Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-O-44"[/b][/color]
ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/54
WYMIARY:
długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m
SILNIKI GŁÓWNE:
2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM
2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V
PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób.
NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław]
[u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u]
1968: TUR-O-44 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław.
1985: TUR-O-44 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-1", Opole.
1986: - dwa silniki typu SW680/195; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.; 2 prądnice o mocy 1,5 kW = 24 V; 2 prądnice o mocy 1,7 kW = 28 V
2000: TRANSBOSDE-10 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław.
2007: TRANSBODE-10 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z Geniusz, Szczecin. Port mac. Wrocław.