nadesłane przez Rafała Wiśniewskiego, są już do obejrzenia w galerii floty. A oto jedno z nich:

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Sambor_4.JPG
Pozdrawiam
Piotr Zamiecki
A
ArtekNowicjusz Nowicjusz
Dodano 17 lat temu
Miałem niewątpliwą przyjemność praktykować a później pracownia na SAMBORZE. Było to 92 r na Helu.
PBW Tczew prowadziło wtedy prace związane z "umacnianiem" półwyspu helskiego od strony Bałtyku.
Na Zatoce Puckiej (okolice od Chałup do Juraty) pracowały wtedy trzy pogłębiarki; KAZIMIERZ, ŻUŁAWY i świeżo wyremontowany GDAŃSK. Akurat SAMBOR holował tą pogłębiarkę. Holownik portowy doprowadził GDAŃSK do płytkich wód zatoki Puckiej, a dalej to już my lawirowaliśmy pomiędzy licznymi sieciami rybackimi.
Z uwagi na niewielkie głębokości, wraki i bardzo liczne sieci stawiane czasem w poprzek farwateru, nie było łatwo .......;)
Główną naszą bazą na Helu była Jastarnia. Tam stała koszarka DANUTA(?) oraz zazwyczaj cumowały kotwiarki; KACZKA, SŁONKA, LODÓWKA.
Sambor cumował przy rybackim pirsie w Kuźnicy.
Piękne to były czasy.....:)
norbinorbiUżytkownik Użytkownik
Dodano 17 lat temu
Mam nawet jego fotke w rodzinnym albumie.:)

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/__Sambor___w_stoczni_w_Tczewie.jpg
Z POWAŻANIEM NORBERT WEGNER - norbi
tel. : +48600675205
gg : 33251026
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies