O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

SP-150

Ostatnia aktualizacja 16 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
NEREIDA


zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Nereida4.JPG
Zalew Zegrzyński 13/07/2006 fot. Piotrek Zamiecki (zamek)

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/13
WYMIARY
długość: 30,34 m; szerokość: 6,10 m, zanurzenie: 0,72 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: NEREIDA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - przebudowa statku, której nie dokończono, nie eksploatowany.
1998: - zakupiony przez H. Skoczka z Kazimierza Dolnego, dokończenie remontu, nowy silnik typu SW680 Delfin o mocy 165 KM; prod. Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck.
1999: NEREIDA - Henryk Skoczek, Kazimierz Dolny.
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Teos dnia 19.12.2006, 18 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
ODETTA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/Grazyna_201107_01.JPG

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/14
WYMIARY
długość: 30,18 m; szerokość: 6,10 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: ODETTA - Przedsiębiorstwo Państwowe „Warszawska Żegluga na Wiśle”, Warszawa.
1964: ODETTA - Przedsiębiorstwo Państwowe „Żegluga Warszawska”, Warszawa.
1985: - zmniejszono liczbę pasażerów do 150 osób.
1991: ODETTA - Trojan Sp. z o.o., Warszawa.
1994: ODETTA - Przedsiębiorstwo Wypoczynkowe „Gis”, Stróżewo.
- statek eksploatowany w Płocku.
1996: GRAŻYNA - Hotel Gołębiewski, Mikołajki.
- przebudowa statku, ilość pasażerów 150 osób.
2000: - nowy silnik typu Delfin 45A 6 cylindrowy o mocy 165 KM; prod. Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck.
2006: w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Apis dnia 30.12.2018, 6 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
ODYLIA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_SP_Odylia_0707_1.JPG
TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/15
WYMIARY
długość: 29,00 m; szerokość: 5,40 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: ODYLIA - Przedsiębiorstwo Państwowe Warszawska Żegluga na Wiśle, Warszawa.
1964: ODYLIA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Warszawska, Warszawa.
1987: - wycofany.
1992: ODYLIA - Żegluga Mazurska Sp. z o.o., Giżycko.
2004: - 30 sierpnia podczas rejsu statek wpływając do śluzy Guzianka na skutek awarii wstecznego biegu uderzył we wrota śluzy uszkadzając je. Przy okazji wyszło na jaw że kapitan ma 0,67 promila alkoholu w organizmie.
2007: - w lutym zamontowano nowy silnik typu D7A-TA o mocy 177 KM.
2012.07.01: DARGIN - zmiana nazwy.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 15.03.2013, 12 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
SERWY

zegluga.szympanstudio.pl/albums/pasazerki/sp150/normal_Serwy03.jpg
TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1961; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/16
WYMIARY
długość: 30,72 m; szerokość: 5,59 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1961: SERWY - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Mazurska, Giżycko. Ekspozytura w Augustowie.
1991: SERWY - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Augustowska, Augustów.
1997: SERWY - Żegluga Augustowska Sp. z o.o., Augustów.
2001: - nowy silnik wysokoprężny typu SW680/193/1; 6 cylindrowy prod. PZM Puck/WSK, Mielec; moc: 165 KM
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
WANDA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/pasazerki/sp150/normal_WANDA.jpg

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1962; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/17
WYMIARY
długość: 29,16 m; szerokość: 6,07 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 18 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 204; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: WANDA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Krakowska, Kraków.
1992: WANDA - Usługi Żeglugowe "Trans-Wod" Czesław Błocki, Zielonka. Port mac. Warszawa.
1998: - nowy silnik typu SW 680/193; 6 cylindrowy; prod. Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku; moc: 165 KM, przebudowa
1999: - eksploatowany w Toruniu.
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
DZIEWANNA

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Dziewanna2.JPG

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1962; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/18
WYMIARY
długość: 30,72 m; szerokość: 5,42 m, zanurzenie: 0,75 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 19 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 203; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1962: DZIEWANNA - Przedsiębiorstwo Państwowe Warszawska Żegluga na Wiśle, Warszawa.
1964: DZIEWANNA - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga Warszawska, Warszawa.
1991: DZIEWANNA - Trojan Sp. z o.o., Warszawa.
1996: - sprzedana do Szczecina ale do 1998r. w Płocku nie eksploatowana.
1999: DZIEWANNA - Usługi Morskie Tadeusz Wolski, Szczecin.
2006: - w eksploatacji.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
NEPTUN

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/19
WYMIARY
długość:30,20 m; szerokość:6,06 m, zanurzenie:0,80 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 200; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: NEPTUN - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga na Odrze, Wrocław.
1969: - do Ekspozytury Kędzierzyn-Kożle.
1993: - sprzedany do Holandii
Waldemar Danielewicz
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
TRYTON

zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_GLI_%C5%81ab%C4%99dy_1973copy.jpg

TYP: Statek pasażerski typu SP-150
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Gdańska Stocznia Rzeczna w Gdańsku.
NR. BUDOWY: B1/20
WYMIARY
długość:30,27 m; szerokość:6,10 m, zanurzenie:0,72 m
SILIKI GŁÓWNE
1 silnik wysokoprężny typu DM-150 Wola ; 6-cylindrowy o mocy łącznej 150 KM; prod. Zakłady Mechaniczne im. M. Nowotki, Warszawa.
PĘDNIK: 1 śruba; PRĘDKOŚĆ: 12 km/godz. ILOŚĆ PASAŻERÓW; 204; ZAŁOGA: 4 osoby

PRZEBIEG SŁUŻBY

1963: TRYTON - Przedsiębiorstwo Państwowe Żegluga na Odrze, Wrocław.
1993: - sprzedany do Holandii.
Waldemar Danielewicz
Edytowany przez Valdemaras dnia 04.12.2007, 17 lat temu
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
Jest to pełny wykaz statków typu SP 150 mimo swych prawie 40 lat są nadal eksploatowane.
Opracował: Waldemar Danielewicz Gdańsk XII.2006
Powielanie dozwolone za podaniem autora
Waldemar Danielewicz
K
K DomagalaPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 18 lat temu
Bardzo ciekawe opisy,ale zapewne pracy w to trzeba było włożyci sporo.Podobało mi się.Gratuluję. / Na Odyli miałem praktykę/
Krzysztof Domagała
K
K DomagalaPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 18 lat temu
Bardzo ciekawe opisy,ale zapewne pracy w to trzeba było włożyci sporo.Podobało mi się.Gratuluję. / Na Odyli miałem praktykę/
Krzysztof Domagała
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 18 lat temu
Dziękuję za słowa pochwały. Tak rzeczywiście trochę pracy i czasu to kosztuje. Ale jak się ma takie hobby to też jest przyjemność.

Pozdrawiam.
Waldemar Danielewicz
S
sssss85Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 18 lat temu
widze ze wklada pan duzo pracy w to zeby to wszystko wygrzebac z tego balaganu,to sie chwali. wakacje 95r spedzilem na (ex Odetcie)GRAZYNIE.Wtedy akurat to byla jeszcze Odetta przez caly sezon:). fajna sprawa poplywac sobie po mazurskich jeziorach.
sssss
ValdemarasValdemarasAdministrator Administrator
Dodano 16 lat temu
Dokonano uzupełnienia w temacie statku "NIMFA". Dziękuję Acorusowi.
Waldemar Danielewicz
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies