O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Troche śmieszne ale....

Ostatnia aktualizacja 12 lat temu
S
SeehundUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
@Misiordon. Dąż do celu, do dnia, w którym będziesz mógł powiedzieć: jestem gotów.
Temat należy powoli wygaszać, gdyż zmierza w kierunku pretensji do kogoś, kto wygrał w Lotto. Gdy do tego dochodzi jeszcze głos, takiego jednego, który o żegludze śródlądowej pojęcia ( ni bladego, ni zielonego) nie ma, to zaczyna robić się niesmacznie, a wiadomo,że spass muss sein.
B
bolo262Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu

Cytat

mefiu napisał(a):

ok to trzeba aż 5 lat studiować by potem iść do belga barke myć a nie pływać jako oficer po morzach i oceanach ;)

i tak jeszcze troche aby było śmiesznie chłopaki po AM lub po WSM nie powinni też przystępować do egzaminu z prawa jazdy samochodem odrazu B i C ;)


I tu kolego trafiłeś jak kulą w płot. To za komuny, żeby zrobić wyższą kategorię prawa jazdy trzeba było mieć niższą i odpiwiednią praktykę.
Teraz szkolisz się i zdajesz egzamin na kategorię jaką chcesz z najtrudniejszą włącznie. Człowiek który nigdy nie siedział za kierownicą prowadzi kilkudziesięcio osobowy autobus. Najlepszym przykładem jest 24 letni kierowca polskiego międzynarodowego autobusu, który bez potrzebnej praktyki, jadąc po górach z ułańską fantazją zabija wszystkich pasażerów jak to było w Grenoble.





t
Bogdan
MisiordonMisiordonPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu
Dzięki i również życzę wszystkiego co najlepsze :)
mefiumefiuUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
akurat po szkole nie jestem zrobilem liceum a potem studiowałem 3 lata fizykę, a i też nie jestem fantastyczny , a świata też troche widziałem, zycze powodzenia w zdobywaniu wiedzy, a prace w łodziarce zaczynałem od bosmana, a praktyki na barce zdobywałem od dzieciństwa ;) pozdrowienia z magdeburga
Spaß muss sein Wink
MisiordonMisiordonPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu
Różne sytuacje w życiu są drogi kolego. Na morze też były propozycje i pewnie dalej by się znalazły. Przynajmniej nie musiałem jej myć 5 lat żeby się do sternika doczłapać ;) Chociaż pewnie zaraz powiesz, że Ty od razu po szkole kapitana dostałeś taki "fantastyczny" jesteś. Żadna praca nie hańbi. No ale co może wiedzieć ktoś kto poza barką świata nie widział ;)
mefiumefiuUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
ok to trzeba aż 5 lat studiować by potem iść do belga barke myć a nie pływać jako oficer po morzach i oceanach ;)

i tak jeszcze troche aby było śmiesznie chłopaki po AM lub po WSM nie powinni też przystępować do egzaminu z prawa jazdy samochodem odrazu B i C ;)
Spaß muss sein Wink
Edytowany przez mefiu dnia 08.05.2013, 12 lat temu
MisiordonMisiordonPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu
Ja nie do końca uważam, że się "należy" tak jak to kolega wyżej napisał ale jak jest okazja zdobyć uprawnienia to głupek by tylko nie skorzystał.

Mefiu się uparł, że jak ktoś napisał, że "poszukuje praktyki" to oznacza to samo co "sterować nie potafi". Otóż nie. Praktykę zdobywa się przez całe życie a to, że nie czuję się jeszcze żeby samodzielnie sterować statkiem nie oznacza, że nic nie potrafię ;) No ale wszyscy tacy mądrzy a jak się zdarzy wypadek to winnych nie ma ;)
G
Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 12 lat temu
Po AM w Szczecinie bardzo łatwo uzyskuje się patent Kapitana "A". a czy Pana zdaniem łatwo jest ukończyć WSM teraz AM łatwiej niż jakieś TŻŚ ? Chyba nie w Technikum to jeszcze smarkaczem jesteś z gilami pod nosem a po WSM po 10 semestrach stacjonarnych studiów praktykach chyba się należy nieprawdaż ? A co do cieśniny Malaka jak wspomniał kolega to raczej koledze by się udało w tym brzegu dolnym z dwoma takimi pływadełkami raczej bez kłopotu , ale panu mogło już by tak łatwo nie pójść . W nocy podczas nie sprzyjających warunków atmosferycznych i dochodzi jeszcze jedno stres odnośnie ataków Pirackich pan pewnie sądzi że piraci są tylko w somali i na zatoce adeńskiej ale nie w Nigerii ( tu są dopiero piraci ) i Columbii a w Cieśninie Malaka też są aktywni . I nie cały czas pływamy na maciusiu Panie kapitanie Sternicy Manewrowi też mają robotę na pewnych akwenach i podczas Sztormowej pogody i nie mówimy o 2-3 stanie morza tylko 6-9 .Wiec uważam że Oficerowi MW czy PMH czy Straży Granicznej Morskiej . Nalezą się kwalifikacje Kierownika żeglugi śródlądowej . Bo to są Zawodowi Marynarze tak naprawdę .
mefiumefiuUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
tu nie chodzi o to kto lepszy ludzie z morza czy z sródlądówki, tu chodzi o rozdawanie patentów kapitana klasy A ludzią co sterować nie potrafią, tylko potem ośmieszają innych co taki patent posiadają (i są doswiadczonymi kapitanami) przed pracodawcami z zachodu
Spaß muss sein Wink
vasyldvasyldPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu
No i kolejny rozsądny głos. @bolo262 oby więcej tak myślących jak Ty. Przez prawie 5 lat jakie jestem członkiem załogi wirtualnego statku, najbardziej irytowały mnie kłótnie między załogantami. Caly czas myślałem, że wszyscy jesteśmy tu, aby coś razem zdziałać dla ŻŚ a nie licytować się o to, kto jest lepszym fachowcem, kto więcej zrobił dla tej gałęzi transportu, etc. Już widziałem, jak naprawdę wartościowi ludzie przestawali brać czynny udział w życiu portalu ze względu na kłótnie i spory. Pomyślmy wszyscy czy takie spory przynoszą nam korzyści, czy raczej tym, którym upadek żeglugi śródlądowej w Polsce, jest na rękę?
vasyld
B
bolo262Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu
No i znowu powrócił nieśmiertelny temat na tym portalu.
Kto lepszy, Ci z morza, czy Ci z szuwar?
A jaki to ma sens? Chodzi o to, żeby być pewnym tego co sie robi a to wymaga doświadczenia. Na takich kłótniach zyskują tylko ci co likwidują w Polsce i żeglugę morską i sródladową
Pozdrawiam
Bogdan
Edytowany przez Apis dnia 08.05.2013, 12 lat temu
zbyszek1zbyszek1Użytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
Kapitalne zdjęcia zestawu, szczególnie pierwsze. Teraz już chyba nikt nie ma wątpliwości, że trzeba być wirtuozem.
mefiumefiuUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
odnośnie cumowania: u nas na statu mieliśmy 3 dni murzyna z Wybrzeża Kości Słoniowej, był sternikiem: wpływamy do śluz a on na dziobie wzioł bosak i chce tym bosakim barke(100m i załadowana 1550 ton) złapać :)
mefiumefiuUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu

Cytat

Gdyby jakimś cudem można było to zrobić jednocześnie (ja w Cieśninie a Pan w Brzegu Dolnym)
1:1000000 na Apis-a ;)
MisiordonMisiordonPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu
Wszędzie gdzie woda znajdzie się jakieś wyzwanie :D
ApisApisSuper administrator Super administrator
Dodano 12 lat temu

Cytat

Misiordon napisał(a):

Zapraszam między innymi do Cieśniny Malakka

A ja na 100 metrowy zestaw pchany na Odrę poniżej Brzegu Dolnego w dół rzeki ... tak do ujścia Kaczawy :)

www.zegluga-rzeczna.pl/images/max.jpg

www.zegluga-rzeczna.pl/images/max1.jpg

Gdyby jakimś cudem można było to zrobić jednocześnie (ja w Cieśninie a Pan w Brzegu Dolnym) - sprawdzilibyśmy z pewnością moje motto...
Andrzej 'Apis' Podgórski
---
Jeśli wydaje ci się, że wiesz wszystko - masz rację: wydaje ci się...
Edytowany przez Apis dnia 07.05.2013, 12 lat temu
MisiordonMisiordonPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu
Drogi Kapitanie już bez takich złośliwości.

Cytat

Wystarczy jeden rzut oka aby się przekonać czy można komuś dać ster. To nie morze, gdzie się idzie "na kompas", można sto razy korygować kurs i wkoło nie ma żadnego statku...


Gdy belgijski Kapitan pierwszy raz wpuścił mnie za ster nic nie mówił, a po godzinie stwierdził cytuję "Ty to już chyba kiedyś robiłeś...". Mała ilość godzin za sterem wynikała z tego, że były tylko 3 osoby na statku: kapitan, jego żona i ja. W trakcie pracy nie zawsze był czas a po pracy człowiek też nie zawsze miał siły. Gdy poinformowałem swojego pracodawcę, że odchodzę bo chcę nabrać więcej praktyki za sterem proponował mi skrócenie godzin pracy o 2 godziny i przeznaczenie ich na "jazdę". Dla mnie było to jednak za mało i wiem, że w praktyce to by nie wypaliło bo statek umyć też ktoś musi ;) Uścisnęliśmy sobie dłonie i każdy poszedł w swoją stronę z możliwością powrotu dla mnie.

Na morzu Pan Kapitan chyba nigdy nie był bo plecie takie farmazony. Zapraszam między innymi do Cieśniny Malakka gdzie trzeba mieć oczy dookoła głowy bo oprócz statków handlowych jest jeszcze od zatrzęsienia małych rybackich kryp. Poza tym statki idą z KAŻDEGO kierunku a nie jak to przeważnie bywa na rzecze z dziobu albo z rufy.

Zacytuję Pana podpis pod profilem: "Jeśli wydaje ci się, że wiesz wszystko - masz rację: wydaje ci się..."

Pozdrawiam ;)
Edytowany przez Misiordon dnia 07.05.2013, 12 lat temu
ApisApisSuper administrator Super administrator
Dodano 12 lat temu
Bo skończył studia... U nas maja pływać "papiery" a nie ludzie... W Niemczech i Holandii jest na odwrót. Choćbyś nie wiem jaki "papier" miał - sprawdzą Cię i odpowiednio ocenią.

Cytat

... bo belgijski kapitan dawał sterować ale bardzo rzadko

Wystarczy jeden rzut oka aby się przekonać czy można komuś dać ster. To nie morze, gdzie się idzie "na kompas", można sto razy korygować kurs i wkoło nie ma żadnego statku...
Andrzej 'Apis' Podgórski
---
Jeśli wydaje ci się, że wiesz wszystko - masz rację: wydaje ci się...
Edytowany przez Apis dnia 07.05.2013, 12 lat temu
zbyszek1zbyszek1Użytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
Szanowny Kapitanie masz całkowitą rację, ale ja nie o to pytałem.
Chodzi mi o system zdobywania patentów. Nie uzurpuję sobie prawa do pływania zawodowego bez zdobytej uprzednio praktyki i popartej zdanym egzaminem. Tylko pytam, dlaczego ten Pan uzyskał stopień kapitana "na sucho" czyli bez praktyki.
S
SeehundUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
@vasyld. Gratuluję rozsądku, i już wspólnie, życzmy go wszystkim. Pozdrawiam.
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies