O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Tur

Drugi co do liczebności pchacz rzeczny
99 postów | Ostatnia aktywność na 24.11.2007 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-27"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/38 WYMIARY: długość: 20,64 m; szerokość: 5,83 m; wysokość burt: 1,61 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1966: TUR-O-27 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 198. : - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM. 1992: TUR-O-27 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - wycofany. 2000: WAWEL - Firma Handlowo Usługowa LECH, H. i L. Bętkowscy, Wawrzeńczyce. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"TUR-O-25"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/37 WYMIARY: długość: 20,64 m; szerokość: 5,83 m; wysokość burt: 1,61 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 126 [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1966: TUR-O-25 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: TUR-O-25 - Odratrans S.A., Wrocław. 2003 - nie wykazywany..
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-B-02"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/36 WYMIARY: długość: 20,65 m; szerokość: 5,82 m; wysokość burt: 1,61 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,98 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: 438 [RDW,Bydgoszcz];Bg-I-8[I.Ż.Śr. Bydgoszcz] BG-01-? [U.Ż.Śr., Bydgoszcz] PRZEBIEG SŁUŻBY 1966: TUR-B-02 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1982: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM. 1995: TUR-B-02 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2003 - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-23"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/35 WYMIARY: długość: 20,66 m; szerokość: 5,81 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] BG-I-079 [U.Ż.Śr., Bydgoszcz] PRZEBIEG SŁUŻBY 1966: TUR-O-23 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1976: TUR-B-08 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 198. : - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM. 1995: TUR-B-08: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2006 - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=olive][b]"TUR-O-21"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/34 WYMIARY: długość: 20,63 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 0,98 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: TUR-O-21 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 197. : - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM. 1992: TUR-O-21 - Odratrans S.A., Wrocław. 2003 - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=green][b]"TUR-B-01"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/33 WYMIARY: długość: 20,62 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,61 m; wysokość statku: 3,80 m; zanurzenie: 0,98 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 0,9 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Bg-I-7[I.Ż.Śr. Bydgoszcz] BG-01-. [U.Ż.Śr., Bydgoszcz] PRZEBIEG SŁUŻBY 1965.IX: TUR-B-01 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1988: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM. 1995: TUR-B-01 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=brown][b] "TUR-O-19"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1963; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/32 WYMIARY: długość: 20,67 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 0,98 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 136[I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-084 [U.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: TUR-O-19 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1988: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM. 1992: TUR- O-19: - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=orange][b]"TUR-O-17"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/31 WYMIARY: długość: 23,63 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 0,90 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku. mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: TUR-O-17 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 197. : Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: TUR-O-17 - Odratrans S.A., Wrocław. 1998: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"ČS-PLO-TR-6"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/30 WYMIARY: długość: 20,63 m; szerokość: 6,02 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 1,09 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/508 i 114/508 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE:Wr-I-717 [I.Ż.Śr., Wrocław]; SZ-01-090 [U.Ż.Śr., Szczecin]; KŻ-01-031 [U.Ż.Śr., Kędzierzyn-Kożle] PRZEBIEG SŁUŻBY [i]1965: ČS-PLO-TR-6 [/i] * - Československa Plavba Labsko-Oderska, Praha. 19.. : - dwa silniki wysokoprężne typu 6L-160; 6 cylindrowe produkcji CKD Horovice numery fabryczne: 31760328 i 31750221 o łącznej mocy 324 KM 2000: MARAND - 5 - Transport Śródlądowy MARAND S.C., Zielona Góra. Port mac. Wrocław. 2003.12.02: DOMTRANS-1 - Domtrans, Świnoujście. Port mac. Szczecin. dwa silniki wysokoprężne Iveco o łącznej mocy 720 KM. 2006: - port mac. Kędzierzyn-Kożle 2007: - w eksploatacji. [i]* uwaga - informacje do końca nie potwierdzona.[/i] [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/poznan/normal_tur_006.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=maroon][b]"ČS-PLO-TR-5"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/29 WYMIARY: długość: 20,65 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 1,09 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/508 i 114/508 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: ČS-PLO-TR-5 - Ceskoslovenska Plavba Labsko-Oderska, Praha. brak dalszych informacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=olive][b]"TUR-S-01"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/28 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 5,98 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/537 i 114/538 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Sz-I-1 [I.Ż.Śr. Szczecin]; Wr-I-412 [I.Ż.Śr., Wrocław]; WR-01-091 [U.Ż.Śr., Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: TUR-S-01 - P.P. Żegluga Szczecinska, Szczecin. 1977: TUR-O-01 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1992: TUR-O-01 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Tur-O-01_Wroclaw.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-31"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NUMER BUDOWY: B054/27 WYMIARY: długość: 20,86 m, szerokość: 5,98 m, wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 1,06 m. SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby PRĘDKOŚĆ: 10 km/h;: ZAŁOGA:4 ludzi. NUMERY REJESTRACYJNE: Gd-I-2 [I.Ż.Śr., Gdańsk]; GD-o1-003 [U.Ż.Śr. Gdańsk] PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: TUR O-31 - Przedsiębiorstwo Państwowe „Żegluga na Odrze”, Wrocław. 1965: TUR G-02 - Przedsiębiorstwo Państwowe ‘Żegluga Gdańska’ w Gdańsku. 1977: TUR B-10 - Przedsiębiorstwo Państwowe ‘Żegluga Bydgoska’, Bydgoszcz. 1982: - silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM 1995: TUR B-10 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 1999: - wycofany. 2003: NAUTILIUS - Nautilus S.A., Poraj. Port mac.: Gdańsk. 2007: MACIEK - P.P.U.H. "Conservice", Gdańsk. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Nautiliuscopy.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-O-32"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/26 WYMIARY: długość: 20,65 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/521 i 114/526 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-100 [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: TUR-O-32 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1988: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"ČS-PLO-TR-4"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/25 WYMIARY: długość: 20,65 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 1,09 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/508 i 114/508 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: ČS-PLO-TR-4 - Ceskoslovenska Plavba Labsko-Oderska, Praha. brak dalszych informacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-30"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/24 WYMIARY: długość: 20,51 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,85 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 114/482 i 114/483 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-99 [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: TUR-O-30 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1988: - nie wykazywany
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"ČS-PLO-TR-3"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/23 WYMIARY: długość: 20,65 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,78 m; zanurzenie: 1,12 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 104/485 i 104/486 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: PRZEBIEG SŁUŻBY 1965: ČS-PLO-TR-3 - Ceskoslovenska Plavba Labsko-Oderska, Praha. brak dalszych informacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-O-28"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/22 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 104/500 i 104/501 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-98 [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1964: TUR-O-28 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1988: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=maroon][b]"TUR-O-26"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/20 WYMIARY: długość: 20,86 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 104/478 i 104/479 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Gd-I-1 [I.Ż.Śr. Gdańsk] PRZEBIEG SŁUŻBY 1964: TUR-O-26 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1965: TUR-G-01 - P.P. Żegluga Gdańska, Gdańsk. 1977: TUR-B-09 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1982: - silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM 1995: - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-24"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/20 WYMIARY: długość: 20,76 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1964 r. numery fabryczne: 104/474 i 104/473 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-97 [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1964: TUR-O-24 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1978: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 198.: - silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/normal_TUR-24_PRZED_MOSTEM_MILENIJNYM_2006_R_.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 22.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-O-22"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1964; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B054/19 WYMIARY: długość: 20,72 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,91 m; zanurzenie: 1,09 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku 1963 r. numery fabryczne: 104/468 i 104/469 o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-96 [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1964: TUR-O-22 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1978: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: - Odratrans S.A., Wrocław. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies