O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Czy ktoś zna taki lub inny statek, firmę, warunki pracy itd.

Ostatnia aktualizacja 6 lat temu
B
bolo262Początkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
Zgadza sie. Byłem tam na zastępstwo a na pieniadze ciagle czekam.
Bogdan
M
MarandUżytkownik Użytkownik
Dodano 13 lat temu
Male sprostowanie... firma nazywa sie GERMI, a eksploatuje frachtowce Henny i King Loui.
G
gosc34Użytkownik Użytkownik
Dodano 13 lat temu
no to trzeba zebrac paru chlopaków i odwiedzic Pana Gerarda oczywicie koszty podróży pokrywa Pan Gerard!!!
Los jest przeznaczeniem zycie to tylko ułuda.
N
negoNowicjusz Nowicjusz
Dodano 13 lat temu
witam Panowie. Czy ktos powie cos o Cargo Compromis. Pozdrawiam.
bosman
A
ARCZINowicjusz Nowicjusz
Dodano 13 lat temu
Do kolegi Danek78.Mój kolega ok 2 tyg temu sie zwolnil a wraz z nim jego zmiennik,z tego co mi mowil to kapit z "isabelle"jest niekompetentny,nerwus oraz ma duze poslizgi z wyplacaniem pieniedzy,brak inwestycji w statek ,zadne pompy niedzialaja itp,oraz "STARA" sie wtraca w prace marynarzy.pozdrawiam
M
matrosUżytkownik Użytkownik
Dodano 13 lat temu
no to dobrze, że tam nie poszedlem a dzwonił do mnie , a nie poszedłem bo jak mu powiedziałem ,ze chcę 1450 E to powiedział ,że musi z żoną porozmawiać także chyba naprawdę ta kobitka się we wszystko wtrąca. Pozdrawiam
matros-str Krzysiek Skwara +48790488121 bunkerbarge ANTVERPIA
M
michal 11Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 13 lat temu
Witam przez przypadek znalazłem wczoraj interesujacy temat na vaart.nl ,doskonale wiem ze kilkadziesiat osób z Polski pracuje obecnie na statkach z tej firmy ,co z nimi bedzie czy dalej bedzie mozna znalesc prace w tej firmie ?.

Moze ktos sie wypowie .............?
pozd.
link do strony: http://www.schutt...ipijn.html
MICHAL
Edytowany przez Apis dnia 18.05.2012, 13 lat temu
HeksenketelHeksenketelPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
O, ciekawostka... Czyli wywalaja wszystkich prawie Filipow stad... Co do Polakow - nie wydaje mi sie, zeby mieli prawo ich znienacka zwolnic, bo jestesmy obywatelami Unii jednak, wiec nieco inne zasady zatrudniania. Musialo sie cos stac w koncu z ta taka pollegalna forma zatrudniania ich, ze niby nie da sie znalezc nikogo z unii, i musza siegac po Filipinow...
M
motorzysta92Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 13 lat temu
A ktoś może coś powiedzieć na temat firmy NAVIGAR ze Szczecina? Właściciele to trójka młodych facetów, mili i uprzejmi (tacy byli kiedy byłem w biurze). W piątek 1 czerwca idę na rozmowę o pracę (wakacje). Jeśli ktoś miał z nimi styczność, to proszę o info (socjal, zarobki, atmosfera). Najlepiej gdyby ktoś powiedział kilka zdań o każdej jednostce
Navigarach 1,2,3,4,5 i Cherubinie, bo reszta to pontony i BP.
Pozdrawiam. Patryk
HeksenketelHeksenketelPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
A tak mi sie przypomnialo...
Co chwila, od jakichs 2 lat jak nie wiecej, widze ogloszenia w binnenvaartkrant, scheepvaartkrant i vaart.nl, ze szukaja matrosa/sternika na mts Commander. Ktos wie, w czym szum z tym statkiem...? Pytam, bo pare osob mnie prosilo o pomoc ew w znalezieniu, i nie chcialbym nikogo wsadzic na mine... Pozdrawiam :)
K
kamil012345Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 13 lat temu
Witam
Barka TARA znacie? Pływa gdzieś po niemczech.
wojpawojpaPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 13 lat temu
pomylka
Edytowany przez wojpa dnia 07.08.2012, 13 lat temu
D
dariusz567Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 13 lat temu
Mam ofertę pracy w firmie MBS Berlin Haupt Strasse 8 -10.
Czy ktoś zna tą firmę? Czy jest godna polecenia?
Proszę o więcej informacji.
garongaronUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
Śledząc ogłoszenia na vaart dośc często powtarzają się wakaty na Twister 1 i 2 (kopel) posiadam informację o warunkach u poprzedniego właściciela, ale jest ponoc nowy i nie mam wiedzy. Poza tym często ogłasza się commander (duży tank) ma ktoś z kolegów wiedzę na temat tych statków i warunków pracy? Pozdrawiam
AJAJNowicjusz Nowicjusz
Dodano 12 lat temu
rozmawiałem kiedys z właścicielem Commandera. Robił dobre wrażenie przez telefon. Barka też prezentuje się ok. Wiem że miał 3 Rumunów i Polaka, jeden Rumun odszedł i chciał mieć dwóch Polaków. Nie ma przyjazdów autem na barkę bo nie chce trzymac samochodów na pokładzie,wiec podmiany albo bus albo samolot. Pływają ARA.
Tyle mogę powiedzieć
ZSM MLZ Gdansk 1996-2000
garongaronUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
Szanowni koledzy, szukam ewentualnych informacji n/t tankiera Vantage bandera NL, pływa głównie ARA. Pozdrawiam
Racja jest jak dupa, każdy ma Swoją ...
PawkoPawkoPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 12 lat temu
Panowie i Panie w ostatnim okresie aktywnie zacząłem szukać pracy, miedzy innymi pisząc ofertę na giełdzie pracy i dzwoniąc do polskich biur pośredniczych, chciałbym jeszcze dowiedzieć się w jakich wy pracujecie firmach, na jakich umowach, nie chce zebyscie pisali tutaj o wynagrodzeniach tylko o tym czy umowa jest niemiecka/holenderska lub jeszcze jakąś inna, chciałbym się tez dowiedzieć w jakich systemach pracujecie (2/2tyg, 1mc/1mc itp.). Prosiłbym tez o kontakt do waszych firm, bardzo chętnie spytam o prace!!!


Licze na wasza pomoc!!!
Paweł "Pawko" S.
Praca na Renie - marzenie.
brunobrunoUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
@gosc34. Jak wygląda praca marynarza na takich statkach pasażerskich? Swoją przygodę z pływaniem zacząłem też od pasażerki, tyle ze w Polsce. Statki były dość małe, żegluga tylko dzienna i na krótkich odcinkach. Interesuje mnie jak wyglądają zmiany na takich statkach? Wchodzisz na pokład na początku sezonu i schodzisz po nim? Jakie zadania ma marynarz? Oczywiście pomijając takie oczywiste rzeczy jak cumowanie, pilnowanie porządku czy jakieś bieżące naprawy itp. Czy siedzisz czasem za sterem? Czy jest jakiś czas wolny w trakcie kilkudniowego rejsu? Czy jedzenie we własnym zakresie czy może dowoli z bufetu/restauracji?
Pozdrawiam z pokładu MS Marina
parostatkiem w piękny rejs...
garongaronUżytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
Witaj Pawko, wiem że Gerwil z Poznania ma dużo ofert pracy, potrzebna niemiecka lub holenderska książka pracy i wpis na Ren co najmniej matros. Firma ta zatrudnia Ciebie w Polsce na umowę na czas określony, do ZUS-u masz na umowie 2400 zł. brutto + diety za pracę za granicą. Faktycznie pensja z dietami (dla bosmana) 1150 E netto. Do tego przewóz do pracy i często żarcie na burcie bez kosztów. Ale wszystko zależy od tego na jakiego kapitana trafisz. Pozdrawiam
Racja jest jak dupa, każdy ma Swoją ...
G
gosc34Użytkownik Użytkownik
Dodano 12 lat temu
siemasz Bruno szczeze to jest robota dla parobków 6 tygodni dzien w dzien robota glupiego od 8-17 sprzątasz myjesz okna czasami malujesz ja do steru sie nie garnolem bo sterowka z przodu poprostu sie balem troche ale dawali mi potem jak w nocy plyniemy to sa manewry czasem jest nasz 3 matrosów na burcie są nocne wachty w sterowce i rozkladanie trapu cumowanie to jest najwazniejsze miska jest pelna i do woli w restauracji ale osobno bez gosci oczywiscie tylko samotnosc mnie wkurza ale jestem polskim marynarzem i wytrwam wszystko !!!
Los jest przeznaczeniem zycie to tylko ułuda.
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies