O nie! Gdzie jest JavaScript?
Twoja przeglądarka internetowa nie ma włączonej obsługi JavaScript lub nie obsługuje JavaScript. Proszę włączyć JavaScript w przeglądarce internetowej, aby poprawnie wyświetlić tę witrynę, lub zaktualizować do przeglądarki internetowej, która obsługuje JavaScript.

Forum 

Tur

Drugi co do liczebności pchacz rzeczny
99 postów | Ostatnia aktywność na 19.12.2007 przez Valdemaras
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=olive][b]"TUR-O-48"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/58 WYMIARY: długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; numery fabryczne: 94/129 i 114/711 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-160 [I.Ż.Śr., Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-48 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1984: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-48 - Odratrans S.A., Wrocław. 1999: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=green][b]"TUR-O-47"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/57 WYMIARY: długość: 20,72 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-159 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-47 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: - nowe silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; produkcji: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego w Mielcu i Puckie Zakłady Mechaniczne w Pucku o mocy łącznej 330 KM. 1992: TUR-O-47 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=brown][b]"TUR-O-46"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/56 WYMIARY: długość: 20,70 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,86 m; zanurzenie: 1,10 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM; numery fabryczne: 94/129 i 114/711 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-46 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1970: TUR-O-46 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego „Odra-1”, Opole. 2000: - wycofany. 2004: MARAND-2 - PEKAO LEASING Sp. z o.o., Warszawa. Port mac. Wrocław. 2006: - nie wykazywany
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b][color=orange]"TUR-O-45"[/color][/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/55 WYMIARY: długość: 20,70 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,98 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 155 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-45 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: TUR-O-45 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-1", Opole. 2003: - nie wykazywany
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-O-44"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/54 WYMIARY: długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-44 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: TUR-O-44 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-1", Opole. 1986: - dwa silniki typu SW680/195; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM.; 2 prądnice o mocy 1,5 kW = 24 V; 2 prądnice o mocy 1,7 kW = 28 V 2000: TRANSBOSDE-10 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław. 2007: TRANSBODE-10 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z Geniusz, Szczecin. Port mac. Wrocław.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b][color=maroon]"TUR-O-43"[/color][/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/53 WYMIARY: długość: 20,74 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,66 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-153 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1968: TUR-O-43 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1983.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 pradnice o mocy 2 kW = 24 V 1992: TUR-O-43 - Odratrans S.A., Wrocław. 1998: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 19.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-42"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/52 WYMIARY: długość: 20,72 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,66 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 152 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1967: TUR-O-42 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 pradnice o mocy 2 kW = 30 V 1993: - nie wykazywany. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_TurO042.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-O-41"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/51 WYMIARY: długość: 20,71 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 151 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1967: TUR-O-41 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM. 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=maroon][b]"TUR-O-40"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/50 WYMIARY: długość: 20,75 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,65 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 150 [I.Ż.Śr. Wrocław]; SZ-O1-103 [U.Ż.Śr., Szczecin] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1967: TUR-O-40 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198.: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1993: - wycofany. 2005. : ANDY - Zakład Robót Hydrotechnicznych i Podwodnych UW Sernice, Sp. z o.o., Szczecin. - dwa silniki typu SW680/193; 6 cylindrowe; produkcji PZM., Puck/WSK., Mielec.; moc: 330 KM [2x121 kW] 2007: - w eksploatacji.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-26"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/49 WYMIARY: długość: 20,78 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,67 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 149 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1967: TUR-O-26 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM 1993: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=maroon][b]"TUR-O-39"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/48 WYMIARY: długość: 20,73 m; szerokość: 5,96 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 149 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1967: TUR-O-39 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1987: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM 1992: TUR-O-39 - Odratrans S.A., Wrocław. 1998: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=red][b]"TUR-S-02"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1967; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/47 WYMIARY: długość: 20,72 m; szerokość: 6,00 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,68 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 145 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1967: TUR-S-02 - P.P. Żegluga Szczecińska, Szczecin. 1978 :TUR-O-10 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM 1992: TUR-O-10 - Odratrans S.A., Wrocław. 1998: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=brown][b]"TUR-O-38"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/46 WYMIARY: długość: 20,69 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,91 m; zanurzenie: 0,98 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 147 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1966: TUR-O-38 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1982: - Ekspozytura Kędzierzyn-Kożle. 1992: TUR-O-38 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - nie wykazywany. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_013Tur_O_38Opole.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=green][b]"TUR-O-37"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/45 WYMIARY: długość: 20,70 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 145 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1966: TUR-O-37 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198.: TUR-X-02 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego "Odra-2", Wrocław. 199. : TRANSBODE-2 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław. 199.: - silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck/ Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec; nr. fabr.: 9302000003 i 9302000005; o mocy łącznej 330 KM [ 242 kW] 2007: TRANSBODE-2 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z geniusz, Szczecin. Port mac. Wrocław.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=olive][b]"TUR-O-36"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/44 WYMIARY: długość: 20,72 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- 144 [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1966: TUR-O-36 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1985: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM 1992: TUR-O-36 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - nie wykazywany. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_DSC_0082.JPG[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=blue][b]"TUR-O-35" [/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/43 WYMIARY: długość: 20,73 m; szerokość: 5,86 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,90 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u] PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1966: TUR-O-35 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1967 :TUR-B-04 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1995: TUR-B-04 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 1998: - nie wykazywany.
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=navy][b]"TUR-O-34"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/42 WYMIARY: długość: 20,94 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,91 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1966: TUR-O-34 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198.: TUR-X-01 - Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego „Odra-2”, Wrocław. 199. : TRANSBODE-1 - Transbode Spółka Cywilna, Wrocław. 1999: - dwa silniki typu SW 680/195; 6 cylindrowe produkcji Puckie Zakłady Mechaniczne, Puck/ Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego, Mielec; nr. fabr.: 058000029 i 067900069; o mocy łącznej 330 KM [ 242 kW] 2007: TRANSBODE-1 - Transbode Spółka Jawna Z. Bogumił i Z geniusz, Szczecin. Port mac. Wrocław. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_Schowek09.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"TUR-O-33"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/41 WYMIARY: długość: 20,95 m; szerokość: 5,90 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] [u]PRZEBIEG SŁUŻBY[/u] 1966: TUR-O-33 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 1966: TUR-G-03 - P.P. Żegluga Gdańska, Gdańsk. 1977 : TUR-B-11 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1985.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM; 2 prądnice o mocy 0,3 kW = 24 V 1995: TUR-B-11 - Żegluga Bydgoska S.A., Bydgoszcz. 2003: - nie wykazywany. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/userpics/normal_TurB11copy.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 16.12.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[b]"TUR-O-31"[/b] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1965; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/40 WYMIARY: długość: 20,96 m; szerokość: 5,89 m; wysokość burt: 1,62 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I- [I.Ż.Śr. Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1966: TUR-O-31 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 197. : TUR-B-05 - P.P. Żegluga Bydgoska, Bydgoszcz. 1998: - nie wykazywany. [img]http://zegluga.szympanstudio.pl/albums/tur/normal_Turb05.jpg[/img]
Odpowiedział(a) w TUR
Valdemaras
Valdemaras 24.11.2007, 17 lat temu
Odp: TUR
[color=purple][b]"TUR-O-29"[/b][/color] ROK I MIEJSCE BUDOWY: 1966; Tczewska Stocznia Rzeczna, Tczew. NR. BUDOWY: B179/39 WYMIARY: długość: 20,96 m; szerokość: 5,88 m; wysokość burt: 1,60 m; wysokość statku: 3,82 m; zanurzenie: 0,97 m SILNIKI GŁÓWNE: 2 silniki wysokoprężne typu B-120W, czterocylindrowe; produkcji Puckich Zakładów Mechanicznych w Pucku o mocy łącznej 240 KM 2 prądnice marszowe o mocy 1,5 kW- prąd stały 24 V PĘDNIK: 2 śruby; PRĘDKOŚĆ: 10 km/h. ZAŁOGA: 3-5 osób. NUMERY REJESTRACYJNE: Wr-I-138 [I.Ż.Śr. Wrocław]; WR-01-085 [U.Ż.Śr., Wrocław] PRZEBIEG SŁUŻBY 1966: TUR-O-29 - P.P. Żegluga na Odrze, Wrocław. 198.: - dwa silniki typu UE680/193/1; 6 cylindrowe; prod.: WSK., Mielec/ PZM., Puck o mocy 330 KM 1992: TUR-O-29 - Odratrans S.A., Wrocław. 2007: - w eksploatacji. 2008.V: - złomowany
Odpowiedział(a) w TUR
możesz przeglądać wszystkie wątki dyskusji na tym forum.
możesz rozpocząć nowy wątek dyskusji na tym forum.
nie możesz rozpocząć ankietę na tym forum.
nie możesz dodawać załączniki w tym forum.
nie możesz pobierać załączniki na tym forum.
Moderator: Administrator

Filtruj po tagach

Popularne wątki w tym tygodniu

Nie znaleziono wątków
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na nasze ustawienia prywatności i rozumiesz, że używamy plików cookies. Niektóre pliki cookie mogły już zostać ustawione.
Kliknij przycisk `Akceptuję`, aby ukryć ten pasek. Jeśli będziesz nadal korzystać z witryny bez podjęcia żadnych działań, założymy, że i tak zgadzasz się z naszą polityką prywatności. Przeczytaj informacje o używanych przez nas Cookies