O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Transport małogabarytowy

Ostatnia aktualizacja 5 lat temu
S
slazakNowicjusz Nowicjusz
Dodano 15 lat temu
Witam
Jestem tu nowy i mam pytanie,chce otworzyc firme transport śródlądowy na rzece wiśle na pomorzu,chodzi głownie o małe ładunki do 6 t. na razie,czy jest wogóle szansa na rozpoczęcie i rozwój firmy.
Bo tak patrze i czytam że tylko głównie chodzi o duże barki po kilkaset ton lub więcej,ja jestem tego zdania że małe jest piękne.Myślę o transporcie z trójmiasta do elbląga,teże do bydgoszczy i torunia,na razie nie będe się zapuszczać .


Pozdrawiam slazak
E
egonzeglarzPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 15 lat temu
Jaki sprzętem dysponujesz Kolego?ciekawi mnie te 6 ton nośności :-)..........pozdrawiam
Eryk M.S ZEUS
G
Nowicjusz Nowicjusz
Dodano 15 lat temu
pontonem saperskim można przewozić około 8 ton ładunku... :)
Adam ReszkaAdam ReszkaUżytkownik Użytkownik
Dodano 15 lat temu
Zadałbym Ci @slazak to samo pytanie, które postawił @egonzeglarz. A poza tym: czy pływałeś uprzednio w załogach wiślanych? jakimi kwalifikacjami w naszej profesji legitymujesz się? jaką masz znajomość szlaku żeglownego Wisły Pomorskiej? czy wiesz na pewno, komu i co będziesz woził? czy zastanawiałeś się nad opłacalnością przewozu tak nikłej masy towarowej - (6 t)? Bardzo mało wiemy o Tobie, dlatego trudno nam coś Ci doradzić - pomimo, że każdemu staramy się pomóc.
S
slazakNowicjusz Nowicjusz
Dodano 15 lat temu
Witam
Na razie to jest w fazie myślowej.To miałby być katamaran 12x2,8m.stalowy,nie chodzi mi o materiały sypkie ale inne.Chodzi mi głównie o dotarcie prawie wszędzie tam gdzie duży czyli barka nie może się dostać z uwagi na stan głębokości,oczywiście też chodzi o czas.Nie mam tak dużego pojęcia o stanach rzeki wisły ale na pomorzu można pływać swobodnie do bydgoszczy lub elbląga przez kanał.Może w zimie mogą być problemy.

Pozdrawiam
brunobrunoUżytkownik Użytkownik
Dodano 15 lat temu
Transport towarowy statkami żeglugi śródlądowej jest o tyle lepszy i tańszy od transportu innymi środkami lokomocji o ile więcej jednorazowo można załadować i przewieść ładunku. Przy ilości towaru 6 ton koszty z pewnością przerosną zyski. Dla porównania- ciężarówka z naczepą (TIR) może załadować do 24 ton i zawieść to dosłownie wszędzie za około 3zł za każdy przejechany kilometr.
Adam ReszkaAdam ReszkaUżytkownik Użytkownik
Dodano 15 lat temu
@slazak: Nie chciałem Cię z marszu zniechęcać do Twych zamiarów. Ale @bruno zrobił Ci właściwy wykład w tej kwestii. A co do katamarana - to raczej tabor turystyczny.
F
FidelisPoczątkujący użytkownik Początkujący użytkownik
Dodano 15 lat temu
Pomysł naszego Ślazaka jest dobry, tylko wygłąda to tak jakby się Pan ukrywal przed nami, nie przedstawjając się, (chciała bym ale się boje) w 60 tych latach na lini Bydgoszcz - Gdańsk chodziła bardzo szybka i nie głęboka BM -07,zabierala na siebie cyrka 50ton poczty, widocznie w tamtych latach nawet poczta polska korzystała z ,,ekspresowej" usługi Żeglugi Bydgoskiej drogą wodną,bo szybkość tej beemeczki po dole to 20km/godz, do góry 10 -13km/godz.Narazie pozdrawiam i życzę udanego pomysłu, co na dolnej Wiśle, jest do zrealizowania.
kpt St Fidelis.
Stanisław Fidelis
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz odpowiadać na posty w tym wątku dyskusji.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies