O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

SP-150

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
Dokonano uzupełnienia w temacie statku "NIMFA". Dziękuję Acorusowi.
Waldemar Danielewicz
S
sssss85Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 18 lat temu
widze ze wklada pan duzo pracy w to zeby to wszystko wygrzebac z tego balaganu,to sie chwali. wakacje 95r spedzilem na (ex Odetcie)GRAZYNIE.Wtedy akurat to byla jeszcze Odetta przez caly sezon:). fajna sprawa poplywac sobie po mazurskich jeziorach.
sssss
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
Dziękuję za słowa pochwały. Tak rzeczywiście trochę pracy i czasu to kosztuje. Ale jak się ma takie hobby to też jest przyjemność.

Pozdrawiam.
Waldemar Danielewicz
K
K DomagalaPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 18 lat temu
Bardzo ciekawe opisy,ale zapewne pracy w to trzeba było włożyci sporo.Podobało mi się.Gratuluję. / Na Odyli miałem praktykę/
Krzysztof Domagała
K
K DomagalaPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 18 lat temu
Bardzo ciekawe opisy,ale zapewne pracy w to trzeba było włożyci sporo.Podobało mi się.Gratuluję. / Na Odyli miałem praktykę/
Krzysztof Domagała
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
Jest to pełny wykaz statków typu SP 150 mimo swych prawie 40 lat są nadal eksploatowane.
Opracował: Waldemar Danielewicz Gdańsk XII.2006
Powielanie dozwolone za podaniem autora
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
TRYTON

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_GLI_%C5%81ab%C4%99dy_1973copy.jpg

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/20
WYMIARY
długość:30,27 m; szerokość:6,10 m, zanurzenie:0,72 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 204; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: TRYTON - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - sprzedany do Holandii.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
NEPTUN

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/19
WYMIARY
długość:30,20 m; szerokość:6,06 m, zanurzenie:0,80 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: NEPTUN - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga na Odrze, Wrocław.
1969: - do Ekspozytury Kędzierzyn-Kożle.
1993: - sprzedany do Holandii
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
DZIEWANNA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Dziewanna2.JPG

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1962; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/18
WYMIARY
długość: 30,72 m; szerokość: 5,42 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 203; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: DZIEWANNA - Przedsiębiorstwo Państwowe Warszawska Żegluga na Wiśle, Warszawa.
1964: DZIEWANNA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Warszawska, Warszawa.
1991: DZIEWANNA - Trojan Sp. z o.o., Warszawa.
1996: - sprzedana do Szczecina ale do 1998r. w Płocku nie eksploatowana.
1999: DZIEWANNA - Usługi Morskie Tadeusz Wolski, Szczecin.
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
WANDA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/pasazerki/sp150/normal_WANDA.jpg

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1962; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/17
WYMIARY
długość: 29,16 m; szerokość: 6,07 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 18 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 204; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: WANDA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Krakowska, Kraków.
1992: WANDA - Usługi Żeglugowe "Trans-Wod" Czesław Błocki, Zielonka. Port mac. Warszawa.
1998: - nowy silnik typu SW 680/193; 6 cylindrowy; prod. Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc: 165 KM, przebudowa
1999: - eksploatowany w Toruniu.
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
SERWY

zegluga.szympanstudio.pl/albums/pasazerki/sp150/normal_Serwy03.jpg
TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/16
WYMIARY
długość: 30,72 m; szerokość: 5,59 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: SERWY - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Mazurska, Giżycko. Ekspozytura w Augustowie.
1991: SERWY - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Augustowska, Augustów.
1997: SERWY - Żegluga Augustowska Sp. z o.o., Augustów.
2001: - nowy silnik wysokoprężny typu SW680/193/1; 6 cylindrowy prod. PZM Puck/WSK, Mielec; moc: 165 KM
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
ODYLIA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_SP_Odylia_0707_1.JPG
TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/15
WYMIARY
długość: 29,00 m; szerokość: 5,40 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: ODYLIA - Przedsiębiorstwo Państwowe Warszawska Żegluga na Wiśle, Warszawa.
1964: ODYLIA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Warszawska, Warszawa.
1987: - wycofany.
1992: ODYLIA - Żegluga Mazurska Sp. z o.o., Giżycko.
2004: - 30 sierpnia podczas rejsu statek wpływając do śluzy Guzianka na skutek awarii wstecznego biegu uderzył we wrota śluzy uszkadzając je. Przy okazji wyszło na jaw że kapitan ma 0,67 promila alkoholu w organizmie.
2007: - w lutym zamontowano nowy silnik typu D7A-TA o mocy 177 KM.
2012.07.01: DARGIN - zmiana nazwy.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 15.03.2013, 12 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
ODETTA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/Grazyna_201107_01.JPG

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/14
WYMIARY
długość: 30,18 m; szerokość: 6,10 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: ODETTA - Przedsiębiorstwo Państwowe „Warszawska Żegluga na Wiśle”, Warszawa.
1964: ODETTA - Przedsiębiorstwo Państwowe „Żegluga Warszawska”, Warszawa.
1985: - zmniejszono liczbę pasażerów do 150 osób.
1991: ODETTA - Trojan Sp. z o.o., Warszawa.
1994: ODETTA - Przedsiębiorstwo Wypoczynkowe „Gis”, Stróżewo.
- statek eksploatowany w Płocku.
1996: GRAŻYNA - Hotel Gołębiewski, Mikołajki.
- przebudowa statku, ilość pasażerów 150 osób.
2000: - nowy silnik typu Delfin 45A 6 cylindrowy o mocy 165 KM; prod. Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck.
2006: w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 30.12.2018, 6 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
NEREIDA


zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Nereida4.JPG
Zalew Zegrzyński 13/07/2006 fot. Piotrek Zamiecki (zamek)

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/13
WYMIARY
długość: 30,34 m; szerokość: 6,10 m, zanurzenie: 0,72 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: NEREIDA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - przebudowa statku, której nie dokończono, nie eksploatowany.
1998: - zakupiony przez H. Skoczka z Kazimierza Dolnego, dokończenie remontu, nowy silnik typu SW680 Delfin o mocy 165 KM; prod. Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck.
1999: NEREIDA - Henryk Skoczek, Kazimierz Dolny.
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Teos dnia 19.12.2006, 18 lat temu
A
AcorusPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 18 lat temu
Nie chcę donosić, ale w sierpniu 2006 r. byłem w Szczecinie i pływała.
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
Dziękuję za uzupełnienia. "Ondyna" miała też rejsy regularne do Torunia z Bydgoszczy a także do Solca Kujawskiego. Co do "Joanny" to jesteś pewny że pływała w tym roku bo wedlug PRS nie miała w tym roku ważnego Świadectwa Klasy ?.
Waldemar Danielewicz
TeosTeosAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
Cześć Acorus, serdecznie witam ziomala !!
A dla uzupełnienia fotka nadesłana przez Waldka
zegluga.szympanstudio.pl/albums/pasazerki/sp150/normal_Joanna.jpg
"Joanna" ex " Ondyna" w Poznaniu - zbiór W.Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 17.02.2017, 8 lat temu
A
AcorusPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 18 lat temu
W uzupełnieniu:

ONDYNA - rejsy w Bydgoszczy po Brdzie i Wiśle.

JOANNA - w latach 1993 - 1998 pływa po Warcie, głównie w Poznaniu (w Gorzowie była zbyt niska frekwencja). Od 2000 r. w Szczecinie na liniach wolnocłowych (co tam się działo!!!). Obecnie nadal eksploatowana w Szczecinie w rejsach turystycznych dla grup zorganizowanych. Portem macierzystym nadal jest Gorzów Wlkp.
Edytowany przez Acorus dnia 18.12.2006, 18 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
ONDYNA

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/12
WYMIARY
długość: 30,27 m; szerokość: 6,10 m, zanurzenie: 0,72 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: ONDYNA - Przedsiębiorstwo Państwowe Bydgoska Żegluga na Wiśle, Bydgoszcz.
1964: ONDYNA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz.
1992.IV: JOANNA - Jan Kowaleski, Janczewo.
- eksploatowany w Gorzowie Wielkopolskim.
2000: JOANNA - Jerzy Dec Sea Horse Obsługa Statków, Gorzów.Wlkp.
2002: - wymiana silnika na typ D6C-150; 6 cylindrowy prod. ZSRR; moc:150 KM
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 19.12.2006, 18 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
WARS

zegluga.szympanstudio.pl/albums/pasazerki/sp150/normal_Wars07.jpg
"Wars" w Warszawie podczas rejsu. Zbiór W.Danielewicz


TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1960; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/11
WYMIARY
długość:29,00 m; szerokość:5,40 m, zanurzenie:0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 193; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1960: WARS - Przedsiębiorstwo Państwowe Warszawska Żegluga na Wiśle, Warszawa.
1964: WARS - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Warszawska, Warszawa.
1993: WARS - Trojan Sp. z o.o., Warszawa.
1999: WARS - Transport Wodny Międzynarodowy Sp. z o.o., Warszawa.
- remont i wymiana silnika na typ SW 680/193/1 prod. Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc: 165 KM.
2002: WARS - Żegluga Stołeczna Sp. z o.o., Warszawa.
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 17.02.2017, 8 lat temu
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies