O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

KAROL WÓJCIK

Ostatnia aktualizacja 10 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 10 lat temu
"KAROL WÓJCIK"

POPRZEDNIE NAZWY: ex "ALEKSANDRA"; ex"NEUFÄHR"; "GUSTAV VON HAKEN"; ex"OBERBÜRGERMEISTER WITTING"
TYP STATKU: STATEK PASAŻERSKI
ROK BUDOWY: IV.1901
STOCZNIA: Maschinenbau Ansalt, Eisengiesserei und Dampfkessel Fabrik Hermann Paucksch, A.G., Landsberg am Warthe [dz. Gorzów Wielkoopolski] [Niemcy]
NR. BUD.: 1

DANE TECHNICZNE:
1901 r.
długość całkowita: 37,80 m; długość m.p.: 35,20 m; szerokość na wręgach: 5,81 m; szerokość całkowita: 6,02 m ; wysokość burt: - 2,35 m; zanurzenie max: 0,76 m.; nośność: 102,2 t.
1958 r.
długość całkowita: 37,80 m; długość m.p.: 35,76 m; szerokość całkowita: 5,90 m ; wysokość burt: 2,34 m; wysokość zanurzenie max.:1,46 m.; nośność: 48 t; pojemność brutto: 146 RT; pojemność netto: 48 RT.
1966 r.
długość całkowita: 37,80 m; szerokość całkowita: 6,15 m ; wysokość burt: 2,34 m; zanurzenie max.:1,60 m.; nośność: 48 t.
SILNIKI GŁÓWNE:
1901:
2 maszyny parowe podwójnego rozprężania; dwu cylindrowe; prod.: Ansalt, Eisengiesserei und Dampfkessel Fabrik Hermann Paucksch, A.G., Landsberg am Warthe [dz. Gorzów Wielkopolski] 1900 r. moc: 130 KM; ilość obrotów: 248/min.
1929
2 maszyny parowe podwójnego rozprężania; 2 cylindrowe systemu Compoud; prod. F.Schichau Werft, Elbing; rok prod.: 1882; o mocy łącznej: 160 KM; numery fabryczne: 819 i 820; średnica cylindrów: 260 x 450 mm; skok tłoka: 260 mm.
Urządzenia elektryczne: 1 prądnica o mocy 5 kV = 110 V
1960:
2 silniki wysokoprężne typu: 6DV 224; 6 cylindrowe; prod.: VEB. Schwermaschinenbau Karl Liebknecht, Magdeburg [NRD]; rok. prod.:1959; nr fabr.: 26638 i 26639; o mocy łącznej 300 KM; średnica cylindrów: 175 mm; skok tłoka: 240 mm.
Urządzenia elektryczne: 1 prądnica o mocy 5 kV = 220 V.
KOTŁY PAROWE
1901
1 kocioł parowy prod.: Eisengiesserei und Dampfkessel Fabrik Hermann Paucksch, A.G., Landsberg am Warthe [dz. Gorzów Wielkopolski] ciśnienie: 9 atm.
1952
1 kocioł parowy szkocki prod.: Zakłady Urządzeń Technicznych w Gliwicach; rok prod. 1951; numer fabr.: 2209; pow.ogrzewania: 80 m2; ciśnienie: 8,5 atm.
INNE DANE:
materiał budowy: dno: stal; burt: stal ; pokład: stal
kadłub nitowany o poprzecznym systemie wiązań.
napęd: 2 śruby ; prędkość: 18 km/godz..; załoga: 6 osób + 424 pasażerów
PORT MACIERZYSTY:
Gdańsk
ARMATOR:
P.P. Żegluga Gdańska w Gdańsku
NUMERY REJESTRACYJNE:
201 [BSR. Posen] 13 [BSR Stralsund]; 625 [BSR Danzig]; 670 [RDW Tczew.] Gd-I-61 [IŻŚr., Gdańsk]
SYGNAŁ WYWOŁAWCZY:SOAN

RYS HISTORYCZNY
Waldemar Danielewicz
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies